התוכניות של שעריים למחלקת נוער: השקעה של מיליונים בחינוך ובספורט

פרסום ראשון: חנן אזולאי מונה למנהל המקצועי במחלקת הנוער של שעריים! מכבי שעריים חושבת בגדול עבור מחלקת הנוער, אך למרות התוכניות הגדולות הפרוייקט נעצר כשכרגע המכשול הוא ירון גפני שעוצר את הפרוייקט אך מצהיר: "בימים הקרובים הכל יסתדר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-02-2016
  • 18:37

הקבוצה סיימה לגבש את תכניותיה להקמת מחלקת נוער מפוארת -  חנן אזולאי ישמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, הקבוצה תפעיל מחלקה חינוכית לקידום ההישגים הלימודיים של הנערים ותעניק מלגות. הבעיה: המפעיל הנוכחי של מחלקת הנוער מסרב לשתף פעולה ועוצר את הפרויקט

אחרי חודשים של תכנון, אגודת מכבי שעריים סיימה לבנות את תוכנית האב להקמת מחלקת נוער מפוארת שתכלול קבוצות ילדים, נערים ונוער. הקבוצה כבר סיכמה עם חנן אזולאי, שאימן את נבחרת נערים ב של ישראל ושימש מנהל מקצועי בנוער של ביתר ירושלים, הפועל באר שבע ומס אשדוד ובין השאר אחראי לקידום של שחקנים כמו מאור מליקסון וניר ביטון.

 

אזולאי יהיה אחראי על מינוי המאמנים, מאמני הכושר ומאמני השוערים ועל מינוי צוות רפואי ועריכת מבדקים שוטפים לשחקני הנוער והילדים על מנת לבחון את ההתקדמות שלהם לאורך הזמן.

 

גם התוכניות החינוכיות - חברתיות כבר נכתבו. היועץ החינוכי יניב קוממי סיים לגבש את המתווה להקמת המחלקה החינוכית שתפעיל תוכניות לעזרה בלימודים, טיפוח מנהיגות, תרומה לקהילה וסדנאות משותפות להורים ולילדים. הקבוצה גם נמצאת בעיצומו של משא ומתן על הענקת טיפולי שיניים לשחקני הנוער במאות אלפי שקלים.

למרות התוכניות המבטיחות, הקבוצה נתקלת בבעיה מכיוון לא צפוי: ירון גפני, שהפעיל עד עתה את שלוש הקבוצות הנוכחיות במחלקת הנוער מסרב לשתף פעולה ועוצר את הפרויקט .

 

עם גפני נוהל בחודשים האחרונים משא ומתן שבו הוצע לו להשתלב במחלקת הנוער כמנהל האדמיניסטרטיבי של המחלקה ולחילופין להמשיך להפעיל את בית הספר לכדורגל, שמרווחיו הוא נהנה בלעדית, במגרש של שעריים, אך הוא דחה את ההצעות הקוסמות ומסרב להעביר את מחלקת הנוער לידי שעריים.  

תגובתו של ירון גפני: "בימים הקרובים הכל יסתדר. יש עוד אנשים איתם אני צריך להתייעץ. "

