סיכום מחזור ליגות א': שעריים בפסגה, סטטוס קוו בצפון

המחזור ה-19 בליגות א' סיפק מספר הפתעות, בעיקר במחוז הדרום. טסאו עזר למכבי שעריים במאבק העלייה כשעזר לנצח את נס ציונה, כפר קאסם הפסידה במפתיע להכח החלש. נשר והרצליה ניצחו בצפון כאשר פער 4 הנקודות נשמר בצמרת, הפסד מביך לחדרה/גבעת אולגה

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 12-02-2016
  • 18:29

כבר היו כאלה שהספידו אותם, אמרו שהם אולי לא מספיק טובים, אבל למרות שערב המחזור ה-19 של ליגה א' דרום שעריים עדיין לא הייתה בפסגה, הגיע המשחק מול הפועל מורשה כאשר שער אחד בודד של מי אם לא, גיל יצחק, הפריד בין שתי הקבוצה וגם בין שעריים לבין שתי הדולקות בעקבותיה, מ.ס כפר קאסם וסקציה נס ציונה, כאשר היא כעת מחזיקה באופן בלעדי בראש טבלת ליגה א' דרום אחרי שבועיים בהם חלקה אותו עם יריבותיה ורגע לפני שהיא יוצאת לשני מפגשים שיכללו משחקים מול השתיים.

 

סקציה נס ציונה רצתה מאוד לשמור על המקום הראשון גם השבוע, אך דניאל טסאו הנפלא עשה את ההבדל עם שער נהדר לזכותה של הפועל מרמורק שסופרת כבר שבעה משחקים רצופים ללא הפסד. אגב, ההפסד האחרון של מרמורק היה מול מכבי שעריים בדרבי והיא בהחלט יכולה לקרוא תיגר על המקום החמישי בליגה ומקום בפלייאוף העליון. נס ציונה? כרגע היא רחוקה שלוש נקודות מהמקום הראשון והתרחקה מהחלום.

 

שחקני שעריים חוגגים 0:1 נוסף (אביחי חייים)

מי שהתרחקה עוד יותר מהחלום היא מ.ס כפר קאסם שספגה את ההפסד השני שלה העונה וללא ספק המשפיל מביניהם כאשר נכנעה 3:1 לקבוצה הכי חלשה בליגה, הכח רמת גן. אסף מדר הנפלא כבש שלושער מרהיב שהימם את הקבוצה של חיים סירוטקין בעוד רוביל סרסור כבש שער בודד לקראת הסיום והמתיק מעט את הגלולה המרה. הקבוצה שעד לא מזמן נראתה כמו העולה הבטוחה התחילה לאבד גובה ורחוקה כעת כבר 5 נקודות מהמקום הראשון כשבשבוע הבא זומן לא מפגש מול מכבי שעריים.

 

למרות הבלאגן בצמרת, המשחק הטוב ביותר היום התקיים במחנה יהודה בו הקבוצה המקומית גברה 2:3 על הפועל הוד השרון בתצוגת כדורגל מרשימה. החבורה מהשרון הובילה פעמיים, אך לקראת זיו מלסה השווה (82) את התוצאה ודור מלכה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-90. בעקבות הניצחון מחנה יהודה כבשה את המקום הרביעי שמוביל בסוף העונה לפלייאוף העליון. הוד השרון? חייבת למצוא קצת איזון. 

 

חגיגות היום של הפועל מרמורק. קרובים לפלייאוף (אביתר ברק)

 

שיכון המזרח הצליחה להשיג ניצחון חשוב מאין כמותו כאשר גברה בביתה 0:2 על הפועל כפר שלם ולמעשה העפילה אל מעל הקו האדום על חשבונה של עמישב פתח תקווה, אשר סיימה רק ב-1:1 מול עשרה שחקנים של הפועל אזור. דניאל בלומנפלד מאזור הורחק כבר בדקה ה-13, ירין הילל ניצל זאת והעלה את קבוצתו ליתרון שלוש דקות מאוחר יותר, אך רפי סגל היה שם בזמן הנכון כדי לאזן (68) ולמעשה לחתום את תוצאת המשחק.

