ירדן סויסה: "אנחנו שווים פליאוף עליון"

ירדן סויסה, קשר הכנף של הפועל בקעת הירדן, כבש שלושער במשחק הניצחון האחרון על אילת בחוץ. סויסה שומר על יכולת גבוהה למן תחילת העונה ולמרות זאת נשאר צנוע. הוא לא מתבייש לחשוב גבוה הן מבחינתו והן מבחינת קבוצתו אבל גם שומר על פרופורציה.

  • על ידי: חן קלדרון
  • 03-02-2016
  • 11:57

ירדן סויסה, שחוגג השבוע 23 מתגורר בקיבוץ גלגל שבבקעה וגדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. סויסה שיחק בנבחרות הנערים ובבית"ר עד הנוער ואז כשהתגייס לצבא הפסיק לשחק כדורגל למשך שלוש שנים, לאחר שהשתחרר מהצבא הפועל בקעת הירדן קלטה אותו כשהייתה בליגה ב' והוא עלה איתה יחד ליגה.

הקשר המוכשר ירדן סויסה מנסה להוביל את קבוצתו ביחד עם חבריו להתאוששות מסויימת. הקבוצה לא שומרת על יציבות העונה ולראייה מספר הניצחונות שווה למספר ההפסדים (7 במספר). במחזורים האחרונים היא עם תיקו וניצחון ורוצה להמשיך ברצף החיובי על מנת להתברג כמה שיותר גבוה. תפסתי את השחקן הלוהט, ירדן סויסה, לשיחה קצרה.

 

ירדן, מה אתה חושב על הקבוצה?

"אני חושב שהקבוצה שלנו מצויינת ושיש חדר הלבשה מגובש.באמת נהנים לבוא לאימון ויש תנאים טובים ובמיוחד אנשים טובים. "

 

עושה רושם שאתם לא יציבים השנה,ובכל זאת כרגע עם תיקו וניצחון. איך שומרים על איזון ויוצאים קדימה?

"כן, אנחנו קבוצה חדשה עדיין וזאת ליגה קשוחה מאוד. אין משחקים קלים ולמרות זאת מרגישים שזה הכל תוי בנו. ברוב המוחלט של המשחקים שלטנו והתוצאה ברחה לנו בסוף. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להשיג למועדון הזה הישגים ורגעים משמחים."

 

 

אתם שווים פליאוף עליון?

"אנחנו לגמרי שווים פליאוף עליון ורואים את זה בתוצאות שלנו במשחקים במיוחד נגד הקבוצות הגדולות."

 

מי לדעתך תעלה ליגה?

"אחרי ששיחקנו נגד כל הקבוצות בליגה אני חושב שכפר קאסם יעלו השנה."

 

מבחינה אישית, אחרי שלושער במחזור האחרון, מה הציפיות שלך להמשך?

"אני משתדל לא לחשוב יותר מידי על ההמשך וזה נותן לי שקט לשחק. צריך פשוט להגיע לכל משחק ולתת הכל בשביל הקבוצה והמועדון. השמיים הם הגבול. כרגע אני מתרכז אך ורק בהצלחת הקבוצה ולנסות להגיע איתה כמה שיותר גבוה. "

 

לסיום,מה נאחל לך?

"להצליח עם הקבוצה ושנביא רגעים משמחים לכולם."

 

 

ירדן סויסה

הוסף תגובה
תגובות