איתמר מורז

הוסף תגובה
תגובות
  1. בינתיים הילדים משחקים במגרש חול ללא דשא... (שעריים 01-02-2016, 18:58)
  2. למה שירון גפני ימסור לפרי את העסק שלו !? (אני המום 01-02-2016, 20:13)
    בשביל תפקיד אדמניסטרטיבי ?! איזו חוצפה !! מחר או בעוד שנתיים הוא יפטר אותו ומה ישאר לו ? אם אלדד פרי מוכן להוציא כ״כ הרבה כסף בשביל עוד שם גדול כמו חנן אזולאי ולהעניק מלגות שיבנה לשעריים מחלקות נוער וילדים. אם הוא בלחץ זמן ורוצה לקבל את העסק של גפני בשביל לא להתחיל באופן מביך עם כלום אז שינהל מו״מ על רכישת העסק.
  3. שיננית חינם לילדים עד גיל שנתיים (אמינוב 01-02-2016, 20:34)
  4. תפנימו. (המבוהל 01-02-2016, 21:25)
    בעוד שנתיים אתר גולר יהפוך לאתר זניח מבחינת שעריים . כי בליגת העל לא סופרים אותכם. אז זמנכם קצוב ותפסיקו להתעלל בשעריים.
  5. העברת מחלקת הנוער לידי פרי (אחד שאיכפת לו 01-02-2016, 21:38)
    מועדון ששואף למיקצוענות וערכים לא עושה זאת באמצע העונה אלא מחכה לסוף העונה ועושה זאת בשקט ובמיקצוענות. אז לכל היועצים והמנכלים והחארטות של פרי, יש לכם עוד המון שנים להגיע למיקצוענות של פרי. כסף לא מביא נשמה, כסף מביא רק כוחניות וביריונות.
  6. עדכנו את אזולאי שאין בכלל מחלקות ואין מתקנים ? (אני רק שאלה 01-02-2016, 22:24)
    כנראה בסכום שהוא יקבל זה גם לא מעניין אותו.
  7. גפני צודק (זגאלו 02-02-2016, 00:50)
    אלדד חייב לפצות את ירון ולקנות ממנו את המחלקה מזה הפקרות הבן אדם בנה מחלקה שלמה ונתן את הנשמה
  8. דר אמינוב הנוכל-עקץ את שעריים ב300 אלף ש"ח (מאור 02-02-2016, 07:19)
    פרי וחבורתו מנסים לגנוב את ההשקעה של גפני בשעריים. ומנסים למכור עלק טיפולי שיניים לנוער אק שלא אומרים שהכוונה להשתמש בחוב של דר אמינוב הנוכל
  9. חבורת בריונים-עכשיו תתחילו לאיים על גפני (אסי כחול בלב ובנשמה 02-02-2016, 07:21)
    חבורת גונבי דעת,בריונים ומגעילים
  10. התמחור של העסק של גפני (יועץ עסקי 02-02-2016, 09:37)
    כמו בכל עסקה למכירת עסק, שווי העסק נגזר לפי מקדם 8 לפחות. ז״א שאם העסק מכניס לגפני 10,000₪ בחודש זה אומר שהעסק שווה 1.5 מיליון ש״ח. 10,000 כפול 12 לחלק ל - 8 כפול 100 = 1.5 מיליון ש״ח. אפשר להתפשר על מיליון כשמדובר בעסקת מזומן.
  11. המחלקות של גפני בכלל לא קשורות לשעריים (הורה 02-02-2016, 09:53)
    הם יתנו לו הצעה נמוכה ובצידה איום קח או שנפתח מחלקות חינם + מילגות שתוך שנתיים יחסלו אותך.
  12. ביזיון!!!! (הורה מודאג 02-02-2016, 11:10)
    כהורה שילדו משחק תחת גפני והצוות המדהים שלו מספר שנים, כל המהלך הזה הוא פשוט ביזיון אחד גדול! ירון והצוות שלו בנה מחלקת נוער לתפארת ללא שום הקצבות,עזרה,תמיכה ומתקן אימונים שמבייש את הליגה הפלסטינאית! ירון והמאמנים נתנו ויתנו מענה לכל בעיה,הרגשה ביתית וחמה ומקצועיות! את התוצאות רואים כאשר גם קבוצת הנוער וגם קבוצת נערים א (התחרותיות) במרחק יריקה מעליית ליגה והמחלקות הצעירות יותר (שנקראות "מכבי רחובות" במסגרת שיתוף פעולה שירון יצר כדי שלילדים יהיה איפה להתאמן) לוקחות אליפויות,משחקות בליגות הבכירות ביותר ומגיעות לשלבים גבוהים בגביע ומעבר לכך מגדלים את הילדים להיות בני אדם וספורטאים מהמעלה הראשונה! כל הסיפור הזה מסריח ,כי כל ילד יודע שמשהו שעובד טוב לא נוגעים! ושוב כל זה תוך זלזול מעיירית רחובות "המדהימה" ומסתבר שגם "מבעלי הבית".
  13. לא רלבנטי (הוגה דעות 02-02-2016, 13:16)
    לקבוצה שמביאה 18 שחקני רכש ומעיפה כל מי שהתחיל לפרוח אין צורך במחלקת נוער .חבל על הזמן והכסף.
  14. מחלקת הנוער (הורה 03-02-2016, 06:04)
