מצטייני הצפון: ליגה א' צפון מחזור 17

מחזור 17 הסתיים בצפון מחזור בו נשר והרצליה לא מנצחות וטבריה שמנצחת את בית שאן מנצלת זאת כדי להעפיל למקום השני. בתחתית מגדל, מעלות ובית שאן מפסידות 1-0. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-02-2016
  • 19:55

שוער:

שוקי ביראני (הפועל כפר קנאׂׂׂ

שוערה של כפר קנא היה מצויין מול התקפת נשר הקטלנית, נעל את השער והיה ראשון לכל כדור ברחבה. יש לציין שגם שוערה של נשר היה מצויין טל בומשטיין וכן שוערה של טבריה חיים זיסקינד. 

 

שוקי ביראני הצליח לנטרל את התקפת נשר (מורן פחמאוי)

 

הגנה:

משה כחלון (באקה אל גרביה)

בלמה של באקה, עצר את ההתקפות של איכסל, ובכל מאבקי האוויר ניצח, כל כדור גובה היה שלו. והעיקר הנהיג את ההגנה ודאג שקבוצתו לא  תספוג. 

 

משה כחלון ומאמנו צחי אילוז (שאקר מואסי)

 

ערן סספורטס (עירוני נשר)

בלמה של נשר, יחד עם שוערו טל בומשטיין נעלו את השער ולא איפשרו להתקפת נשר לכבוש. נתן משחק הקרבה יוצא מן הכלל בלם שקט עם ניסיון והוא אולי השחקן הכי יציב בקבוצתו למן פתיחת העונה.

 

השחקן הכי יציב מפתיחת העונה, סספורטס (לילך וייס)

 

וואהב בראכת (מכבי דליה)

בלמה הוותיק של דליה, סגר את התקפת הרצליה החזקה ולא נתן להם להגיע למצב של כיבוש. וכבונוס כבש את שער השיויוון לטובת קבוצתו ששוהה הרבה מעבר לנקודה היוקרתית שקבוצתו השיגה.

 

קישור:

 אמיר אבלס (עירוני טבריה)

קשרה האחורי של טבריה, קשר צעיר שגדל בקרית שמונה, מוכיח למן פתיחת העונה שהוא אחד הקשרים הצעירים הטובים שיש  בצפון. לא נתפלא אם נראה אותו חוזר לבוגרים של קרית שמונה.

 

יותם נגר (באקה אל גרביה)

קשרה האחורי של באקה, סגר את מרכז השדה, היה נחוש מאד בכל התקפה ובכל תיקול להרוויח את הכדור. היה בכל מקום במגרש וניצח בכל קרבות האוויר הכל כך חשובים במגרש קשה מסוג זה.

 

עמי גילברט (מגדל העמק)

קשרה הוותיק ועטור הנסיון של מגדל העמק, היה דומיננטי בקישור של קבוצתו, נלחם על כל כדור וניווט את המשחק מאחור,  והפגין יכולת גבוהה שהזכירה את יכולתו הזכורה לטוב מבעבר.

 

ניווט את משחקה של מגדל העמק, עמי גילברט (אורי דוד)

 

אבנר וקס (מכבי דליה)

קשרה הצעיר של מכבי דליה שגדל במועדון כדורגל נווה יוסף חיפה ומאז עלה לבוגרים מהכיוון של יוקנעם, היה בכל מקום על המגרש, היה פעיל ואנרגטי ביותר מול הרצליה. 

 

אופק מלול (מגדל העמק)

קשרה המצויין של מגדל העמק, ממשיך את יכולתו הטובה למן פתיחת העונה, נמצא בכל מקום במגרש, מרגישים שאופק רצה את הניצחון יותר מכל שחקן אחר, תמך בהתפקה וניסה ליצור הרבה מצבי הבקעה לחבריו.

 

 

התקפה:

תומר שריקי (באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה, לחץ בלי הפסקה על הגנת איכסל, הוריד לחבריו כדורים בהתקפתה שהיו מסוכנים מאד. כבש שער ניצחון לטובת קבוצתו בבעיטה מ 18 מטר לחיבורים. 

 

כבש את שער הניצחון עבור בקה במחזור האחרון (שאקר מואסי)

 

היימן אבו סאלח (אסי גלבוע)

חלוצה של אסי גלבוע שחזר להרכב קבוצתו אחרי תקופה ממושכת והצדיק את הקרדיט שהעניק לו מאמנו אבי דנן. כמו כן הרשים השבוע הקשר שגיא סבג, שהיה ממש בכל מקום במגרש ונלחם על כל כדור.

 

מאמן השבוע: גל שלמה (עירוני טבריה)

אומנם צחי אילוז הרשים עם ניצחון ענק על איכסל, אבל תנו כבוד למאמנה המצליח של טבריה, גל שלמה,  שהגיע אנונימי לחלוטין ממחלקת הנוער של טבריה, וקיבל את ההזדמנות ולקח אותה עד עכשיו בשתי ידיו. שאפו ענק למאמן המצליח של החודש!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. טבריה חזרה לליגה הלאומית (לנשר טבריה מתקרבת 02-02-2016, 20:31)
    בתחילה הפסידה טבריה לקבוצות חלשות בסיבוב השני זה לא יקרה
  2. רפי בוסקילללללה מגדל ריסקו אותך (אוהד טבריה 04-02-2016, 07:51)