אוהד רון מארח את מאיר סומך : תחזית ליגה א' דרום

השבוע החלטתי לארח את מאמנה לשעבר של מכבי 'קביליו' יפו, מאיר סומך. סומך שחושב שהפעם תורה של נס ציונה לאבד נקודות מול מרמורק, ובמשחקים של שעריים וכפר קאסם לא תגיע ההפתעה. סומך הולך עם קבוצתו לשעבר מול אילת שאינה מצליחה להתרומם. מעניין? כנסו ותקראו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-02-2016
  • 17:38

 

מאיר סומך פתח את העונה ביפו, בעונה שעברה אימן את מרמורק, סומך הוא מאמן וותיק בליגה א' והוא נחשב לאחד המאמנים הטובים והמפורסמים בליגה א'.  

סומך חושב שליגה א' דרום  אטרקטיבית ומעניינת מאוד, ליגה עם קהלים ססגוניים, וליגה בה כל קבוצה יכולה לנצח את האחרת. 

נס ציונה, שעריים וכפר קאסם פתחו ראש חץ מעל הליגה, ולדעתו שעריים תהיה הקבוצה שבסופו של דבר תעלה ליגה. כשעל הפלייאף יהיה מאבק רציני בין מרמורק, אזור, הוד השרון ויפו על שני המקומות הנותרים בפליאוף.

לגבי היורדות חושב סומך, מורשה ואילת לא הרימו עדיין דגל לבן אך למרות זאת כנראה שיירדו ליגה. המאבק יהיה בין מספר קבוצות שלא ירצו להגיע למבחנים, כאשר כרגע נראה שהסיכויים של עמישב ושיכון המזרח הם הפחות הנמוכים.

 

ליגה א: 

ונעבור למשחקים:

מכבי יפו-בני אילת, שישי, שכונת התקווה, 12:00

יפו עם קרגולה על הקווים מנצחת וזה לא ששינו משהו פשוט לפעמים כשמאמן הולך יש מזל...סומך היה מאמן מצויין אבל על זה אומרים צריך מעט מזל מקילו יכולת..רק שיפו ימשיכו ככה והשבוע אין סיבה שלא ינצחו את הקבוצה החלשה מאילת שעדיין מתאוששת מעצמה. סיימה בתיקו מול עמישב מה שהשאיר לה קצת סיכוי להישאר בליגה. לא רואה שיש לה סיכוי מול יפו החזקה שמומנטום חיובי. ניצחון יפו.

סומך: יפו קבוצה טובה שעדיין לא ממצה את הפוטנציאל הטמון בה. יפו לאחר ניצחון חוץ חשוב ומרשים בבקעה, תשחק בבית מול יריבה שהיא מוקש בדמותה של אילת שמסרבת להרים ידיים. יפו תתגבר על המוקש ותעלה על דרך המלך. ניצחון ליפו .

 

משה סולימנוב נתן ליפו ניצחון יקר במחזור הקודם (אביחי חיים)

 

הפועל מחנה יהודה-הפועל הוד השרון, שישי, מחנה יהודה, 12:45

מחנה יהודה מציגה יציבות בהגנה ואי ספיגה ואת הגול כבר מישהו יתן וזה הולך להם. כל הכבוד לשרון מרציאנו שמצליח להישתמש טוב בסגל הקיים. הוד השרון יש סגל מהטובים בליגה שמגיע לכל משחק במטרה לשחק כדורגל. לא נותן להם סיכוי מול המשחק המבוקר של מחנה. ניצחון קטן למחנה.

סומך: מחנה קבוצת ההגנה הטובה בליגה, מארחת במגרשה את הוד השרון בנמצא בירידה בכושרה. הוד השרון אחת מקבוצות החוץ הטובות בליגה ולדעתי במשחק הזה הם יחזרו לעצמם. ניצחון להוד השרון .

