אוהד בוזגלו: "יש לנו סגל בריא ואני סומך על כולם"

אוהד בוזגלו מצעיד את נס ציונה לעונה בהחלט חלומית. לאחר שבמחזור האחרון השיגה נס ציונה ניצחון שהתאפיין בהרבה אופי תארח במחזור הקרוב את מרמורק החזקה ותנסה להשיג ניצחון חמישי ברציפות, מנגד מרמורק תנסה לעצור גם את נס ציונה לאחר שסיימה בתיקו בשבוע שעבר מול כפר קאסם. כזכור נס ציונה ניצחה פעמיים את מרמורק העונה. נס ציונה תחסר מספר שחקנים בסגל לקראת מרמורק. בוזגלו: "קשה לנצח קבוצה שלוש פעמים בעונה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 11-02-2016
  • 15:21

אוהד בוזגלו מצעיד את נס ציונה לעונה חלומית, גם בסופו של דבר העונה לא תסתיים בעליית ליגה, כולם יזכרו את העונה של נס ציונה. עלייה עד לשלב שמינית גמר (שם הודחה רק בפנדלים מול סכנין) הגביע לאחר ניצחון דרמטי מול מכבי נתניה. היום, לאחר 18 מחזורים נס ציונה ממוקמת בצוותא עם שעריים בראשות הטבלה וכעת כשנכנסים לשליש האחרון של העונה כל משחק יהיה כמו גמר גביע. לאחר שפתחה נהדר את הסיבוב השני (3 נצחונות רצופים) נס ציונה תארח מחר (שישי) את מרמורק המצויינת במחזורים האחרונים. לפני המשחק שאלתי כמה שאלות את מאמנה של נס ציונה-אוהד בוזגלו.  

 

פתחתם את הסיבוב השני בצורה מושלמת על אף העומס הכבד של הקבוצה בתקופה האחרונה. מגיעות לך ולשחקנים את כל המחמאות, אך אתם נשארים צנועים!

"תודה רבה. אנחנו עובדים קשה ומבינים שרק בדרך של התמדה, למידה ועבודה אינטנסיבית משיגים תוצאות. "

 

שחקני נס ציונה חוגגים את הניצחון במחזור הקודם (מני בן-ארי)

 

יום שישי האחרון, עברתם משחק חוץ קשה מאוד, הוד השרון סגרה אתכם היטב אך דווקא לאחר שנשארתם בנחיתות מספרית נראיתם טוב יותר למרות שעמית שמש הציל אתכם מספיגת שער ידעתם לשמור על האופי החזק שלכם, עמדתם מעולה על המגרש ובסוף באתם על שכרכם. מה אומרים לשחקנים לאחר משחק הירואי שכזה?

"לכל קבוצת צמרת ולכל הקבוצות שעלו ליגה בשנים האחרונות יש משחקים פחות טובים ויש משחקים רעים וגם תקופות לא טובות. ברגעים קשים או חלשים צריך ללקט נקודות כשגם נקודה זה טוב. אני תמיד אומר לשחקנים שלי שאנחנו נימדד ברגעים הקשים שלנו, נצטרך להיות חזקים מנטלית ולאגור נקודות גם כשלא הולך. נגד הוד השרון לא היינו טובים אבל היינו הרבה יותר חזקים מנטלית מהם וככל שהמשחק התקדם היתה תחושה שהעניין הפסיכולוגי משפיע ונלקט לפחות נקודה, אני שמח שהצלחנו לקחת שלוש נקודות במשחק כזה. שמש מתחילת העונה נמצא ביכולת טובה כשצריך אותו, אנחנו רק באמצע הדרך ואני מקווה שהוא יהיה שם בשבילנו עד הסוף כי הוא שוער מצוין. "

 

אתם עם הרבה חוסרים בזמן האחרון, דניאל תרועה ממשיך להיעדר, מאור זוהר הורחק במחזור האחרון, תצטרך לעשות שינוי בציוות השחקנים לקראת מרמורק ?

