אוהד רון מארח את רונן זייגרמן : תחזית ליגה א' דרום מחזור 18

השבוע החלטתי לארח את מנכ"ל סקציה נס ציונה, רונן זייגרמן. זייגרמן למי שלא יודע, משמש מנכ"ל הקבוצה הכתומה המצליחה בליגה, חושב שהחודש הקרוב יהיה קריטי והמשולש בצמרת יתבהר ויהפוך לקבוצה אחת שתתפוס פער על יריבותיה. רונן חושב ששעריים וכפר קאסם לא ינצחו וקבוצתו תנצח את הוד השרון. מעניין? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-02-2016
  • 16:40

רונן זייגרמן, מנכ"ל סקציה נס ציונה ומי שגדל במועדון הצנוע מנס ציונה ושיחק גם בליגה הראשונה במדי בית"ר ת"א, היה שותף לכל הקבוצות הצעירות של ישראל עד האולימפית ופרש בגלל פציעה בגיל די צעיר. כיום משמש כמנכ"ל האגודה, לאחר שכיהן במשך 5 שנים כמנהל מקצועי של כל מחלקות הנוער, והשנה זאת שנה ראשונה שלו כמנכ"ל הקבוצה. יש לזכור שנס ציונה הינה עמותה חדשה, אחרי שנתיים שהקבוצה היתה תחת מפרק. 

רונן חושב על ליגה א': "שליגה א' זאת הליגה הכי אטרקטיבית שיש מליגה לאומית עד ליגה ג'. וליגה א' דרום, היא הכי אטרקטיבית, לראיה הן המאבק הצמוד בצמרת והן המאבק הצמוד על הפלייאוף, שלהערכתי יימשך כך עד סוף העונה."

 

מי לדעתך תעלה ליגה? "אני חושב שהחודש הקרוב יקבע את זהות העולה. אחת משלוש הקבוצות תברח לשאר, השתיים האחרות תגענה לפלייאוף. לדעתי בית"ר כפ"ס תצליח להתברג לפלייאוף העליון יחד עם בקעת הירדן שלדעתי היא הפתעת הליגה. בתחתית יש קרב, מורשה ואילת יירדו ויהיה מאבק על המבחנים בין עמישב לשיכון"

 

מילה על קבוצתך: "בנינו קבוצה חזקה ומאוד מאוזנת. פגענו בגדול בעמדת המאמן, אוהד בוזגלו, כי הוא מקצוען אמיתי שמתנהל כמו מאמן מעל הליגה הזאת"

 

אוהד רון מארח את רונן זייגרמן 

 

מכבי עמישב-בני אילת, שישי, סיריקין, 11:45

עמישב עם מאמנם החדש יאיר אסייג, עשו חיל שבוע שעבר וניצחו את השיכון. אם ינצחו את אילת, הם יעשו עוד צעד רציני וישארו בליגה. מנגד יש שכונה באילת, מאמן שלא מצליח נהיה מנג'ר, וממנה את עוזרו כמאמן. מה השתנה? העיקר שהוא אומר שמקנאים בו...על מה בדיוק? שהוא מקום אחרון? תתעוררו שם באילת, ללא שינוי רציני אתם יורדים ראשונים לליגה ב' וחבל. עמישב ינצחו את השכונה מאילת.

רונן: אילת תנצח. משחק מאד צמוד. אילת תכניס יותר עניין בתחתית אם תנצח את עמישב. 

 

אוהדי יפו יגיעו באוטובוס לתמוך בקבוצתם (צילום: אביחי חיים)

 

הפועל בקעת הירדן-מכבי יפו, שישי, מושב תומר, 12:30

מכבי יפו הזמינה אוטובוס עבור אוהדיה, איזה עוד קבוצה מוציאה אוטובוס בטח כשהיא במקום שיפו נמצאת? כל הכבוד לאוהדי יפו שמאמינים בקבוצה. והשאלה היא האם קרגולה יוכל להוביל את קבוצתו לשחק 90 דקות טובות ולא רק 60. יפו יכולה לנצח כל קבוצה, גם את הקבוצה המצויינת מהבקעה, אבל הבקעה בכושר מעולה ואני מאמין שינצחו את יפו. 

רונן: משחק שקול מאד. משחק שייתן לבקעת הירדן את הפוש לחלק העליון. אני חושב שהבקעה תנצח. למכבי יפו יש סימפטומים שקורים לה רבות בשנים האחרונות. יש להם פוטנציאל אדיר, מועדון מפואר, שמשום מה לא מצליח להתרומם. הבקעה תנצח.

