נבחרת מצטייני הצפון: מחזור 18

המחזור ה-18 הסתיים, מחזור בו נשר והרצליה מנצחות וטבריה מפסידה. בתחתית בית שאן מסיימת בתיקו ויורדת מתחת לקו האדום, ומעלות בניצחון גדול על כרמיאל עוקפת אותה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-02-2016
  • 17:34

נבחרת הצפון:

שוער:

מייק בעדאש(הפועל חדרה)

שוערה השני של חדרה, שקיבל הזדמנות בשער גם שבוע שעבר והרשים, השבוע ממש נתן הצגת תכלית כאשר פעם אחר פעם הציל בצורה הירואית את קבוצתו מספיגות של שערים בטוחים כאשר השיא היה שעצר את בעיטת ה-11 של גמליאל פרץ. שוער צעיר ומרשים גדל בחדרה. 

 

מייק בעדאש, שוערה של חדרה, שוער המחזוק של אתר גולר! (באדיבות אתר panet ועיתון פנורמה צלם:שאקר מואסי)

הגנה:

שגיב סלמן (הפועל הרצליה)

שחקן הכנף שהוסב לעמדת המגן הימני בהרצליה. עושה עונה אישית מדהימה, בישל את השער הראשון לחן ראובן וזהו הבישול ה 6 העונה מעמדת המגן!! 

 

אביחי פרץ (מגדל העמק)

בלמה הצעיר של מגדל העמק, שרק הצטרף לאחרונה מהפועל בית שאן, הציג משחק טוב מול קרית אתא, ועזר לקבוצתו לסיים משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה. 

 

גוני טננבאום (קרית אתא)

מגנה של קרית אתא, היה מהבולטים בקבוצתו במשחק מול מגדל העמק. העניק הרבה שקט בהגנה, ותמך גם בהתקפה. מוכיח שיש לו הרבה מה לתרום בכדורגל.

 

גוני טננבאום, נקודת האור בקרית אתא העונה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

קישור:

ואיל חרבאוי (הפועל כפר קנא)

קשרה האחורי של כפר קנא, ניהל את אמצע השדה של קבוצתו. עצר את ההתקפות של טבריה וניהל את משחק ההתקפה של קבוצתו. 

 

דניאל ברק (עירוני נשר)

למרות שעלה לשחק חולה, הציג יכולת נהדרת. הקשר הומכשר של נשר, כבש שער יפה ועשה עוד מספר מהלכים מסוכנים, שבמזל גדול של הגלבוע לא הסתיימו בשערים נוספים ברשתה.

 

דניאל ברק, המאסטרו של נשר. כבש עוד שער חשוב לטובת קבוצתו. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

בר כהן (מעלות)

קשרה של מעלות, ניווט את המשחק של קבוצתו, רואים שמדובר בשחקן בית שנותן את הנשמה על המגרש, ומעבר להיותו טוב על המגרש הוא לא מפסיק לעודד ולכוון את חבריו. נכס למעלות ששווה עוד עונה בליגה א'. 

 

איאד מנע (איכסל)

קשרה הצעיר של איכסל, שרק חזר מפציעה לאחרונה, הוכיח שהוא חוזר להציג את יכולתו הגבוהה. חילץ כדורים וניווט את משחק ההתקפה של קבוצתו בעיקר דרך האגפים. 

 

ענאן נסראלדין (הפועל כפר קנא)-כוכב המחזור!!

ענאן שחקן מעל הליגה. ומול טבריה הוא הוכיח כמה הוא טוב, היה פעיל מאוד, עשה הרבה צרות להגנת טבריה שלא ידעה לעצור אותו וקינח בשער חשוב לטובת קבוצתו.

 

ענאן נסרלדין, כוכב המחזור של אתר גולר! (צילום: רמי גרידיש)

 

התקפה:

בן מיזם(הפועל באקה אל גרביה)

חלוצה הצעיר של באקה, היה מסוכן מאד במשחק מול חדרה. הטריד רבות את הגנת חדרה הוריד כדורים לחבריו להתקפה, ובעיקר סיכן הרבה את השער. כבש את השער לזכות קבוצתו ורק חבל שלא היה זה שער ניצחון.

 

שלומי עשור (עירוני נשר)

החלוץ המסוכן של נשר, מרבה לעלות כמחליף בעקבות פציעותיו החוזרות ונשנות. הפעם בן עשור פתח בהרכב וסיים 90 דקות מוצלחות עם בישול אדיר לחלבי ועוד צרות צרורות שגרם להגנת הגלבוע.

 

שלומי בן עשור, חלוצה של נשר עם עוד משחק גדול. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מחליף:

נועם קולקובסקי(מעלות)

חלוצה  הצעיר של מעלות, נכנס לשחק בדקה ה-70 וזה הספיק לו כדי לכבוש צמד ולשנות את המשחק של מעלות ובעיקר לעזור לקבוצתו לנצח משחק סופר חשוב ולהיחלץ מעט מהתחתית.

 

פאהד חסון, מאמן המחזור של אתר גולר!! 

 

מאמן המחזור:

פאהד חסון (הפועל כפר קנא)

מאמנה של כפר קנא, עושה תוצאות מדהימות עם קבוצתו. שבוע שעבר תיקו מול נשר, השבוע ניצחון ענק על טבריה. פאהד ללא ספק בעונת שיא מבחינתו, ואילולא היה מאמן צנוע ושקט היינו שומעים עליו הרבה יותר ואולי מאמן באחת הליגות הגבוהות שלנו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו חברים מבקש תגובה (כנסו חברים מבקש תגובה 09-02-2016, 21:08)
    לדעתי הכתירו את נשר מזמן שיעלו ליגה אבל יש עוד המון זמן כל הקבוצות בליגה א יעשו בעיות לנשר טבריה והרצליה יש מגרשים קשים מזגי אוויר בעייתיים והקבוצות הגדולות יפלו כמובן שנראה שנשר ברמה אחת מעל כולם אבל לא ההיתי מספיד את הרצליה וטבריה כרגע הכל פתו