תיקו מאופס בין בית שאן לאיכסל

בית שאן הגיעה למשחק מול איכסל כשהיא חבולה וכואבת, למרות הפגיעה הכואבת בראשו שלומי איטח עלה לשחק ונתן את כל כולו בשערה של בית שאן, בסיום בית שאן עוצרת את שרשרת ההפסדים ומסיימת בתיקו מאופס עם הפנים לקראת המחזור הבא

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 07-02-2016
  • 16:30

שחקני בית שאן מודים לקהל שהגיע (אביב עובדיה)

 

הפועל בית שאן אירחה למשחק בית את הפועל איכסל, משחק בו בית שאן הייתה חייבת לצבור נקודות על מנת לא לרדת מתחת לקו האדום.

 

שחקני איכסל בגיבוש קבוצתי עם כל אנשי הספסל (אביב עובדיה)

 

בית שאן הגיעה למשחק שהיא עולה למשחק עם הרכב פצוע וחבול, השוער שלומי איטח שנפצע באימון המסכם עלה למבחן כשירות לפני המשחק ואמר למוריס שהוא לא יכול לשחק וירד לחדר ההלבשה אך לאחר מספר דקות שהוא חבוש בראשו ובידו עלה לשחק כמו אריה והציל את הקבוצה מהפסד במספר הצלות מרהיבות.

 

שלומי איטח עלה לשחק כשהוא חבול בראשו (אביב עובדיה)

 

כמו כן שלומי מראד ושניר שטרית הקפטן עלו למשחק שהם פצועים וזה בהחלטה נראה במשחק. מנגד איכסל עלתה לשחק ששני שחקני ההרכב שלה היו בספסל עמאר זידן מלך השערים של הקבוצה וניסן רביבו. את המשחק ניהל השופט הצעיר המצליח אביעד שילוח שלא נתן למשחק להתחמם ושפט ביד רמה ובתבונה.

 

נידאל דוהאדי מנסה לחטוף את הכדור (אביב עובדיה)

 

רוב רובו של המשחק היה במרכז המגרש ששתי הקבוצות הלכו על כדורים ארוכים, בדקה ה-20 תאופיק אסעד מאיכסל קיבל כדור חוזר מקרן בצד ימין ומתוך הרחבה בעט טיל ישר למשקוף והחוצה ובנס לא נכנס והשאיר את 850 הבית שאנים בהלם.

 

 

עד לסיום המחצית בית שאן הניעו כדור אך לא הגיעו למצב ממשי לכיבוש. בדקה ה-60 הגבהה מצד ימין לרחבה הכדור הגיע למוחמד חגיר שבעט מתיבת ה-5 כדור חזק אך השוער שלומי איטח שעלה לשחק פצוע בזינוק אדיר הדף את הכדור והציל שער בטוח.

 

 

שתי דקות מאוחר יותר שלומי מראד הרים כדור לרחבה היישר לרגלו של אלכסנדר זדונוב שבעט מ-15 מטר אלכסונית מהשער, הכדור הראשון הורחק לזדונוב שבעט שוב ישר לרגל של שלומי מראד שלא היה בפוקוס והכדור יצא החוצה.

 

בן בנימין מנסה לבלום את התקפת בית שאן (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-75 אביאל גבאי נכנס לרחבה היתל בשני שחקני הגנה ניסה לבעוט אך ברגע האחרון נבלם על ידי הבלם רמי דהאר מאיכסל. השופט אביעד שילוח הוסיף 4 דקות תוספת זמן, מה שגם לא הספיק לקבוצות ושרק לסיום המשחק, כאמור 0-0 בסיום.

 

איימן חלאילה, מאמנה של איכסל (אביב עובדיה)

 

בשריקת הסיום מוריס אוזן נכנס לדשא ומחא כפיים לשחקנים שלמרות הפציעות והמצב הקשה עצרו את רצף ההפסדים. בית שאן סופרת 7 הפסדים רצופים ותיקו, ובשבוע הבא תחכה להם כפר כנא החזקה. קל לא יהיה להם שם!

 

מוריס אוזן היה גאה בשחקניו בסיום המשחק (אביב עובדיה)

אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוריס מאמן חלש הצליח בטבריה כי היה לו כוכבים במונחים של ליגה א (בית שאני 07-02-2016, 17:23)
    מוריס מאמן חלש והגנתי
  2. ליגה ב .אזה שיפור בדיוק ? (בית שאני 07-02-2016, 17:28)
    זה מה שמגיע שיש נפלים כמו ראש העיר .ושותפיו .שני שמנים ואפסנאי שמנהלים קבוצה של ליגה לשכונות
  3. בית שאן תחתית חחחח (טברייני 07-02-2016, 22:13)
    אפסים
  4. אף פעם לא מתייאש זה ממלא את החיים (כחול מהצפון 07-02-2016, 22:44)
    ואם אתה לא חלק מזה אתה לעולם לא תבין