מצטייני ליגה א' צפון: המחזור ה-29

מחזור 29 הסתיים בצפון, ולאחר שנשר עלתה, ומעלות ירדה נשאר המאבק העיקש על מקום בפלייאוף והמיקום בו. הרצליה מנצחת ניצחון ששווה פלייאוף וקריית אתא מתקרבת לפלייאוף. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון. שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-04-2016
  • 15:25

שוער: נמרוד כהן (הפועל חדרה)

השוער היה מספר אחת על המגרש מנע מצבים רבים מחלוצי דליה ושמר על שערה של חדרה ואין ספק שהוא בורג מרכזי בריצה של חדרה ויש לו חלק גדול בזה שהם מסיימים במקום השני. בכושר הזה של נמרוד חדרה יכולה להיות רגועה בפלייאוף לגבי השוער שלה

 

נמרוד כהן ייתן הרבה רוגע לחדרה בפלייאוף (אלעד שומינוב)

 

הגנה:

מגן ימני בן קליגור (עירוני נשר)

הכישרון הצעיר של עירוני נשר קיבל את ההזדמנות להוכיח את יכולתו ועשה זאת בצורה יוצאת מהכלל. קליגור היה אחראי מאוד בהגנה ופעלתן מאד בהתקפה והראה שבנשר יש גם שחקנים צעירים מוכשרים עם עתיד מבטיח.

 

שחף הלמן (קריית אתא)

בלמה של קריית אתא, עצר את הריצה המטורפת של בית שאן, ולא נתן לה להגיע למצבי הבקעה. לא רק שעשה משחק הגנה מצויין הוא גם תמך בהתקפה וכבונוס הבקיע את השער השלישי לזכות קבוצתו.

 

נידאל דואהדה (הפועל איכסל)

מגנה השמאלי של איכסל, עשה הגנה בצורה מצוינת ותמך בהתקפה. נידאל מתפתח להיות אחד המגנים השמאליים הטובים בליגה ואם ימשיך ביכולתו הגבוהה גם יעלה לליגה בכירה יותר.

 

מאור סיסו (עירוני נשר)

לשחק תחת ירידת המתח שקבוצתך כבר עלתה ליגה ובכל זאת להציג משחק רציני ואחראי, זה אומר הכל על המנהיג הבלתי מעורר של עירוני נשר. סיסו ביחד עם חברו להגנה ערן סספורטס ידעו גם במשחק מול צור שלום להתעלות ולהחזיק את הגנת נשר איתנה.

 

מאור סיסו המנהיג הבלתי מעורער של נשר (מאור אלקסלסי)

 

קישור:

רן גוזלן (אסי גלבוע)-כוכב המחזור!

קשרה של אסי גלבוע, כבש שער ובישל אחד נוסף ובעיקר היה בולט מאד בניצחון הכל כך חשוב של קבוצתו על מגדל העמק. ניצחון שהשאיר סופית הקבוצה בליגה. 

 

יניב דרעי (אסי גלבוע)

גם הוא כמו רן גוזלן, כבש שער ובישל שער נוסף בניצחון הכל כך חשוב על מגדל העמק. 

 

שער ובישול חשובים מאוד לזכותה של אסי גלבוע (אורי דוד)

 

דור חי חמו (הפועל הרצליהׂ)

קשרה האחורי של הרצליה, ניהל את המשחק וחילץ כדורים. איים על השער ובאחד האיומים בעט למשקוף בעיטה אדירה מ-25 מטר. חמו היה בעל הבית במגרש, הוא נכנס להרכב בגלל חסרונו של בר אלסברי, וכשלא הורגש חסרונו של בר אלסברי וזה אומר הכל...

 

ואאל חרבאוי (הפועל כפר קנא)

קשר האחורי  של כפר קנא, שלט במשחק וניווט את קבוצתו כמו שקשר גדול צריך לנווט. עשה הגנה ולא נתן לקישור של כרמיאל לפתח התקפות. היה פעיל מאוד בחלק ההתקפי של קבוצתו ואפילו בישל את השער הראשון לזכות קבוצתו.

 

התקפה:

סלים עמאש (באקה אל גרביה)

שחקן האגף נראה שחזר לכושר מצויין בישל את הראשון וכבש את השני בסללום כאשר הוא משאיר את כל הגנת מעלות והשוער מאחור .

 

סלים עמאש חוזר לכושר המצויין שלו (שאקר מואסי)

 

מתן נחמני (קרית אתא)

הבקיע את הראשון ובישל את השני עבור קריית אתא. פעלתן הטריד את ההגנה כל המשחק היה מסוכן.

 

מאמן המחזור:

תומר קשטן (הפועל הרצליה)

תקופה ארוכה הרצליה לא הרשימה, אבל תמיד ידעו שלהרצליה יש סגל מצויין ומאמן מהטובים בליגה. מול נשר שבוע שעבר ראינו שהרצליה מתחילה להתחבר, והשבוע עם ניצחון ענק על טבריה הרצליה מוכיחה שיש לה הרבה מה למכור בפלייאוף. תומר קשטן עם השקט והניסיון שלו מוכיחים שהכל פתוח מבחינתה של הרצליה בפלייאוף.

 

לתומר קשטן וקבוצתו יש הרבה מאוד מה למכור בפלייאוף (מאור אלקסלסי)

קהל עירוני נשר. ממתין לראות את הליגה הלאומית...(צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נבחרת (ג׳וקר 24-04-2016, 17:17)
    צריך להוסיף לניבחרת הזאת גם את יפתח דרי מעירוני נשר ללא ספק כישרון בזכות תוסיפו אותו ואת בן בן שושן גם הוא חייב להיות בניבחרת שלא נדבר על מרכז מגרש גרזן כמו קווין רנשטיין התותח שללא ספק כול העונה יש לו חלק ענק בעליה של עירוני נשר במרכז המגרש
  2. אתם שחקנים חלשים (טבריה 24-04-2016, 18:12)
  3. אריאל גבר (פדלון 25-04-2016, 09:00)
    רק קבוצה אחת צריך בהרצליה וזה מכבי