מצטייני הדרום: ליגה א' דרום מחזור 17

מחזור 17 הסתיים בליגה א' דרום, שעריים כפר קאסם ונס ציונה ניצחו. בתחתית מורשה, אילת ויפו מפסידות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון ושי צימרמן
  • 02-02-2016
  • 20:50

שוער:

גל אנגלשטיין (מחנה יהודה)

שוערה של מחנה יהודה, מוכיח מפתיחת העונה את עליונותו. אנגלשטיין ספג הכי מעט שערים והשבוע מול הפועל אזור שמר על רשת נקייה (שוב אפשר לומר) כשהשאיר את חלוצי אזור מיואשים.

 

גל אנגלשטיין, מפגין רמה גבוהה מפתיחת העונה (צילום: מני בן ארי)

 

הגנה:

אבירם אוחנה (מרמורק)

הבלם הצעיר והמוכשר של מרמורק, ממשיך ביכולתו הגבוהה למן פתיחת העונה. מול מורשה הציג משחק חסר פשרות וללא טעויות ואף כבש את שער הניצחון הכל כך יקר לקבוצתו.

 

דור אלברמן (מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה, ממשיך את יכולתו הגבוהה למן פתיחת העונה. יחד עם ניסן ספיר, שחקן האמצע החזק והיציב, סגרו את כל ההתקפות של אזור. 

 

גל פורת (כפר קאסם)

מגנה הימני של כפר קאסם עשה עבודה נפלאה הגנתית והתקפית. פורת הוא הכח של כפר קאסם לאורך כל אגף ימין ובהגבהותיו המדוייקות הציב את שחקני ההתקפה לא אחת בעמדות קורצות ואף בישל את השער השלישי לזכות קבוצתו. בנוסף, במהלך המחצית השנייה הוסט לעמדת המגן השמאלי בכדי להצר את צעדיו של גיא רוזנבלום שלא הפסיק להטריד את הגנת כפר קאסם ובכך הוציא את העוקץ ממשחקה של הוד השרון.

 

גל פורת, המצטיין במגרש עם משחק מצויין הגנתית והתקפית (צילום: רמי גרידיש)

 

נאור ציציאן (עמישב פ"ת)

המגן קשר של עמישב פ"ת, משחק על כל קו ימין של קבוצתו. ציציאן שחקן עם נסיון בליגה א' שמוסיף הרבה לעמישב. לא נתפלא שעמישב תישאר בליגה ללא מבחנים הרבה בזכות יניב.

 

קישור:

ירדן סוויסה (בקעת הירדן) - כוכב המחזור

קשרה של בקעת הירדן, עשה הרבה תנועה לקבל כדורים והיה בכל מקום במגרש. כבש צמד חשוב בניצחון הגדול של קבוצתו על אילת. 

 

עומר הלוי (כפר קאסם)

קשרה של כפר קאסם הציג משחק מצויין הגנתית והתקפית, סיכל את ניסיונות ההתקפה של הוד השרון במרכז המגרש ועם שליטה בכדור וראיית משחק נפלאה הניע את שחקני הקו הקדמי של קבוצתו.

 

עומר הלוי, שחקן צעיר שעשה התקדמות נהדרת, היה הבורג המרכזי במרכז המגרש (צילום: ,תאמר סרסור)

 

עידו שרון (נס ציונה)

כבר תקופה ארוכה שהקשר הצעיר של נס ציונה נמצא בכושר יוצא מן הכלל. מול כפר שלם, היה בכל מקום במגרש ובלט מאוד לעין שהוא רוצה לשחק ולהיות מעורב בכל התקפה. יש לציין את אחיו ניר שרון שכבש וסחט פנדל לזכות קבוצתו.

 

לי זליאט (עמישב פ"ת)

קשרה של עמישב, אולי השחקן הכי טכני של עמישב העונה, הוא הסיבה שעמישב מנצחת משחקים. זליאט מבשל שערים, אבל בעיקר מייצר מצבים. מול השיכון הוא היה מספר אחת על המגרש.

 

התקפה:

גיל יצחק (מכבי שעריים)

חלוצה של שעריים עושה את העבודה, כמו בכל אחד מחמשת השבועות האחרונים יצחק כבש לזכות קבוצתו. יש לציין שהשינוי בשעריים התחיל עם כניסתו של סלים טועמה למגרש.

 

קובי בדש (בקעת הירדן)
דש אומנם לרוב משחק כחלוץ, אבל השבוע הוא שיחק מתחת לחלוץ ואז מבלי שישימו לב בדש מצטרף להתקפה כמו חלוץ גדול וכובש שערים רבים. רק שחקן עם יכולות טכניות כמו בדש יכול לשחק במגוון תפקידים במגרש.
 
סלים טועמה, האס המנצח של שעריים, הוביל לשינוי במשחק מרגע כניסתו למשחק 
 
מחליף השבוע: סלים טועמה (מכבי שעריים)
שעריים לא הרשימה במחצית הראשונה מול יפו, אך מרגע כניסתו של האס שלה, סלים טועמה, הכל נראה אחרת. טועמה עשה את ההבדל עם מסירות מדוייקות פנימה אל עבר התקפת קבוצתו. כמובן שלא נשכח את הגול האלגנטי בסיבוב אדיר שכבש. שאפו למחליף המחזור!
 
מאמן המחזור: יאיר אסייג (עמישב פ"ת)
אוהד בוזגלו אומנם הרשים מאוד השבוע עם ניצחון על כפר שלם, וזאת לאחר משחק הירואי שקבוצתו שיחקה מול קבוצה מליגת העל. לא פשוט לעשות זאת במיוחד בקבוצה בליגה שאינה מקצוענית, אך בוזגלו ידע לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. אבל מעל כולם השבוע היה מאמנה של עמישב, יאיר אסייג, מי שאימן שנים רבות בליגות הנמוכות נעלם מעט לאחרונה אך חזר לעמישב ואם כולם חשבו שדורון ממן קוסם, אז מה תגידו ליאיר אסייג שניצח את שיכון המזרח 4-1? שאפו ענק!!

יאיר אסייג מאמן המחזור של אתר גולר (צילום: לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות
  1. האחים שרון שחקנים צנועים (יוהן 02-02-2016, 21:00)
    אתם גדולים תמשיכו ככה נס ציונה אני בחלום
  2. לווווי (יוסי בננה 02-02-2016, 21:22)
    מחנה קרעו את אזור .כולם באים לכפר שלם "מלחמת המחנה "
  3. שי ברוך הבא... (צימרמן יא תותח 02-02-2016, 21:38)
  4. שי צימרמן - אוהבים אותך ומפרגנים לך אח יקר - ברוך הבא !!! (שרון השערוקי 03-02-2016, 08:09)
    התגעגנו לכתב הוגן והגון, אנחנו יודעים מי שמר ופירגן לקבוצה. אלוהיי שמור עליי "מאוהביי" ואני אשמר לי משונאיי .
  5. אני מבין שנבחרת מורכבת מקבוצות שניצחו.... (מאיר 03-02-2016, 10:27)
    אחרת ממש ממש לא ברור איך שחקן במשחק מצויין למרות שקבוצתו הפסידה, אינו נכלל בניבחרת.אשר רביד!!!! שמו:
  6. שי צימרמן (איציק בוקרה 03-02-2016, 11:35)
    ברוך השב לקידמת הבמה