    בושה וחרפה של התנהלות , אלדד פרי צריך להתבייש. חבורה של ביריונים, חושבים שאפשר לקנות הכל בכסף, ירון גפני הרים בשעריים לפני כמה שנים מחלקת נוער מכלום,ועכשיו הביריונים רוצים לזרוק אותו. כשאלדד פרי יברח משעריים (כשהאינטרסים שלו במקום יסתיימו) גם מחלקת נוער כבר לא תיהיה לכם. סופו של כל בלון לבתפוצץ.... והבין יבין.
  15. ירון גפני (ורד 04-02-2016, 14:09)
    אין מחלוקת על פועלו והצלחתו של ירון גפני! במקום להוקיר לו תודה על היותו איש מקצועי ובעיקר בן אדם שאיכפת לו מהלדים בראש וראשונה! כמה השקעה בילדיים המשחקים.. עידוד.. שיחות עם הורים והקניית ערכים אמיתיים. אין היום אנשים כמותו... לעומת זאת בא בריון עם החבורה שלו וחושב שחינוך לספורט קונים בכסף. אסור לתת יד להתנהלות עבריינית בתרבות הספורט של ילדי רחובות .. אנחנו בעד מיגור עבריינות ובעד הצדק שנמצא ללא כל עוררין בידין של רון. יישר כח ירון! אל תפחד משום גורם זר הקם עלי. הצדק יצא לאור והכל ישאר בידיך כראוי .
  16. אלדד פרי (שלום 04-02-2016, 14:41)
    התנהגות נלוזה מגיע איש עם כסף, אבל ללא ערכים. פרי קונה את שעריים, הוא יודע בדיוק על מה הוא משלם ומה הוא מקבל. הוא יודע (כתוב בחוזה) שעד שנת 2017 הילדים והנוער מנוהלים ע"י גפני. אז פתאום גפני הוא המכשול ? פרי , אתה ביריון חסר בושה, אתה חושב שבדרך של השמצות וכתבות "יפות" תהפוך את היוצרות. ירון גפני הרים את הנוער
  17. מפטרים את כול המאמנים (מאוכזב מכל הסיפור הזה שנקרא מחלקת הנוער שעריים 04-02-2016, 17:22)
    יאיך יכול להיות שמפטרים מאמנים ממחלקה שלמה כאשר לא באו לאימונים של אף אחד מהמאמנים, לא בדקו מה קורה מקצועית בקבוצות, דווקא שהקבוצות נמצאות במקומות הראשונים של הליגות שבהם הן משחקות. יש פה פשוט בריונות לשמה, לעניות דעתי יש הרבה דרכים לעשות מהפך במחלקת נוער שלמה וזאת שנבחרה היא לא אחת מהן. אלו ערכים נותנים לילדים או לנערים כשהדברים נעשים בדרך הזאת ? כסף קונה הכל ? כסף שולט בהכל ? יכול להיות שיש לאדון פרי הרבה בסף ואני שמח בשבילו אבל בעיני הוא לא שווה כלום, ככה לא בונים, ככה מלמדים לרמוס ואיך להיות ביריונים, אני חושב שהוא חיה חייב לעשות את זה בדרך אחרת. הלואי שיצליחו עשות משהו חיובי...
  18. ירון גפני עזר לי להציל את הילד (דוד פרג 04-02-2016, 19:11)
    בזכות פרוייקט צו פיוס ,הבן שלי מצליח להמשיך לשחק את המשחק שהוא חולה עליו - כדורגל. לא פשוט למשפחה דתית יהודית במדינת ישראל לתמוך בילד שישחק כדורגל.לפני ארבע שנים התחוור לבני מה שאמרתי לו מכיתה א : שכדורגל משחקים בשבת. הוא נכנס למצב דיכאוני די מלחיץ ואז קישרו אותי לירון.וברוך השם מאז הילד עושה חיל בלימודים ובכדורגל.תחליטו מה שתחליטו , אבל אל תיזנחו את השחקנים שאינם יכולים לשחק בשבת
  19. לא מדוייק בלשון המעטה. (ישראל 04-02-2016, 22:48)
    למה " בעיה מכיוון לא צפוי" ? האים הנהלת מכבי שעריים והבעלים לא היו מודעים לחוזה שיש לירון גפני מיזה מס שנים? ידעו! מה הם רןצים שאחרי כל השנים הוא יקום וילך כך סתם? אפה ההתחיבויות החוזיות שיש לו מול המאמנים? למה אכתב לא מציין שהנהלת שעריים עושה מהלכים חד צדדים ובריוניים לנסות ולפטר את המאמנים ביודעין שאין הם יכולים לעשות זאת? ושירון יש ללבן את הסוגיה הם הציעו הצעות מבישות שישלמו חודש משכורת ויעיפו אץ המאמנים . מה זו הדרך? והאים המיגרש שהנהלת שעריים מחוייבת בהסכם מול גפני לתחזק ברמה נהותה הדבר נעשה לכו וראו איך משחקים על בוץ לא על דשא. ויש עוד לא מעט מהלכים לא ראןיים שהנהלת שעריים עושה ולא ניכנס אליהם. והם רחוקים מלהיות "ערכים" שאלדד פרי מציין בכל הזדמנות.