"כן אנחנו מתמודדים עם חוסרים כמו שהתמודדנו לאורך כל העונה ובסך הכל בהרבה משחקים שחסרנו שחקני מפתח היו שחקנים שעשו את העבודה במקומם בצורה לא פחות טובה. יש לנו סגל בריא ואני סומך על כולם. "

 

גם מאור זוהר ייחסר השבוע לבוזגלו (מני בן-ארי)

 

לאחר 18 מחזורים אתם במקום הראשון. דבר שהפתיע רבים לאורך העונה אך כרגע מדברים עליכם כאחת הקבוצות החזקות בליגה. אתה חושב שאפשר למשוך את החלום עד הסוף ובאמת לעשות את הבלתי ייאמן?

"זה עדיין נראה לנו רחוק, אנחנו עדיין באותה גישה של לבוא לכל משחק ולנסות בו להוציא את המקסימום. אנחנו מאושרים שבשלב הזה אנחנו נותנים פייט לשעריים וכפר קאסם וניתן הכל שזה ימשך כמה שאפשר, עכשיו אנחנו רחוקים מאוד ויש עוד המון נקודות בקופה, עוד הרבה דברים יקרו. "

 

יום שישי, משחק מול מרמורק שנמצאת בתקופה טובה ואף לקחה נקודה מול כפר קאסם, הם יגיעו לעשות את אותו הדבר מולכם. משחק בהחלט לא פשוט.

"מרמורק בתקופה מצוינת, זאת תהיה הפעם השלישית שאנחנו פוגשים אותם העונה, בעיני מרמורק אחת הקבוצות שהכי קשה מולם בליגה. קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה עם דרך, מאומנת, טקטית ובעיקר נחושה ונמרצת. נצטרך להיות בשיאנו כדי לעבור את המשוכה הקשה הזאת. "

 

ושוב כמו שאמרת, אתם מגיעים למשחק מול קבוצה שתצטרכו לנצח בפעם השלישית העונה. מכשול לא פשוט בכלל. מה יהיה הפעם ?

"ידוע שקשה מאוד לנצח קבוצה שלוש פעמים בעונה, זה לא קורה הרבה אבל כדי לעשות עונה מיוחדת צריך לעשות תוצאות מיוחדות. "

מני בן ארי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ליגת העל בוזגלו (חיים.ב 11-02-2016, 15:31)
  2. אם בוזגלו היה מאמן שעריים מתחילת העונה היום היא כבר 10 פור לפחות, עושה בית ספר לליגה, למרות זאת שער (שערוקי 11-02-2016, 16:32)
  3. בוזגלו מתחיל להכין תירוצים (יוחאי 11-02-2016, 17:18)
    נס ציונה לא מגיעה לפלייאוף כי בוזגלו כבר מתחיל להכין תירוצים צ
  4. מחר נס ציונה מקבלים 3 (מרמורק 11-02-2016, 17:20)
  5. אוהד אתה בן אדם גדול (רק מכבי 11-02-2016, 17:34)
    צנוע ! מגיע קטן ויוצא גדול ! מוריד בפניך את הכובע
  6. כל כך מגיע לך להגיע רחוק (חן 11-02-2016, 17:34)
    אתה בדרך הנכונה !
  7. כתוב כל כך יפה ונכון (אלעד הגמד 11-02-2016, 17:37)
    אוהד כל הכבוד!
  8. תוצאת מחר (מרמורקי חכם 11-02-2016, 18:25)
    מחר מרמורק לא יפסידו זה המגרש שאם תקח את מרמורק כל משחקיייה במגרש זה אחוז הצלחותיה לאורך כל השנים 88אחוז נצחונות תשע אחוז תיקו ושלש אחוז הפסד יותר טוב ממגרש הבייתי בהרבה אז בקיצר תיקו ומעלה למרמורק אז שבת זהב למרמוק
  9. נס ציונה מלחמה (אבי כתום עולה 12-02-2016, 11:35)
    לתת בראש לאדומים היום מלחמה בוזגלו מאמן אשש