 

תאמינו או לא, אורי קרגולה ומכבי קביליו יפו סופרים כבר שני ניצחונות רצופים והעפלה למקום ה-11 בליגה לאחר שגברה השבוע 0:2 על בני אילת משערים של צ'יקו דננבאום הבן ששב לביתו ועמית פרחי. שתי הקבוצות רוצות רק להישאר בליגה העונה, כרגע נראה שיפו קרובה יותר לעשות זאת כיוון שבני אילת פשוט לא מצליחה לחבר שני משחקים טובים.

 

בית"ר כפ"ס התאוששה מהתבוסה במחזור הקודם למכבי שעריים והביסה בעצמה 0:4 קליל את הפועל בקעת הירדן שפשוט הפסיקה לשחק בשלב מסוים בליגה ונראית כמו הצל של עצמה כאשר במקום שתתמודד על מקום בפלייאוף, היא יותר קרובה למלחמה כנגד הירידה. ויטלי גנון, אורן אסיף, אלנתן סלמי וגיא עובדיה כבשו עבור הקבוצה מהשרון.

 

בן בן שושן ושחקני נשר חוגגים. ניצחון מרשים (מאור אלקסלסי)

 

בצפון, הסטטוס קוו בצמרת נשמר כאשר גם עירוני נשר וגם הפועל הרצליה הצליחו לנצח ופער ארבע הנקודות בין חניכיו של אלדד שביט לדולקת בעקבותיו נשמר. נשר גברה במשחקה 1:2 על מכבי דליית אל כרמל שעדיין נמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה ב'. בן בן שושן וקווין ריינשטיין כבשו לזכות נשר, גדי מלסה רק צימק לקראת הסיום.

 

מנגד, הפועל הרצליה, שכבר שנים נמצאת גבוה מאוד בליגה אבל לא מצליחה לעשות את קפיצת המדרגה בחזרה אל הליגה הלאומית, הביסה בביתה 0:4 את מכבי מעלות תרשיחא מצמד שערים של יוסי אסייג הנפלא, שער של מיכאל קירטבה וקובי חסן היה זה שחתם תבוסה מוחצת של ההרצליינים על מעלות שעם היכולת הזו בסוף העונה הזו תיפרד מליגה א'.

 

אך למרות הסיפור של הצמרת, הדבר המעניין ביותר שקרה היום בליגה א' צפון התרחש במשחק בין עירוני טבריה לאסי גלבוע (ראו כתבה נפרדת) כאשר שער דרמטי של עדן שפשה הפך למעשה לתגרה המונית לאחר שאנשי עירוני טבריה התלוננו על אלה של נשר כי הם מבזבזים זמן. במקום התפתחה תגרה אלימה שרק בזכות מספר אנשים שהחליטו להפריד נמנע אסון. בושה וחרפה לכדורגל, כמו שטבריה יודעת. מעבר לכך, 1,000 אנשים הגיעו למשחק והיו שקטים כמו בספריה.

 

1000 אוהדים בטבריה. שקטים כמו בקונצרט

 

הפועל איכסל ממשיכה במסע שלה אל עבר הפלייאוף העליון והיום גברה 0:1 הירואי על הקבוצה המאוחדת של חדרה/גבעת אולגה משער של איציק נאש הבלתי נגמר. איכסל כעת רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום שמוביל לפלייאוף, בדיוק המקום שבו הייתה רוצה להיות חדרה/גבעת אולגה אך היא מתעקשת לבעוט בדלי פעם אחר פעם.

 

