אלדד שביט: גם את הסיבוב הראשון התחלנו עם שתי תוצאות תיקו

מאמנה של עירוני נשר אלדד שביט, משדר עסקים כרגיל לאחר שתי תוצאות התיקו של קבוצתו מתחילת הסיבוב השני ומזכיר לכולם שבדיוק כך הם החלו את העונה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-02-2016
  • 10:24

שתי תוצאות התיקו של עירוני נשר בתחילת העונה, יצרו הד תקשורתי שלילי נוכח ההספק הדל . בנשר מצידם ידעו להתרכז בדברים החשובים באמת וסיננו מעליהם את כל הנסיונות להזיק למועדון והחלו במסע ניצחונות משכנע שהוביל את הקבוצה למקום הראשון מזה כמה חודשים טובים. גם את הסיבוב השני הם החלו עם שתי תוצאות זהות, אך גם הפעם הם לא מתכוונים להילחץ יתר על המידה. מאמנה של עירוני נשר אלדד שביט, מתראיין לראשונה מזה זמן רב לאתר גולר וחושף בפנינו את התכניות העתידיות של הקבוצה ואיך משפיעה על קבוצתו התקופה האחרונה.

 

אלדד, איך מקבלים בנשר את שתי תוצאות התיקו האחרונות?

"הליגה היא לא תוכנית כבקשתנו. סיימנו בתוצאת תיקו מול שתי קבוצות חזקות. אנחנו לא שוכחים שכך גם התחיל הסיבוב הראשון ומקווים לשחזר את הדרך שעשינו גם בסיבוב השני".
 

טבריה והרצליה נושפות לכם בעורף, זה מלחיץ אתכם?

"לא ציפינו לרוץ לבד בצמרת אלא להיפך, הייתי בטוח שתהייה עוד קבוצה אחת לפחות בתוך המאבק הזה. הרצליה וטבריה הן קבוצות שהשקיעו כסף גדול בדיוק כמונו ולכן הקרבה בטבלה הגיונית".

 

אלדד שביט לא נלחץ מהתוצאות האחרונות (מאור אלקסלסי)

 

השבוע צפוי לכם משחק חוץ קשה בגלבוע, יש הכנות מיוחדות?

"אכן משחק חוץ קשה, מול קבוצה שעושה עד כה עונה מצוינת. יש לאסי שחקנים טובים ומנוסים וגם מאמן מעולה. אנחנו נערכים רגיל אמנם, אך מודעים לעובדה שיהיה לנו משחק לא פשוט".

 

איך תחיו עם שבוע נוסף ללא ניצחון במקרה של מעידה בגלבוע?

"עד כמה שזכור לי עירוני נשר היא עדיין לא ברצלונה וצריך פרופורציות. אנחנו לא יוצאים במחולות אחרי ניצחונות ולא מתאבלים אחרי הפסדים. אחזור על זה בפעם המליון, ליגה עולים במאי ולא בינואר ואפילו לא במרץ".

 

כבר קרה לך בעבר שהובלת את הטבלה בהפועל עפולה ובסוף לא עליתם, מה היה שם?

"קרה לי ולעוד אלף מאמנים וקבוצות שהובילו את הטבלה מספר שבועות ובסוף לא עלו. זה סיפור ישן. בהפועל עפולה יצרנו פער לכל היותר של 4 נקודות ממכבי אום אל פאחם, ולאחר חודש קשה שהקבוצה עברה, הפער התהפך לטובת א.א.פאחם ב-4 נקודות פער לזכותה. באותו הזמן, בצעד פזיז החלטתי להתפטר כשנשאר כמעט סיבוב שלם והקבוצה הייתה במקום השני מרחק 4 נקודות מהמקום הראשון. לא כזה ביג דיל. עשיתי צעד נמהר וטיפשי של מאמן צעיר ולא מנוסה".

 

עירוני נשר תצליח בסוף העונה להעפיל ללאומית?

"עירוני נשר צריכה להסתכל על המשחק הקרוב בלבד. אני לא נביא וגם לא רוצה להתעסק בנבואות, בדבר אחד אני בטוח, יש לנו את הכלים לעשות את זה ואני מאמין באמונה שלמה בשחקנים שלי".

 

אלדד שביט . מאמן מהיותר טובים בליגות שלנו. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (נשרקה 04-02-2016, 11:46)
  2. בהצלחה אלדד אחלה מאמן ובנאדם (נצרתי 04-02-2016, 14:37)