 

מכבי שעריים-בית"ר כפ"ס, שישי, נס ציונה, 13:30

ראיתי את שעריים מול יפו. 15 דקות טובות שלהם הספיקו לעשות את העבודה מול הבולגרים. מול כפ"ס הם יצטרכו קצת יותר כי שי מאור מאמן מצויין ויודע איך לעצור את הקטר הכחול. שי מאור בנה קובצה חזקה בכפ"ס אבל לא באמת יכול לסגל הנוצץ של הכחולים מרוחובות. יש לי תחושה של תיקו אבל אם זה יקרה זאת תהיה הפתעה גדולה.

רונן: האינטרס האישי שלי שתהיה פה הפתעה מרעישה. אני חושב שכפ"ס היא אחת הקבוצות המוכשרות בליגה, עם מאמן שיודע להכין קבוצות במיוחד למאבקים האלה. אני חושב שהם יקשו המון על שעריים והמשחק יסתיים בתיקו.

 

גיא עובדיה, בסיבוב הראשון כבש לזכות שעריים מול כפ"ס, השבוע בצוותא עם ציון אזולאי ינסו להוכיח כי בשעריים טעו ששיחררו אותם (צילום: רמי גרידיש)

 

הפועל מרמורק-מ.ס. כפר קאסם, שישי, מרמורק, 13:30

כפר קאסם שיחררה השבוע את הכוכב שלה לליגת העל, אבל אל תשכחו שיש לכפר קאסם את ה"גאון" חיים סירוטקין שהוא זה שהוביל את סאמח למה שהוא הגיע. לא יהיה סאמח יהיה מישהו אחר, סומך על הגאון. למרות שמול מרמורק, הקבוצה המתחדשת של העונה, עם קהל הנפלא שלא מפסיק לשיר, זאת תהיה משימה לא פשוטה. ואם נוסיף את הקהל של כפר קאסם אז באמת שתהיה חגיגה ביציעים..נקווה שיהיה משחק פתוח שכל תוצאה אפשרית, למרות שלדעתי עדיין כפר קאסם עדיפים. ניצחון לכפר.

רונן: עוד משחק שיש לי בו אינטרס גדול. אני חושב שהשכנה שלנו תעשה לנו את העבודה ותפתיע את כפר קאסם, אני מאמין שהם מסוגלים לנצח את כפר קאסם. יסתיים ב 1-0 למרמורק. מרמורק עברה שינוי ניהולי גדול מאד בחודש וחצי האחרונים. חיזקה את עצמה בשחקן משמעותי, דניאל טסאו. בנוסף האיצטוני זה מגרש מאד קשה וזה יתן להם את ההבדל בין מרכז הטבלה לצמרת. 

 

הפועל הוד השרון-נס ציונה, שישי, הוד השרון, 13:30

נס ציונה בכושר מצויין, לא סתם היא במקום הראשון. הוד השרון קבוצה לא יציבה אבל יכולה לנצח כל קבוצה בליגה ואחרי שהובסו מול  כפר קאסם ירצו להוכיח שזאת היתה מעידה חד פעמית. השאלה היא האם הם יכולים? אני חושב שלא, כי נס ציונה קבוצה איכותית מאד עם עוצמה. ניצחון לנס ציונה.

רונן: אין ספק שאנחנו יוצאים לאחד המשחקים הקשים שלנו נגד קבוצה מאד מוכשרת. הקלות שניצחנו אותם (7-0) בסיבוב הראושן, לא תחזור הפעם. אבל הוכחנו לא מעט פעמים שגם משחקים כאלה אנחנו יכולים להכריע גם בדקות האחרונות. ניצחון מתוק וקטן אני צופה.

 

נס ציונה בכושר מצויין, חייבת לנצח בכדי לשמור את מקומה בראש החד המשלוש (צילום: רמי גרידיש)

 

הפועל אזור-מ.ס. שכון המזרח, שישי, אזור, 13:30

העניינים לא שקטים בשיכון. על פי מה שהבנתי, המאמן בנתק עם מספר שחקנים כולל הקפטן המצויין שלו, בקיצור שוק. מנגד אזור בהדממה, עובדים בשקט ומרוכזים לפני המשחק. אני אוהב את השקט הזה באזור ומאמין שהם ינצחו את השוק של השיכון.

רונן: אזור אחרי תקופה לא טובה, תחזור לנצח כי אין להם הרבה ברירות אם ברצונם להיצמד לפלייאוף. לדעתי הם יעמיקו את הצרות של שיכון המזרח. אין ספק שאזור, היא אחת הקבוצות המוכשרות בליגה והיא הוכיחה זאת לא פעם השנה. השיכון בתקופה לא טובה ואני צופה ניצחון די ברור לאזור.

