אלירן שמש: "המטרה שלנו היא לסיים כמה שיותר גבוה"

אלירן שמש, קשרה המצוין של הפועל מרמורק, אשר הבקיע במשחק האחרון בניצחון על מורשה בחוץ בהחלט שומר על יכולת גבוהה ויציבה למן תחילת העונה. כרגע כאשר הקבוצה טיפסה למקום השישי, עדיין שומרים על פרופורציות ואלירן מסתכל אך ורק קדימה ממשחק למשחק.

  • על ידי: חן קלדרון
  • 01-02-2016
  • 10:01

הפועל מרמורק נמצאת בהחלט במגמת עלייה. חמישה משחקים אחרונים ללא הפסד (3 נצחונות ו-2 תוצאות תיקו) ובהחלט מדובר בהתאוששות יפה ומרשימה. עם זאת העונה עדיין ארוכה ובהחלט צפויה להיות מרתקת עד סופה. רגע לאחר שהבקיע במדי קבוצתו ועזר לה לנצח במחזור האחרון, לקחתי את אלירן לשיחה קצרה.

 

אלירן, מה אתה חושב על העונה שלכם עד עכשיו?

"אנחנו במגמת עלייה אבל זה עדייו לא מספיק. הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה מכשולים בדרך. אין ספק שהצלחנו להתאושש וכרגע אנחנו רק עם הפנים קדימה להמשיך מה שהתחלנו."

 

אתם בתקופה טובה, 5 משחקים ללא הפסד, מה השתנה בקבוצה?

"עשינו ריענון בסגל וצירפנו כמה שחקנים. כל השחקנים הבינו סופסוף את השיטה של המאמן (שלומי עמר). בכל זאת לא קל להתרגל לשחק בשיטה חדשה ומסוימת אבל אני שמח שכולם נשמעים להוראות וככה הרבה יותר קל ליישם את הדברים."

 

אתם שווים פליאוף עליון?

"מה אני אגיד לך...המטרה שלנו להגיע כמה שיותר למעלה בטבלה. כרגע מוקדם להגיד, הסיבוב רק התחיל וברור שאנחנו רוצים להיות כמה שיותר גבוה. "

 

מה האוירה בקבוצה בעקבות עזיבתו של חנן עדני והצרפותו של זורי שעובי?

"מבחינתנו זה לא משנה. אנחנו מתסכלים רק על הליגה ורק מבחינה מקצועית.אנחנו נותנים 100 ו-200 אחוז בכל משחק ואימון. חדר ההלבשה מאוד בריא. הייתי בהרבה קבוצות ותאמין לי שלא ראיתי כזה חדר הלבשה מקצועי בכל המקומות. העבודה עם שלומי היא מקצוענית למדי ואנחנו מאוד נהנים איתו ומעריכים אותו. למלא חלל כמו של חנן עדני זה לא לוקח שנה או שנתיים. הבן אדם היה כל כך מסור למועדון וההשקעה שלו הייתה מהנשמה. העבודה של זורי נעשית כמו שצריך, הכל מסודר כאן כמו תמיד ואנחנו לא מרגישים שהוחלפה ההנהלה. "

 

מה הציפיות שלך מבחינה אישית להמשך?

"הציפיות שלי זה לסיים את השנה במרמורק ולתת את כל מה שאני יודע ויכול כדי להביא את הקבוצה כמה שיותר גבוה בסוף. ברור שכל שחקן רוצה להתקדם מבחינה מקצועית, אבל כרגע רק טובת הקבוצה לנגד עיני. כמו שאמרתי אנחנו שואפים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר וכמה שיותר גבוה. כל השאר זה בונוס."
 

שאלה לסיום,מה החיבור שלכם עם הקהל?

"אני רוצה להודות ולפרגן לקהל שלנו.ללא ספק אחד הקהלים הכי תומכים בארץ.הם מגיעים גם למשחקי הבית וגם למשחקי החוץ ונותנים לנו כל כך הרבה אהדה ומרץ שמגיע להם שאפו!.אנחנו מקווים להחזיר להם בענק על המגרש כי מגיע להם."

מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלירן תמשיכו כך כל הכבוד! (מרמורקי 01-02-2016, 11:28)
  2. לאלירן (אבי יסק 01-02-2016, 11:37)
    שחקן ענק חבל שעזבת אותנו במכבי יפו שנה הבאה תחזור אלינו בעזרת השם אוהבים אותך
  3. עאלק מסתכל ממשחק למשחק (אלירן 01-02-2016, 19:58)
    תגיד את האמת שאתה שואף לליגות הבכירות
  4. שמששששש (מרמורקי 01-02-2016, 21:48)
    כוכב כדורגל תמשיך כה ילד אתה בדרך הנכונה
  5. מרמורק עולה (מרמורקי 01-02-2016, 21:51)
    אלירן שמש היקר מאחל לך את כל הטוב שבעולם שחקן ענק עם לב ונשמה עשיתה לנו את השבת תן בראש יום שישי אוהבים אותך
  6. אחשלי זה (דניאל בורחל 01-02-2016, 23:18)
    איזה שחקן אין דברים כאלה שליטה בכדור מהגבוהות בכדורגל בארץ . בעתיד ישחק בקבוצה גדולה בליגת העל רק זמן ומזל ויהיה טוב .
  7. מס. 3 (מרמורקי 03-02-2016, 08:47)
    יש מישהו שטוב במה שהוא עושה ולא שואף למעלה?!? אם כן אז חבל!