 

האם הפעם יצליח יניב לוזון לצאת מנצח (מני בן-ארי)

 

מ.ס. שיכון המזרח-הפועל כפר שלם, שישי, שכון המזרח, 13:00

עופר בכר עזב, חזר, לא ברור מה זה השכונה הזאת. אבל משמועות ששמעתי שהרבה תלוי במשחק הזה. ניצחון והוא נשאר הפסד והוא יפנה עוד בשישי את החדר הלבשה. השאלה האם השחקנים איתו וילחמו להשאיר אותו? או שהם לא איתו ולא ילחמו? לדעתי כפר שלם תנצח וזה אומר הכל...

סומך:  שתי קבוצות שנמצאות בתקופה לא טובה, השיכון לאחר רצף של הפסדים וחוסר שקט במועדון כנגד כפר שלם הלא יציבה. כפר שלם קבוצה שכיוונה גבוה בתחילת העונה וכרגע מחפשת את עצמה. משחק ששתי הקבוצות לא ירצו להפסיד בו. תיקו .

 

מה יניב הפרק הקרוב בטלנובלה של השיכון (רמי גרידיש)

 

הפועל אזור-מכבי עמישב, שישי, אזור, 13:30

אזור עם רבייעה מרשימה לרשת שיכון המזרח, מגיעה למשחק מול עמישב עם מומנטום חיובי. עמישב עם יאיר אסייג על הקווים לא הפסידה שני משחקים. רוצה לברוח מהתחתית אבל הכל תלוי באזור. ואני מקווה שאזור יוכיחו שזה לא היה מקרי הרביעייה מול השיכון. הימור שלי: אזור ינצחו.

סומך:  אזור קבוצה טובה ומנוסה אך לא מספיק יציבה, תארח במגרשה הביתי את עמישב שנמצאת בתקופה טובה. למרות שזהו משחק קשה לאזור, אם לקבוצה יש רצונות להגיע לפלייאוף היא חייבת לעבור את המשחק הזה. ניצחון לאזור.

 

 

ניצחון נוסף לאזור? (מני בן-ארי)

 

נס ציונה-הפועל מרמורק, שישי, נס ציונה, 13:30

איזה אנרגיות חיוביות יש במרמורק. איזה כייף לראות כמה לב ונשמה יוצאת מאוהדי מרמורק. לב ונשמה שלא קונים בכסף אלא באהבה לקבוצתם האהובה. מאות אוהדים ילוו את האדומים של רחובות לקרב מעניין. האם הם יעזרו לשעריים ויעצרו את הקטר הכתום? לדעתי הם ילחמו בשביל הסמל האדום. לגבי נס ציונה אני חושב שהם סיפור הצלחה ענק העונה, אם הם מקום ראשון קרוב למחזור העשרים עם תקציב לא גבוהה אז שאפו ענק. הימור שלי: תיקו.

סומך:  משחק בין שתי קבוצות טובות, ממושמעות ומאורגנות. נס ציונה בעונה חלומית, אם היא רוצה להמשיך את החלום למשחק הזה יש מטרה אחת ברורה והיא ניצחון. מנגד מרמורק העיקשת והטובה עם הקהל המדהים שלה שסוחף אותה למקומה הטבעי שזה הפלייאוף. כל תוצאה נראית אפשרית במשחק הזה, בגלל הפינה החמה שיש לי למרמורק ולקהל שלה אני הולך על ניצחון למרמרוק.

 

האם שחקנים נס ציונה יחגגו שוב? (מני בן-ארי)

 

הפועל מורשה-מכבי שעריים, שישי, רמת השרון, 13:30

העשירים מול העניים של הליגה. מקום ראשון מול אחרון. הכסף הגדול מול הלב והנשמה. רובין הוד נגד ....הרבה סיכןי אין למורשה במשחק הזה. מי יעצור את שי רביבו? מי יעצור את גיל יצחק? אבל פה נכנס הלב והנשמה של כל שחקן ושחקן במורשה וכבר ראינו בעבר שהם מסוגלים..הימור שלי: שעריים ינצחו.

סומך:מורשה הצעירה והלוחמת אינה מרימה ידיים וממשיכה לחפש ולמצוא את מקומה בליגה. מורשה מארחת קבוצה מנוסה ואיכותית בדמותה של שעריים. כל תוצאה פרט לניצחון של שעריים תיחשב כסנסציה ענקית. ניצחון לשעריים.

