שוערים ואין שערים : 0-0 בין נשר לכפר כנא

קרב הצמרת בין עירוני נשר להפועל כפר כנא הניב אפס שערים, הרבה בזכות יכולת גבוהה של שני השוערים ורשלנות של חלוצי הקבוצות. למרות התיקו נשר עדיין צועדת בראש. כשהרצליה לא מצליחה לנצל את המעידה של נשר. המרוויחה הגדולה של המחזור ה-17 - טבריה !

  • על ידי: מאור אלקסלסי
  • 31-01-2016
  • 17:40

מכת השפעות שהתחוללה השבוע בעירוני נשר גרמה לדאגה גדולה בקרב אנשיה והאפקט שלה העמיד את הקבוצה עם שני חיסורים משמעותיים בדמותם של יוני אוחיון ודיאא לבאבידי שהשפעת הכניעה אותם. במקומם פתחו בהרכב בר קרסנר ודניאל גולדברג הצעיר וגם עומר בוארון ערך הופעת בכורה בהרכב. 

 

שחקני נשר לפני פתיחת המשחק (מאור אלקסלסי)

 

יריבתה הפועל כפר כנא, הגיעה למשחק בסגל מלא כשלאחר ניצחון מרשים על מכבי צור שלום החזקה (0-3) מעמדה במאבק על הפליאוף העליון השתפר. 

 

מאמן כפר כנא פאיד חסון החזיר להרכב את דודי אלישע שהיה חסר בשבוע שעבר במשחק מול צור שלום. המחצית הראשונה הייתה ירודה מעט, למרות כר הדשא הטוב ומזג אוויר אירופאי.

 

שחקני כפר קנא (מאור אלקסלסי)

 

נשר הציגה משחק התקפה לא מדויק וכפר כנא יצאה למתפרצות מסוכנות אך מצאה מולה את טל בומשטיין במיטבו. אחמד סבע הוותיק ודודי אלישע יכלו להעלות את כפר כנא ליתרון אך החמיצו ודאגו לבומשטיין לגרוף מחמאות.

 

אחמד סבע מנסה לכבוש עם הראש (מאור אלקסלסי)

 

מנגד, גם נשר רשמה שתי החמצות כשכדור של עומר בוארון שרק ליד הקורה ועוד החמצה של פאדי זיאדה שקיבל כדור מצוין מעל הגנת כפר קנא, אך בעט חלש החוצה.

 

עידן דוד וראדי חמאיסי במאבק על הכדור (מאור אלקסלסי)

 

המחצית השניה הייתה מעניינת יותר כשמאמן נשר אלדד שביט, עשה חילופים טובים כשהכניס את שחקני הספסל שעוררו את הקבוצה והשתלטו על המגרש.

 

חילופיו עשו את השינוי במשחק אך לא הספיקו לניצחון, אלדד שביט (מאור אלקסלסי)

 

כפר כנא במחצית השניה נסוגה מעט לאחור, אך השכילה להחמיץ מצב קורץ כשבר קרסנר הציל מהקו כדור שבעט שאדי חמודה. נשר של המחצית השניה הייתה שונה לחלוטין אך המחצית הזאת עברה מטל בומשטיין לשוקי ביראני המצוין.

 

המצטיין בשורות נשר, בומשטיין (מאור אלקסלסי)

 

שלומי בן עשור המחליף בעט כדור שחלף מילימטרים מהקורה ודניאל ברק במצב מצוין מול ביראני בעט כדור ללא עוצמה. את הקרן עצמה הרים ברק ובמקום להרים בחר לסובב את הכדור לשער, אך ביראני הציל לקרן נוספת. ביראני המשיך להפגין יכולת גבוהה כשכדור אדיר של דניאל ברק נראה היה שעושה דרכו לחיבורים, אך ביראני התעופף  והציל לקרן.

 

 

בסיום תיקו אפס כשכל כל קבוצה לוקחת נקודה שיכולה להיות יקרה להמשך המאבקים בצמרת.

 

מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגיע לכפר כנא ניצחון (ישן בעמידה הכתב הזה 31-01-2016, 18:43)
    כפר כנא יכלו לתת 3 אפס קל
  2. הגיע לכפר כנא ניצחון (ישן בעמידה הכתב הזה 31-01-2016, 18:43)
    כפר כנא יכלו לתת 3 אפס קל
  3. הגיע לכפר כנא ניצחון (ישן בעמידה הכתב הזה 31-01-2016, 18:43)
    כפר כנא יכלו לתת 3 אפס קל
  4. נשר-כפר קנא ( אלי לוי 31-01-2016, 21:50)
    מי שכתב את התגובות הקודמות כניראה לא ראה את המשחק שאני ראיתי-היה מגיע לנשר לנצח