הזוי: המשחק בין מגדל העמק לבאקה בוטל בגלל תנאי המגרש

המשחק שהיה אמור להתקיים היום (13:00) במגדל העמק בוטל ע"י השופט אלעד בן דור בגלל שכר הדשא נראה כמו שדה חול. צחי אילוז, מאמן באקה: "הגיע הזמן שיטפלו במגרשים האלה לטובת הכדורגל". יו"ר מגדל העמק, הנרי איפרגן, זעם על ההחלטה: "החלטה תמוהה של השופט. השנה שיחקנו במגרשים הרבה יותר גרועים ולא הייתה בעיה. ביטול המשחק פגע בשתי הקבוצות". הערכה: בתחילת השבוע יתקיים משחק חוזר אך לא במגדל העמק

  • על ידי: אורי דוד ומערכת גולר1
  • 12-02-2016
  • 13:00

מפתיע שדברים כאלה קורים בשנת 2016: המשחק בין באקה אל גרבייה להפועל מגדל העמק, שהיה אמור להתקיים היום (ו', 13:00) במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון, בוטל בגלל תנאי המגרש במגדל העמק, וככל הנראה יידחה לשבוע הבא.

שתי הקבוצות, שצמודות בטבלה, הגיעו למגרש מוכנות אבל לא יכלו לקיימו והשופט אלעד בן דור החליט שלא לקחת סיכונים מיותרים.

יש לציין כי לאחרונה ביצעו במגדל העמק שזרוע חורף, אך כנראה שזה לא ממש הצליח. יתרה מזאת, על פי גורמים במגדל העמק יותר מדי קבוצות מתאמנות השנה במגרש, מה שפוגע בצורה רצינית במשטח הדשא. במהלך השבוע נמנעו במגדל העמק מלהתאמן במגרש ובמקביל ביצעו טיפולים אינטנסיביים בתקווה שהמגרש יהיה "כשיר" למשחק. ביום שני הקבוצה שיחקה משחק אימון בחוץ מול הפועל עפולה. ביום שלישי השחקנים קיבלו חופש וביום רביעי הקבוצה התאמנה בנשר, ואת האימון המסכם לקראת באקה קיימו אתמול במגרש ביפיע. ובכל זאת, זה לא ממש סייע להם והשופט אלעד בן דור החליט לבטל את המשחק.  

מאמן באקה אל גרבייה, צחי אילוז, נשמע מאוכזב ואמר בתגובה: "באנו מוכנים לשחק גם במגרש פחות טוב וכמו ששיחקנו באיכסל קריית אתא וכאוכב וצור שלום שהם לא פחות גרועים גם כאן היינו מסתדרים , אבל מכבדים את החלטת השופט , והגיע הזמן לשפר את המגרשים האלו לטובת הכדורגל".

יו"ר מגדל העמק, הנרי איפרגן, זעם על ההחלטה: "לדעתי זו החלטה תמוהה. לא היה צריך לבטל את המשחק. השנה שיחקנו במגרשים הרבה יותר גרועים והשופטים לא ביטלו. ביטול המשחק פגע בשתי הקבוצות שהגיעו למשחק הזה מוכנות, וחבל מאוד".  

לפי שעה לא ברור אם מגדל העמק תועמד בפני ועדת משמעת של ההתאחדות ותספוג הפסד טכני. כך או כך, במגדל העמק מעריכים שבתחילת השבוע הקרוב יתקיים משחק חוזר בין הקבוצות במגרש אחר. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלעד בן דור (כץ 12-02-2016, 15:16)
    זה הבן של הכתב העלג דורון אין פלא שזו החלטה התפוח לא נופל רחוק מעץ הרקוב
  2. המגרש מתאים למירוץ סוסים בקה תזכה בנצחון טכני (צופה 12-02-2016, 17:14)
  3. בן דור (מיקי 12-02-2016, 20:57)
    החלטה מטופשת כל המגרשים כאלה בצור שלום . בכאכאב. בחדרה סתם החלטה מטופשת אפילו לא היה מבקר בן דור העיתונאי אמר לבן שלו מה לעשות שערוריההההההההההההה
  4. נצחון טכני לבקה (וסים 13-02-2016, 07:46)
    בקה חייבת לקבל נצחון טכני .זו לא אשמתנו שהמגרש במצב הזה .
  5. אדיוטים טפשים במגדל העמק מאז השזרוע התאמנו עליו יוםיום (אוהד 13-02-2016, 12:52)
  6. דני דהן (מגדל העמק 13-02-2016, 15:37)
    אך כמה שדני דהן חסר הכול נראה שכונה אצל דני אף פעםה לא היה קורה חובבנים ושכונה אים יושב ראש שכונה
  7. בושה לליגה ולמגדל העמק מגרש כזה (דני מנשר 13-02-2016, 16:12)
    אפשר להעביר את כדורגל חופים למגדל העמק בושה שלעיר כמו מגדל העמק לא היה מגרש ראוי תבנו מגרש סינטטי שהתאמנו עליו נוער וילדים ולבוגרים היה כר דשא נורמלי לשחק ולהנות מכדורגל