 

הפועל כפר שלם-הפועל מחנה יהודה, שישי, שכונת התקווה, 14:00

כפר שלם בעיניי משחקת כדורגל אטרקטיבי ויפה והם באים לכל משחק ליהנות. עופר טלספפה ללא ספק יכול להיות מרוצה, אומנם לא בטוח שיגיעו ככה לפלייאוף אבל לפחות יהיו הרבה שערים במשחקם. מנגד מחנה "בונקר" יהודה, עושים את העבודה ואותם לא מעניין הביקורת כי הם מנצחים כבר שבועיים ונמצאים בעמדה מצויינת לפלייאוף. מקווה לניצחון של כדורגל, אבל לדעתי יסתיים בתיקו.

רונן: משחק בין שתי קבוצות הפוכות באופי שלהן. כפר שלם קבוצה שמשחקת כדורגל פתוח עם אופי התקפי, לעומת מחנה יהודה שהיא ידועה כקבוצה מאד טקטיקית והגנתית. זה מה שייתן את היתרון למחנה יהודה, את הסבלנות ואת השקט. מחנה תנצח שוב את ה 1-0 הקטן

 

הכח ר"ג-מורשה רמת השרון, ראשון , אצטדיון ר"ג, 15:00

ליבי ליבי עם מורשה, הייתי רוצה את רוח הלחימה שיש בשחקני מורשה בכל קבוצה בליגה. כל מי שמשחק מול מורשה מפרגן ואומר שהם קבוצה חזקה עם אופי שלא מוותרים על שום משחק. הזדמנות של הכח לצבור שלוש נקודות ולהתרחק מהתחתית, ניצחון להכח.

רונן: הכח דומה מאד למחנה יהודה, כלומר מאד מאד מאד הגנתית בניצוחו של צחי טייאר. מאמנן שלא משנה נגד מי הוא משחק, הוא קודם כל לא רוצה לספוג. הפעם אני חושב שזה לא יעבוד לטובתו ואני חושב שמורשה שגילתה כבר סימני חיים בתקופה האחרונה, תדע להתגונן ולהביך לא פעם את הגנת הכח. המשח יסתיים בתיקו

 

מילה לסיום: "אין ספק שזה מחזור מאד משמעותי, שטומן ברובו די הרבה הפתעות"

אוהד רון מארח את רונן זייגרמן

הוסף תגובה
תגובות
  1. מר זייגרמן, שאלו מה אתה חושב ולא מה אתה חולם. (תנסה להתנתק לצורך הראיון 04-02-2016, 17:08)
    אתה באמת חושב ששעריים לא ינצחו את כפ״ס ומרמורק ינצחו את הכפר ? באמת ? לא קשור לזה ששתי התחזיות הללו הן החלום הרטוב שלך בהתגשמותו ?
  2. ברור שהוא יגיד ששעריים וכפר קסם לא ינצחו (הבורר 04-02-2016, 17:16)
    אבל אני חושב שנס ציונה לא תנצח בהוד השרון
  3. אנחנו באים לנצח ובגדול כפר קאסם הביתה עם נור וכהן (מרמורקי 04-02-2016, 17:44)
    נצחון למרמורק כפר קאסם נור אבן אלעד הזקן יאלה רדו ליגה קבוצה חלשה
  4. זה מה שנקרא תחזית אובייקטיבית (שערוקי 04-02-2016, 18:12)
  5. הגענו למצב שכולם נותנים לנו הפסד בטוח (יפו מדבר 04-02-2016, 18:17)
    שחקנים, תסתכלו על זה. למה הפכתם אותנו?
  6. רונן אתה רצני .. . (איל 04-02-2016, 19:21)
  7. נס (רונן 04-02-2016, 20:39)
    מה קרה לנוער… קח אחריות אתה וכהן… .
  8. הגדולות יפסידו נקודות. הקטנות יאספו נקודות (מאיר 04-02-2016, 22:41)
  9. לרונן (משה 05-02-2016, 07:58)
    היום אתה ובוזגלו שלך תקבלו פצצה בהוד השרון
  10. שעריים (קאלוס 05-02-2016, 09:01)
    שעריים תמיד שהם פוגשים את בית"ר כפ"ס במאני טיים הם רועדים ומפשלים. הפעם בגלל ששעריים חזקה מאוד ובית"ר חלשה משנים קודמות נראה לי ששעריים ינצחו. עם זאת לשעריים יש יותר מדי ניצחונות רצופים וברור שזה ייפסק מתישהו לכן עם הטקטיקה של שי מאור ייתכן שיהיה פה אפס אפס.
  11. אפשר (הוגה דעות 05-02-2016, 10:39)
    לשעריים יש מספיק כלים טובים לפצח את הבונקר של כפר סבא ולגנוב נצחון.יאללה שעריים