רן קוז'וק תבע את בית שאן, גורם בהנהלה: "הוא לא הגיע למשחק והתגרה בקהל"

הקשר הוותיק שלאחרונה עזב את הפועל בית שאן בטונים צורמים הגיש תביעה נגד הקבוצה בגין הלנת שכר והפרשי שכר המגיעים לו. קוז'וק: "התעלמו ממני. לא השאירו לי ברירה אלא לתבוע אותם". גורם בהנהלת בית שאן: "הוא לא בא לוועדת משמעת, לא הגיע למשחק מול צור שלום וחמור מכל-הוא התגרה בקהל וגרם לבלגן גדול"

  • על ידי: אורי דוד
  • 02-02-2016
  • 11:05

הסאגה בין הפועל בית שאן לקשר רן קוז'וק שכבר הספיק לעבור להכח עמידר ר"ג ממשיכה לספק כותרות. לאחר שלא הצליחו להגיע להסכמה על התרת חוזהו ושיחרורו מהקבוצה, הקשר הוותיק, רן קוז'וק, שעזב לאחרונה את הפועל בית שאן בטונים צורמים פנה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל והגיש תביעה נגד במועדון.

בבוררות תובע שחקן סכום של כ-50 אלף שקלים בגין הלנת שכר וכן הפרשי שכר המגיעים לו לפי החוזה. "רציתי להגיע לפשרה מול בית שאן, ולשם כך גם עירבנו את ארגון השחקנים. פנינו אליהם אינספור פעמים והם פשוט התעלמו. לא השאירו ברירה אלא לתבוע אותם", אמר רן קוז'וק לאחר הגשת כתב התביעה.

גורמים בהנהלת בית שאן הגיבו לתביעה ואחד מהם אמר: "יש לנו הרבה מה להגיד על ההתנהלות של קוז'וק. הוא לא בא לוועדת משמעת שנקבעה לו וגם לא נכח על דעת עצמו במשחק מול צור שלום. וחמור מכל, הוא התגרה בקהל וביצע לעברם תנועת השתקה וגרם לבלגן עצום. הוא התגרה בהם ביודעין ובמכוון. יש לנו תיעוד של זה ואנחנו נביא אותו לדיון". 

רן קוז'וק משתיק את הקהל. בהנהלה מתכוונים להתשמש בתיעוד הזה, צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין כסף בבית שאן (שחקן 03-02-2016, 10:11)