בטבריה מריחים לאומית, בכפר כנא רוצים נקמה

עירוני טבריה בלתי ניתנת לעצירה והליגה הלאומית נהפכה לשיחת היום בעיר. מנגד כפר כנא, שרוצה לנקום במועדון שהוריד אותה ליגה, לפני שלוש עונות.

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-02-2016
  • 14:25

קרב הצמרת בין הפועל כפר כנא לעירוני טבריה, הוא לא רק משחק רגיל על 3 נקודות, אלא מאבק עם ספיחי עבר ומשקעים לא פשוטים בין שני המועדונים. לפני כל הפיקנטריה סביב המשחק, עירוני טבריה פשוט מתפוצצת על הליגה בלי רחמים. ארבעה ניצחונות ותיקו אחד בחמשת משחקיה האחרונים וכבר נושא השיחה בבתי הקפה בעיר ובפורומים של הקבוצה, הם איך לא - הליגה הלאומית.

 

בטבריה יודעים שאסור להם למעוד מצד אחד, מכיוון שבטבריה מפלס הלחץ עולה בשניות, בטח ובטח שהמקום הראשון בהישג יד ומצד שני, גם עירוני נשר והפועל הרצליה לא יוותרו כל כך מהר על התואר הנחשק.

 

גל שלמה מאמנה המקומי של הקבוצה, בלתי מנוצח מאז מונה לתפקיד וגם השבוע במשחק החוץ בכפר כנא, יש צפייה גדולה של הקהל הטברייני לחזור הביתה עם ניצחון. התקפת הקבוצה עם שלום עקיבא הכוכב הבלתי מעורער של המועדון והאחים לבית שפשה עידן ואלדר, זהו בהחלט תלכיד מנצח.

 

הכוכב של טבריה, שלום עקיבא (אביב עובדיה)

 

בשער הקבוצה עומד חיים זיסקינד שהוא השוער הטוב ביותר בליגה א' צפון כשלפניו שני בלמים יוצאים מהכלל שי מימון ואור אלקבץ. גם ליאור לינדר המנוסה, כפיר בן דוד ואמיר אבלס, הם כלים כבדים מאד ביחס לליגה א'.

 

השוער הטוב בליגה, חיים זיסקינד (מאור אלקסלסי)

 

לא פלא שהמקום הראשון מסנוור את תושבי העיר. טבריה אמנם פייבוריטית מובהקת, אך מולה ניצבת הפועל כפר כנא הצנועה, שתרצה לנקום את אשר עשו להם הטבריינים לפני שלוש עונות. הפועל כפר כנא נלחמה על חייה ויצאה למשחק חוץ מול עירוני טבריה שהייתה נטולת מטרות. המשחק בין השתיים הסתיים ב-4-0 חלק לטבריינים ומאז נוצרה בין המועדונים מתיחות שתבוא ככל הנראה גם למשטח הדשא במשחק בין השתים.

בכל אופן, לטבריה יש יתרון כמעט בכל פרמטר על פני הפועל כפר כנא, אך בכדורגל הכל אפשרי, למרות שבטבריה מסרבים לראות איך הקבוצה הלוהטת שלהם לא מצליחה לנצח ולהתקרב עוד צעד לליגה הלאומית.

אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. סוף סוף הכסף שהושקע בא ליידי ביטוי (טבריה ללאומית!! 04-02-2016, 15:16)
    עולים בהליכה לא סופרים את כפר קנא
  2. ל1 כל הכסף שהשקעתם טינשאללה יילך לטימיון (הרצל מהרצליה 04-02-2016, 15:43)
    איה איה הרצליה
  3. לא להקדים את השמחה (רונן מאילת 04-02-2016, 15:47)
    מדובר בקבוצה שעשתה ותעשה הרבה צרות לליגה.נקווה שידינו תהייה על העליונה.מאמין שאם נעבור את החלאות מכנא .השמיים הם הגבול.בהצלחה לעירוני.1:0 קטן חברים לא יותר.
  4. רק ניצחון! חייבים לנצח לא לצאת פריירים! (הדייג 04-02-2016, 17:32)
  5. טבריה תתכוננו לעוד עונה בליגה א. (חיים 04-02-2016, 18:19)
    חבל על המאמצים .