האופי חשוב מהיופי

אז נכון שחשבו שאסי גלבוע תערים קשיים מיוחדים במגרשה הביתי על מוליכת הטבלה עירוני נשר. בפועל, נשר מנצחת 2-0 משערים של דניאל ברק והייתם חלבי ומדלגת על המשוכה עם הרבה אופי.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 06-02-2016
  • 09:50
המשחק בין אסי גלבוע לעירוני נשר, יצר תקוות רבות אצל המתמודדות בצמרת הגבוהה והתחושה הרווחת הייתה שעירוני נשר תמעד במגרש הקשה בתענכים. כפי הנראה, לאסי גלבוע, יש העונה קבוצה טובה עם שוער ומרכז הגנה יציבים ויעילים ובקישור ישנו יניב דרעי המוכשר שמניע את חבריו לקבוצה. אך מנגד, מול אותן המחמאות, יש לקבוצה משחק התקפה אנמי שחי על הברקות ולא מצליח לבוא לידי ביטוי באופן עקבי גם במשחקי הקבוצה הקודמים.
 
שחקני נשר, הפגינו הרבה אופי בניצחון על אסי. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
מולה ניצבה מוליכת הטבלה הגאה, שהחלה את הסיבוב השני בגמגום קל, אך להבדיל מיריבתה, בנשר יודעים להביא את היעילות הנדרשת ובמשחקה מורגש איזון נהדר של משחק הגנה טוב והגעה למצבי הבקעה די רבים. המגרש בתענכים הידוע לכל חובבי הליגות הנמוכות, כמקום נעים ונוח כדי לבוא לראות כדורגל הוגן וחיובי, מציג אמנם את אותה הפסטורליות החביבה, אך משטח הדשא ידע ימים יפים יותר והוא הקשה מאד על שתי הקבוצות לפתח משחק מרגל לרגל, כמו שהן יודעות.
 
שחקני אסי גלבוע. קבוצה חזקה שבבית יכולה לנצח כל קבוצה. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
המשחק נפתח כשאסי גלבוע מצליחה לתפוס את נשר לא מוכנה וכדור מצוין של יניב דרעי השאיר את אבו סאלח במצב טוב, אך אבו סאלח נתן לעצמו מקדמה חזקה מידי ושוער נשר, טל בומשטיין הצליח לעצור את הכדור. בדקה העשירית, רגע של מחלוקת שבעצם אינה קיימת. שלומי בן עשור הפעלתן התנהל בתוך הרחבה המקומית והקפיץ כדור היישר לידו של בני סימנטוב, כשבאינסטיגט אכן נגע בידו והיה מקום להצביע על הנקודה הלבנה, אך השופט שלומי יואב התעלם ובעצם פתח את סדרת הטעויות השיפוטיות שלו. הטעות הבאה של יואב, הגיעה כששלומי בן עשור הסתנן לרחבת הגלבוע ותוך כדי ניסיון מסירה, הכדור נגע בידו של גיא צרפתי, אך שוב המשרוקית לא פעלה.
בדקה ה30 קרן לזכותה של נשר, דניאל ברק הרים מצוין לראשו של שלומי בן עשור, שנגח משלושה מטרים החוצה. נשר המשיכו בנסיונות כדי לעלות ליתרון מול ההגנה הנחושה של הגלבוע, אך רגע מחלוקת הנוסף הגיע דווקא מהצד השני. עימות שהתפתח סמוך לקו האורך בין דיאא לבאבידי לבין אייל ברזני, הסתיים במהלומה שנתן לבאבידי לאייל ברזני, אך השופט המהוסס השאיר את הכרטיס האדום בכיסו, למרות שהיה מקום לשלוף אותו ולהשאיר את נשר ב-10 שחקנים.
 
דניאל ברק, כובש את השער החשוב לטובת נשר. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
בדקה ה-40 בעיטת פגז של בן בן שושן מרעידה את המשקוף ועל הכדור החוזר השתלט עומר בוארון, שמול שער חשוף בעט ברשלנות החוצה. בוארון שנראה חלוד מעט ולא חד ליד השער, עשה דווקא מהלך מצוין עם דניאל ברק, כשדאבל פס נאה הסתיים בבעיטה מדוייקת של דניאל ברק שפגשה את הרשת לראשונה 1-0 לנשר.
 
המחצית השנייה הייתה תוססת פחות מהראשונה. נשר הייתה דומיננטית יותר ושחקני הגלבוע ניסו לצאת להתקפות מתפרצות שנהדפו ע"י הגנת נשר. נשר איימה על השער של אבי עמוס פעם אחת כשקווין ריינשטיין בעט חזק אך סחט הצלה גדולה של עמוס ובפעם השנייה כדור נייח של ריינשטיין שעשה דרכו לרשת, פיספס את הקורה בסנטימטרים בודדים. הגלבוע יצרו מצב משל עצמם, אך שגיא סבג מעמדה טובה בעט מעל השער של בומשטיין. בדקה ה-70 נכנס המחליף הייתם חלבי לשורות נשר וכבר 7 דקות אחרי שהיה במגרש קיבל כדור אומן משלומי בן עשור ומקרוב בעט כדור מדוייק ו-2-0 לנשר.
 
שלומי בן עשור, היה פעלתן מול אסי. (צילום: מאור אלקסלסי)
 
שלוש דקות מאוחר יותר היה זה שוב הצמד חלבי את בן עשור, אך שוב מסירת אומן מצאה את חלבי שהפעם סחט הצלה ענקית מאבי עמוס הוותיק ורשם החמצה של הבקעת שער ודאי. לקראת סיום המשחק, יניב דרעי שלח כדור נהדר לאבוסאלח, שנראה היה שהוכשל ברחבה ע"י טל בומשטיין, אך כמו במקרים הקודמים, שלומי יואב ראה דברים אחרים לגמרי.
 
בסיום נשר מנצחת ואוספת למאזנה עוד 3 נקודות חשובות ואילו בגלבוע, ינסו בשבוע הבא לעורר סנסציה ולגרום לטבריה איבוד נקודות יקרות.

דניאל ברק,שחקן שעושה את ההבדל לטובת נשר. (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חייבים לתקן את המגרש ולעשות שזרוע שוב פעם (תענכי 06-02-2016, 10:11)
    אף פעם לא היה אצלנו דשא כזה בשום עונה תמיד היה כיף אצלנו כדורגל ועכשיו רק מתלוננים כולל השחקנים שלנו. אבי דנן תרים את הראש יש לנו קבוצה ושחקנים נהדרים.
  2. לא הייתי במשחק אבל שמעתי שהיה טוב (שימי מבן דור 06-02-2016, 11:24)
    כל הכבוד
  3. חלשים נשר (טבריה 06-02-2016, 13:25)
  4. הייתי במשחק ונשר חלשיים (טבריה 06-02-2016, 13:26)
  5. עירוני נשר (אלי לוי 06-02-2016, 16:07)
    נשר יעלו ללאומית הרבה לפני סיום הליגה
  6. אתם מתעסקים עם כולם חוץ מבקבוצה החלשה שלכם (לטברינים 06-02-2016, 22:10)
    נשר קבוצה מצוינת עם ספסל עמוק מאמן מצוין והנהלה שדואגת להביא שחקנים מצוינים בדיוק מה שחסר לכם