גל פורת: רוצים להגיע במצב האופטימלי לפלייאוף

מגנה של כפר קאסם, מוכן לקראת המפגש מול הפועל אזור במטרה להבטיח את הביתיות: "כל שנותר השבוע זה לשמור על הביתיות וגם אם לא, נצטרך להגיע לפלייאוף בכל מגרש ולדעת לנצח, כי ביתיות לא נותנת לך שום מקדמה או יתרון". על החלום לעלות ליגה: "יש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות את זה"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-04-2016
  • 11:38

מ.ס כפר קאסם פתחה את העונה בצורה נפלאה, הובילה את הטבלה בפער ניכר מיריבותיה בליגה ואף ניצחה את מכבי שעריים במשחק נפלא בתחילת הסיבוב השני, אך דווקא אז קבוצתו של חיים סירוטקין נכנסה לסחרחורת איבדה את המקום הראשון והשני וכעת ניצבת לה במקום השלישי במטרה להבטיח את הביתיות כי את המקום בפלייאוף במידה ולא יקרו דברים יוצאי דופן (הפסד 10-0 לאזור) כבר מובטח: "אחרי הניצחון על שעריים בסיבוב השני כנראה שהיינו קצת באופוריה וזה הלך למקום פחות טוב שהכניס אותנו לתקופה פחות טובה. כשהבנו שהמקום ראשון בורח לנו אז התמקדנו בלשמור על מקומנו בפלייאוף ולהבטיח אותו וכך עשינו במחזור הקודם", הסביר גל פורת. 

   

איך המצב בקבוצה כעת רגע לפני משחקי הפלייאוף? 

"המצב בקבוצה טוב. אנחנו מתכוננים לפלייאוף ורוצים להגיע במצב האופטימלי ביותר וההנהלה עוזרת לנו בכך שהיא לוקחת אותנו לטיפולים ועוזרת לנו יחד עם המאמן שנגיע מוכנים. אנחנו לא מסתכלים על מה היינו יכולים לעשות כי בסופו של דבר הבטחנו את הפלייאוף. כל שנותר השבוע זה לשמור על הביתיות וגם אם לא, נצטרך להגיע לפלייאוף בכל מגרש ולדעת לנצח, כי ביתיות לא נותנת לך שום מקדמה או יתרון".

 

גל פורת, נהנה בכפר ונותן עונה מצויינת (צילום: תאמר סרסור)

 

איך אתה מסכם את העונה האישית שלך בכפר קאסם, מלאת התהפוכות?

"עוד מוקדם לסכם את העונה כי יש לנו עוד פלייאוף ויש לנו שאיפות, אך באופן אישי בסך הכל יש לי עונה טובה עד עכשיו. בחצי הראשון בכפ"ס היו לי שלושה שערים וחמישה בישולים מעמדת הכנף. לאחר מכן עברתי לכפר קאסם, שם אני מתפקד בעמדה חדשה כמגן ימני, שאני עושה בה עבודה טובה וגם ממנה יש לי שער וארבעה בישולים, (אולי מצאתי עוד תפקיד שאוכל להתקדם בו), אך המטרה העיקרית היא לתת פלייאוף טוב ולסיים כמה שיותר גבוה עם הקבוצה, בתקווה אולי לעלות ליגה".

 

כפר קאסם מסוגלת לעלות ליגה? 

"אני חושב כמו שאמרתי קודם, לעלות ליגה זו כברת דרך מאד ארוכה שצריך לדעת לנצח בבית או בחוץ. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות את זה. אני מקווה שכך יהיה, אבל קל זה לא יהיה ונצטרך להגיע מוכנים פיזית ובעיקר מנטלית אחרי עונה ארוכה מלאת תהפוכות".

(צילום: תאמר סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזור לבית"ר כפר סבא (יועד 25-04-2016, 11:52)
    יחג עם אלעד כהן. ממילא לא תעלו עם כפר קאסם
  2. פורת (עופר 25-04-2016, 12:01)
    אתה לא מגן!!! אבל יכולות של שחקן מצויין, אם הראש שלך יהיה במקום
  3. תהיו הוגנים אל תתנו לאזור (אוהד 25-04-2016, 12:50)
    נדרשת הוגנות עונה שלמה על הפרק לא הוגן שמושרה נפתחו מול אזור ויש צפי להופעה דומה מול כפר שלם, לפחות אתם תנצחו את אזור, למרמורק ויפו מגיע יותר מהם להיות בפליאוף
  4. נטרלי (נטרלי 25-04-2016, 13:04)
    איזה ביתיות אתה מדבר אין לכם מגרש ביתי אתם נודדים מי מגרש למגרש אז אתם לא יכולים להגיד ביתיות כי אתם משחקים בחוץ עם זה מושבה הוא ווינטר הוא לוד
  5. עכשיו כל אוהדי יפו יתחילו לבכות ולהתחנן (אזורי 25-04-2016, 14:10)
    כמו ילדות קטנות ,מה לעשות זה אופיני לכם,לקחו לי שתו לי גנבו לי....
  6. ל מס 3 (אזורי 25-04-2016, 15:11)
    אתה בטח אחד הבכיינים הגדולים של יפו נכון?
  7. עליה (מוצלח 25-04-2016, 20:21)
    גל אתה צחקן גדול אבל אם את רוצה לעלות אז צרכים שולשה דברים להיות .רבעה שחקנים להיות בימטבם ואתה יודע