 

תהיה סנצסיה? (רמי גרידיש)

 

בית"ר כפ"ס-הפועל בקעת הירדן, שישי, לויטה, 13:30

משחק של שתי קבוצות שהפסידו שבוע שעבר. כפ"ס בבית חייבת לנצח את הבקעה. הבקעה כבר הוכיחה שכל משחק היא יכולה לנצח. יהיה מעניין לראות האם כפ"ס ינצחו ויברחו מהתחתית. מצד שני הפסד של הבקעה עלול להחזיר אותה למאבקים בתחתי. הימור שלי: תיקו.

סומך: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד במחזור האחרון. כפ"ס בבית תרצה לנצח ולעלות במרומי הטבלה ולהגיע למקומה הטבעי. מנגד הבקעה אוהבת משחקים מהסוג הזה: משחק חוץ קשה, היא תבוא מאורגנת וזהירה על מנת לגנוב ניצחון. ניצחון לבקעה .

 

שי מאור חייב את הניצחון (רמי גרידיש*

 

מ.ס. כפר קאסם-הכח ר"ג, שישי, איצטדיון המושבה, 13:45

סיבוב קודם ראיתי את המגרש הגרוע  בוינטר עוצר את כפר קאסם מלכבוש. אז עשו טוב בכפר קאסם שלקחו את הכח לאיצטדיון במורשה. יהיה כייף לראות את כפר קאסם משחקים כדורגל חיובי ואולי מראים לאוהדי הכח קצת כדורגל חיובי דבר שלא ראו למן פתחית העונה. מקווה שהכודרגל החיובי ינצח ולא האנטי. הימור שלי: כפםר קאסם תנצח.

סומך: כפר קאסם בעונה חלומית, קבוצה דינאמית ואטרקטיבית שבאה לכל משחק על מנת לנצח. המשחק יתנהל במושבה עם כל האנרגיות שיש בו וזה בהחלט מה שכפר קאסם צריכה. מנגד הכח מגיעה למשחק על מנת לא לספוג ולשבש את משחקה של היריב. אני הולך עם הכדורגל - ניצחון לכפר קאסם.

 

האם רוביל סרסור יוביל את כפר קאסם לניצחון לאחר התיקו בשבוע שעבר? (תאמר סרסור)

 

 

 

אוהד רון מארח את מאיר סומך

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאיר אתה תפור על אזור (אזור 11-02-2016, 18:03)
  2. סומך במרמורק אוהבים אותך אתה גבר אמיתי (סומך 11-02-2016, 18:17)
  3. סומך (יפואי 11-02-2016, 18:19)
  4. סומך (יפואי 11-02-2016, 18:21)
    סומך למרות חוסר ההצלחה אתה מאמן וגבר אמיתי . יש הרבה ביפו שהיו רוצים אותך שוב אצלנו בעתיד . שיהיה לך בהצלחה .
  5. סומך אוהבים אותך במרמורק!! (המרמורקים מהסכך 11-02-2016, 18:44)
  6. מאיר יכול לתפור תחתונים (דגנרט 11-02-2016, 19:00)
    עלק תפור על אזור בטח אוהד יפו שחושב שבאזור טמבלים
  7. לא מאיר ולא בטיח (אזוריה 11-02-2016, 21:12)
    רק יוסי חכים יצעיד את אזור ללאומית!
  8. אחד מ ה20 אוהדים של נס ציונה (מרמורק תקבל שלוש בראש 11-02-2016, 21:41)
  9. אזור חייבת ניצחון למרות ההיסטוריה מול עמישב (מאיר 12-02-2016, 11:06)
    למרות ששחקני אזור מתאתגרים מול קבוצות חזקות ומשחקים חלש מול החלשות אני מקוה ומאחל לאזור ניצחון.
  10. יפו בדם (אוהדי יפו 12-02-2016, 16:12)
    סומך אוהד יפו תבוא למשחקים
  11. מאיר בוא לאזור חייבים אותך (אבי 12-02-2016, 16:19)