"כפיר בן דוד ואבי עמר פגעו בקבוצה ולא אעבור על כך בשתיקה"

האיש החזק בעירוני טבריה, אבי דהאן, התייחס בראיון ל'גולר' לשני השחקנים ש"ביימו" לדבריו מחלה בכדי להימנע מחילול שבת (בהפסד 1:3 מול כפר כנא): "ברור שאני כועס. מלכתחילה הובהר להם שהקבוצה אינה דתית, והם בכל זאת חתמו. אי אפשר להיות בקבוצה באופן חלקי. הם צריכים לכבד הסכמים". השניים לא ישחקו מול אסי גלבוע וגם עשויים לספוג קנס כספי

  • על ידי: אורי דוד
  • 10-02-2016
  • 18:08

הרוחות בעירוני טבריה עדיין לא נרגעו. כזכור, הקבוצה הפסידה בשבת האחרונה 1:3 בכפר-כנא, ואחרי המשחק זעמו במועדון על הקפטן כפיר בן דוד והחלוץ אבי עמר שנעדרו מהמשחק. השניים, כך לטענת גורמים בקבוצה, "ביימו" מחלה בכדי להיעדר מהמשחק בשבת בשל העובדה שהם שומרי מסורת ורצו להימנע מחילול שבת. בעקבות האירוע השניים הושעו מהאימונים עד להודעה החדשה, ובקבוצה הבטיחו להטיל עליהם עונש חמור.

חבר ההנהלה הבכיר אבי דהאן, שידוע כאיש עם עקרונות מברזל, זעם במיוחד ובראיון ל'גולר' אמר:

"ברור שאני כועס על מה שקרה. כל אחד אחר במקומי היה כועס. כפיר בן דוד ואבי עמר לא הגיעו למשחק על דעת עצמם ופגעו בקבוצה. החיסרון שלהם היה משמעותי והעובדה שהקבוצה הפסידה אז זה עוד יותר מקומם אותי".

 

ואם מראש היו אומרים לך שהם אינם מגיעים בגלל השבת?

"זה לא היה מקובל עליי בשום אופן. כי מלכתחילה הסברנו להם שהקבוצה אינה דתית. על הנושא הזה כבר היה דו-שיח בתחילת העונה. הם עשו את השיקולים שלהם ובסופו של דבר בחרו כן להיות בקבוצה. השבת לא צצה באופן פתאומי. כפיר בן דוד ואייל עמר צריכים להבין שהם לא יכולים להיות כאן באופן חלקי ומתי שמתאים להם".

 

אילו עונשים אתם מתכוונים להטיל עליהם?

"הם קודם כל מושעים עד להודעה חדשה וגם לא ישחקו במשחק הקרוב מול אסי גלבוע. לגבי המשך הטיפול בסוגיה עדיין לא קיבלנו החלטה סופית. אנחנו נחשוב על עונש הולם והוגן. מה שבטוח הוא שאנחנו לא נעבור על זה בשתיקה".

 

יש סיכוי שיקבלו קנס כספי למרות שזה אסור לפי התקנון?

"הכל יכול להיות. אף אחד לא אמר שאי אפשר להטיל קנסות כספיים. עם כל הכבוד לתקנון, אותם שחקנים קודם כל צריכים  ללמוד לכבד חוזים והסכמים ורק אחרי שיבואו בתלונות".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. קיבלתם בזה הרגע שיעור על איך משאירים קבוצה ליגה (הקו שבין טבריה לאבי דהאן 10-02-2016, 20:33)
    גם השחקנים וגם הדרג הניהולי צריכים שיעור בהתנהלות. לו היו, הדרג הניהולי, מצהירים על קבוצה דתית כל זה לא היה קורה. מאידך השחקנים המושעים גורמים במיישר לחוסר בסגל חזק למשחק הבא. ראו הוזהרתם אוהדים מאמינים; ככה לא עולים ליגה.
  2. מה רוצים מהם ?? (קרייתי 10-02-2016, 20:40)
    הם יהודים ושמירת שבת היא מעל לכל דבר !!! תכבדו את ההחלטה שלהם !!
  3. שלווווי (יוסי בננה 10-02-2016, 20:41)
    שלום! שאלת פתיחה אומרים כיסא או כסא פשוט תגידו שולחן חידה קטנה ממחנה ומוצקין יאללה הפועל תל אביב 898
  4. ראש"לצ (יצחק כהן 10-02-2016, 20:57)
    יו"ר חכם מקדים את המישחק ! ומונע מראש אי נעימות ...חומר למחשבה!!!
  5. יוסי בן דוד (אוהד 10-02-2016, 21:18)
    אין לי פייסבוק לכן אני כותב כאן בתקווה שראש העיר קורא,העיר על הפנים אינך מתפקד, מגרש גועל נפש התקנת כמה כסאות ופתאום התנפחת ממש משהו שולי,יער צבי נהרס ע״ד האדריכל איך אישרת לבנות קיר מאבנים בגובה של עשרים מטר,והכי גרוע שצינורות הביוב מותקנים מחוץ לקיר במקום שיתכננו שהצינורות יהיו בתוך קיר האבן,יוסי זה מראה שאתה מנותק מהמציאות,אינך מתפקד אף בכיר לא יודע כלום,אנשים מנהלים תת רמה כך העיר ניראת הרסת את היער,הרסת את העיר,אין מתקני ספורט,מגרש חדש אולי בקדנציה של ראש עיר חדש,עוד תהיה וועדת חקירה בנושא היער,ב2016 זה התיכנון שעושים בושה לך זה לדורי דורות,מעניין איך הירוקים לא מגיבים
  6. טברייני בנשמה (rl 10-02-2016, 21:55)
    אני לא מבין למה לא להירשם כקבוצה דתית?? רוב האוהדים שומרי מסורת
  7. קשקוש (רונן מאילת 10-02-2016, 22:58)
    גם איתם.או בלעדיהם היו מפסידים.לא בושה להפסיד לסלבדור.מקסימום שההינו מוציאים מהם זה תיקו.ותיקו זה הפסד.הכל חארטה.גם נגד גלבוע מפסידים.זה או שעולים ממקום ראשון או שנישארים בליגה.ככה לימדו אותי.בדבר אחד אני בטוח שהפרשה לא הסתיימה.תירוצים להפסד לא חסר.עוד שנה בליגה א לא נורא