"הכי חשוב זה לתת את הכל עד טיפת הכח האחרונה"

פאיד חסון מאמנה של הפועל כפר כנא דיבר לקראת המשחק הכי חשוב שלו העונה שאם ינצח אותו אז יעלה לפלייאוף העליון, "זה לא יהיה משחק על תוצאה בלבד אלא נשתדל גם לשחק כדורגל טוב. אף על פי שאנחנו לקראת סוף העונה."

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 25-04-2016
  • 09:25

"כנגד כל הציפיות הגענו לאן שהגענו, בסה"כ רצינו לסיים פחות מקום 9-10 אך עם הזמן מצאנו את עצמנו למעלה ואיך אומרים...עם האוכל בא התיאבון, הכל תלוי בנו ביום חמישי, אם ננצח נבטיח את המקום בפלייאוף העליון ואם נעשה זאת אז זה יהפוך את העונה שלנו למדהימה ממש" כך אמר מאמן הפועל כפר כנא פאיד חסון הנרגש לקראת המשחק  כנראה הכי חשוב של קבוצתו העונה.

 

אך הבהיר: "נעשה את הכל כדי לנצח, אך גם אם חלילה לא נצליח ואם אפילו חלילה נאבד את המקום בפלייאוף העליון אף אחד לא ייקח מאיתנו את העונה הטובה שעשינו."

 

על המשחק בחמישי: "השגנו את המטרות מתחילת העונה כך שנבוא בלי לחץ אבל עם רצון גדול להיות בפלייאוף העליון, יהיה משחק לא קל, אמרתי גם לשחקנים שהכי חשוב זה שאחרי המשחק נדע שנתנו את הכל עד טיפת הכח האחרונה, גם אם ילך לנו טוב וגם אם לא העיקר לתת את הכל, לדעתי מגיע לשחקנים שלי להיות בפלייאוף העליון, הם עשו עונה מדהימה. "

 

"נקווה לאסוף את כל הכוחות ולהגיע למשחק המכריע על מנת להיות בפלייאוף" (אביב עובדיה)

 

והוסיף: "בסוף עונה בדרך כלל הרבה קבוצות משחקות על תוצאה אבל נעשה מה שאפשר שזה לא יהיה משחק סוף עונה רגיל אלא משחק עם כדורגל טוב, יהיו על המגרש שחקנים מנוסים שכנראה חלקם עם עבר בליגות גבוהות יותר, וגם אלה שלא היו אני מאמין שלחלקם יש מקום בליגות גבוהות יותר כך שנשתדל שיהיה גם משחק טוב מעבר למשחק על תוצאה."

 

על הקבוצה שלו: "היה לנו סגל קצר העונה אך החזקנו מעמד, מקווה שנאסוף את כל הכוחות שנשארו למשחק האחרון ונבוא לפייט שהוא על להיות בפלייאוף."

 

"עיר של אוהדי כדורגל" - חסון על העיר כפר כנא (אביב עובדיה)

 

על העיר כפר כנא: "עיר של אנשים שאוהבים כדורגל, יש בעיר הזו את בית"ר כפר כנא, מ.ס. צעירי כפר כנא והפועל כפר כנא כאשר לכל אחת משלושת הקבוצות האלה יש את הקהל שלה, התושבים בכפר כנא ברובם מכירים את הקבוצות ומזהים את השחקנים, הכדורגל הוא חלק נכבד במקום הזה."

 

ולא שכח לברך: "בהזדמנות זו אני מאחל מזל טוב למ.ס. צעירי כפר כנא ולמאמנם המדהים וואסים עבאס שעלו לליגה א'... מברוק." ולשחקניו: "גם להפועל כפר כנא, לשחקנים להנהלה ולאוהדים מגיע כל הכבוד על העונה הזאת., מודה להם על העונה הזאת."

ולעם ישראל: "שיהיה חג פסח שמח".

פאיד חסון ושחקניו ייתנו מעצמם הכל (יניב ליכט)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדון מאמן על מי אתה בא לעבוד (מבין כדורגל 25-04-2016, 12:57)
    מקום 9-10 ??? על מי אתה בא לעבוד היה לך את סגל השחקנים מהיותר טובים בליגה ביראני , טל , חירבאווי , ענאן , סבע , חמודה , אלישע ועוד ואתה בשיא חוצפתך מדבר על מקום 9-10 עם סגל כזה הקבוצה הייתה צריכה להיות מקומות 1-3 אדון חסון אנשים לא מטומטמים
  2. לאדון מבין כדורגל (קנאווי 25-04-2016, 19:24)
    אני מקווה אתה מבין שיוסף טהא מכר כמה משחקים הרי איך תסביר שהפועיל קנא עשו תיקו עם דליה מעלות ו מג׳ד אל כרום!!!?