במשחק נוסף, הפועל כפר קנא והפועל בית שאן הלוזרית נפרדו ב-0:0 מביך. המשחק בין מגדל העמק לבאקה אל גרבייה נדחה עקב תנאי המגרש העלובים במגדל העמק. גם מ.ס כרמיאל/צפת ועירוני קריית אתא סיימו ב-0:0 משמים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (הקבוצה החלשה בליגה? 12-02-2016, 18:53)
    אוהד זה כבר מביך, היית במשחק ? הכח היו יותר טובים מהדקה הראשונה
  2. חחחח (חחחח אוהדים כמו בספריה 12-02-2016, 19:12)
    נקרעתי מצד שני בסרטון איזה קללות זו ספרייה בטייבה חחח
  3. השחקן האני שאהין (מרמורקי 12-02-2016, 19:37)
    האני שאהין המשובח הוא השחקן המצטיין במשחק נגד נס ציונה. בטל את ההגנה שלהן לחלוטין.
  4. ילדה (זוהי יפו 12-02-2016, 20:40)
    זוהי יפו ילדה זוהי יפו קדימה יפו היידה קביליו יפו להמשיך
  5. חננאל עדני (האצולה 12-02-2016, 21:20)
    הרודן חננאל עדני שגורש ע״י האוהדים לאחר שרוקן את קופת העמותה בדרכים לא כשרות הקבוצה מאוחדת כל האוהדים חזרו והתוצאות בשטח ביום ראשון הקרוב כל האוהדים מתכננים להגיע למסיבה שחננאל אירגן לעצמו ומתכננים לא הפתעה שלא ישכח בחיים חננאל לא נשכח ולא ניסלח יגנה
  6. וואו הייתי במשחק בנס ציונה .איזה קהל י ש למרמורק (רחובותי 13-02-2016, 00:01)
    וואו מה זה ההאדום הזה והרצב של העידוד שאפו גדול לאיש אם המגפון שמלהיב את כולם
  7. וואו הייתי במשחק בנס ציונה .איזה קהל י ש למרמורק (רחובותי 13-02-2016, 00:01)
    וואו מה זה ההאדום הזה והרצב של העידוד שאפו גדול לאיש אם המגפון שמלהיב את כולם
  8. וואו הייתי במשחק בנס ציונה .איזה קהל י ש למרמורק (רחובותי 13-02-2016, 00:01)
    וואו מה זה ההאדום הזה והרצב של העידוד שאפו גדול לאיש אם המגפון שמלהיב את כולם
  9. הכי חלשה בליגה? (סגול 13-02-2016, 03:36)
    אוי כמה אתה מביך זה לא ייאמן.אתה אפס!!! אפס!!! שב בשקט ותאכל את הלב כי שנואת נפשך ניצחה 3-1 ועשתה קרקס לכפר קאסם.היינו יותר טובים מהם בכל אספקט על המגרש.אוהד רון אתה מביך.אינטרסנט מגעיל.רק בגלל כתבות וטורי דעה נגועים באינטרסים ודעות אישיות כאלה האתר הרדוד הזה לא יתרומם אף פעם! יש פה כמה כתבים מוכשרים מאוד וחבל שאתה מוריד אותם לשפל חדש כל שבוע! אינטרסנט מגעיל תתבייש!!! ״אוהד אני שונא את הכח ומרמורק אהבת חייייי!!!!!1 רון״להקיא ממה שעשית מהאתר הזה.פשוט להקיא.
  10. נא להשתפר מזל לא יספיק להמשך (דייג טברייני 13-02-2016, 07:36)
  11. פרייארים אנחנו (אזוריה בדם 13-02-2016, 08:29)
    למה להשוות אם אפשר להפסיד ולהוריד את יפו (למה אין לכם מגרש) קופביליו ליגה? עזרנו לקופים הבולגרים!
  12. שיחה ממתינה (לאזוריה 13-02-2016, 11:24)
    חכה עוד חודש יפו יראו לך מאיפה משתין הדג
  13. אוהד רון כתבות מגמתיות (רון שלום הכח הסגול 14-02-2016, 11:41)
    בעבר חשבתי אוהד רון שיש לי ולו אותו שם (פרטי-משפחה) הוא עיתונאי איכותי וממש נכס למכבי יפו קבוצה שתמיד הייתה קרובה לליבי בימי ארואטי, לב, סדרינה, מוצי, אוננה, מיקי ועוד. עוד יותר הערכתי את המיזם של הקמת הקבוצה ע"ש קביליו ואפילו קינאתי באיכות הקהל ועצם החזרת עטרה ליושנה. גם היום מאחל ליפו הצלחה למרות אוהד רון. הך הך הכח
  14. טוהר הכתיבה פגום אוהד רון (רון שלום הכח הסגול 14-02-2016, 11:44)
    אוהד רון חבל על הזלזול וכתיבה המונעת מאינטרסים. לא יזיק לך לכבד. וגם כדאי לך להיות ריאלי כי קשה להאמין למה שאתה כותב. התנצלות תתקבל בברכה.