למענו: 1:3 לכפר קאסם על הוד השרון

עוד לפני המשחק נערך טקס מרגש לציון שנה למותו הטראגי של סוהייב פריג' ושחקני הקבוצה עלו וניצחו עבור חברם. רוביל סרסור, אלעד כהן וסאמח מרעב כבשו שלושה שערים במחצית, רוזנבלום רק צימק. כפר קאסם חוזרת זמנית למקום הראשון

  • על ידי: ארז נעמן
  • 30-01-2016
  • 13:51

שבועות לא קלים עוברים על מ.ס כפר קאסם מבחינה מקצועית, אך נראה שחניכיו של חיים סירוטקין היו צריכים רק איזו זריקת מרץ קטנה כדי לחזור ולהציג את היכולת שאפיינה אותם בתחילת העונה. לפני כשנה נרצח סוהייב פריג', אחד השחקנים שהכי מזוהים עם הקבוצה וחברם הקרוב של השחקנים, ואתמול לפני המשחק מול הוד השרון נערך טקס מרגש מאוד עבורו כאשר כל השחקנים עלו למגרש עם חולצות שעליהן התנוססה תמונתו.

 

הטקס לזכרו של פריג'

 

הטקס לזכרו של פריג'

 

כבר למן הפתיחה כפר קאסם שלטה במשחק ואף עלתה ליתרון מהיר כעבור שתי דקות כאשר סאמח מרעב הרים כדור אל תוך הרחבה, רוביל סרסור נגח, השוער הדף את הכדור אבל לשערו הוא וזה 0:1 לחניכיו של חיים סירוטקין.

 

השער השני לא איחר להגיע כאשר רוביל סרסור ספג מכה בפניו ונפל על הדשא, אך זה לא הפריע לגיא אבן לשלוח כדור עומק נפלא לאלעד כהן שעבר את השוער וגלגל בקלילות לרשת, 0:2 לכפר שסגרו עניין.

 

שחקני כפר קאסם חוגגים

 

יתרון מהיר של הכפר

 

בדקה ה-23 נמאס לרונן ויינשטיין והוא החליט לעשות מעשה. מאמן הוד השרון הקפיץ מהספסל שני מחליפים, ככל הנראה מחשש לחטוף תבוסה והעלה אותם אל המגרש בשלב מוקדם מאוד.

 

הוד השרון קצת התעוררה ואף הצליחה לסכן פעם אחת את שערו של אסף רז, אבל דווקא בדקות טובות שלה היא כמעט ספגה את השלישי כאשר מהלך כדורגל מרהיב הסתיים ברגלו של רוביל סרסור שבעט משלושה מטרים מעל השער מול שער חשוף. למזלו, השופט שרק לנבדל אחרת כבר כעת היינו מסמנים את החמצת העונה.

 

סרסור עם החמצת העונה

 

רונן ויינשטיין. חילופים מהירים בתחילת המשחק מחשש לתבוסה

 

שתי דקות להפסקה, כפר קאסם כבר סגרה עניין כאשר סאמח מרעב כבש את השער השלישי לאחר בישול נהדר של גל פורת וסיפק את הרגע המרגש של המשחק כשלקח את חולצתו של פריג', הניח אותה על הדשא ונשק לה.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הוד השרון שהצליחה לייצר מספר מצבים, אך הגנת כפר קאסם והשוער אסף רז היו שם פעם אחר פעם כדי לעצור את החבורה של ויינשטיין.

 

סאמח מניח את החולצה של סוהיב. סירוטקין מביט

 

הרגע המרגש של המשחק

 

חוגגים בכפר

 

למרות זאת, בדקה ה-62 הגיע השער של הוד השרון. התקפה מצד שמאל שהחלה ברגליו של רוזנבלום, הגנת כפר קאסם הצליחה להרחיק פעם אחת אך שוב האורחת הצליחה לשלוח את הכדור אל רוזנבלום שממפתן הרחבה בעט היטב וכבש.

 

שתי דקות לאחר השער של הוד השרון, כפר קאסם קיבלה הזדמנות לכבוש את הרביעי כאשר גיא אבן הכניס כדור נפלא לתוך הרחבה לסאחמ מרעב שמצא את עצמו לבדו מול בן וולובסקי אך החמיץ.

 

סירוטקין. שוב במקום הראשון

 

חמודי, שנכנס במקום רוביל סרסור, היה יכול לקנות את עולמו לקראת הסיום כאשר גל פורת הכניס לו כדור נפלא ומול השער הוא בעט גבוה לשמיים ולמעשה היה זה אקורד הסיום של המשחק.

 

כפר קאסם הצליחה לכבוש את המקום הראשון כששעריים עדיין צמודה אליה ונס ציונה שתשחק בהמשך סביר להניח תיצמד שוב ויהיה מעניין לראות עד מתי חוד החנית של הליגה יימשך. 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם הכי טובה בליגה א (איזה קבוצה יש לכפר קאסם 30-01-2016, 14:24)
    כפר קאסם משחקת כמו ליגה על
  2. השבוע נשחק כמו גברים נגד כפר קאסם (מרמורק 30-01-2016, 19:38)
    נעזור לשכנים שלנו לעלות למקום הראשון
  3. חחחח (ל2 30-01-2016, 21:21)
    הצחקת אותי
  4. הלא כפר קאסם (כפר קאסם 30-01-2016, 21:43)
    מרמורק אנחנו מזינים אותכם
  5. מרמורק לא מפסיד לכפר קסם (הבורר 31-01-2016, 09:55)
    מרמורק רוצים פלאוף
  6. מרמורק לא מפסיד לכפר קסם (הבורר 31-01-2016, 09:55)
    מרמורק רוצים פלאוף
  7. מישחק מכור (סוד 01-02-2016, 15:46)
    לעלות עים הרכב כזה קצת כבוד .הריי כולם יודעים שאתה חבר טוב של סירוטקין ,זמנך שאול בענף