לוהטת ! 1-0 לבקה מול הפועל איכסל

קבוצתו של צחי אילוז יצא למשחק חוץ סופר קשה מול איכסל ויצאה עם ניצחון ענק שכנראה חותם את ההישארות שלה בליגה ומאזן מושלם מפתיחת הסיבוב השני. אילוז: "השחקנים מגלים אופי חזק מאוד"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-02-2016
  • 12:27

תנאי המגרש לא איפשרו לקבוצות להניע יותר מדי את הכדור ורוב המשחק התנהל בכדורים ארוכים ובניצול טעויות. בחצי הראשון בקה נראתה יותר מאורגנת ומסודרת ואיכסל לעומתה נראתה חסרת סבלנות.

 

אימן חלאילה מאמנה של איכסל (שאקר מואסי)

 

בדקה ה-10 קיבלנו הרמה מסוכנת של איכסל למרכז הרחבה נעצרה בראש של משה כחלון בלם בקה. 

 

תשע דקות מאוחר יותר, בקה בהתקפה מסודרת מהאגף הביאה להרמה של המגן הימני יוסף, הכדור הורחק לכיוונו של תומר שריקי היה הראשון להשתלט ובעט בחצי יעף לעבר החיבורים, 1-0 גדול לבקה !

 

כובש השער לזכותה של בקה, תומר שריקי (שאקר מואסי)

 

המחצית השנייה התנהלה כאשר שוב איכסל לוחצת ללא הועיל ובקה יצאה למתפרצות מסוכנות, כשבדקה ה-60 מתפרצת כמו שכתוב בספרים של בקה כאשר גמליאל פרץ פורץ באגף ומשחרר את המגן ראבח לבד מול אחיו השוער ומזוית קשה בעט לרשת החיצונית למרות שהיה חייב להוציא רוחב לשני שחקנים שהיו לבד ברחבה.

 

אשרף רבאח ואחמד דרואשה במאבק על הכדור (שאקר מואסי)

 

דקה 75 ובקה מקבלת עוד מצב טוב לכיבוש שער, כדור ארוך של יותם נגר מצא את סלים עמאש לבד מול ראבח שיצא רחוק משערו אך סלים שהיה חייב לכבוש  ניסה לעבור את רבאח ופספס הזדמנות להכפיל את היתרון.

 

רבאח רבאח מקדים את עמאש (שאקר מואסי)

 

חמש דקות לסיום המשחק איכסל ניצלו הרחקה לא טובה של הגנת בקה ומ-20 מטרים זידאן בעט כדור חזק שטוח לפינה אך אריאל טליאס הצליח בקצות האצבעות להדוף.

 

המצטיין בשורות בקה, יוסף עוואדי (שאקר מואסי)

 

בקה צוברת ניצחון שני רצוף מאז פתיחת הסיבוב השני ומתמקמת במרכז הטבלה, כל ההישג הזה חתום מאמנה תחי אילוז שכנראה עשוי מחומר חזק שעוד נשמע עליו בליגות הבכירות בעתיד ! 

 

צחי אילוז מאמנה של בקה (שאקר מואסי)

 

תגובה של אילוז לאחר המשחק: "אני גאה בבחורים שלנו שמגלים אופי חזק לצד הכישרון והמחויבות, ידענו לקראת מה אנחנו באים ותוכנית המשחק עבדה כמעט בצורה מושלמת, ותודה לקהל שבא ודחף ועודד"

 

אנשי בקה חוגגים ניצחון יקר ! (שאקר מואסי)

באדיבות אתר panet ועיתון פנורמה שאקר מואסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד הפועל בקה כל הכבוד צחי (ראדי 01-02-2016, 18:11)