לירון ג'רבי: נלחמים על הכבוד כי זה מה שנשאר לנו

חלוצה המוכשר של היורדת הטרייה לליגה ב', מורשה רמת השרון, ככל הנראה לא ישחק בה בעונה הבאה, אך הוא רוצה לסיים את הקדנציה באווירה אופטימית ולהשיג את מטרתו- לכבוש עשרה שערים העונה. על המפגש מול כפר שלם: "צריכים את הנקודות, אבל אנחנו נלחם על הכבוד כי זה מה שנשאר לנו"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 27-04-2016
  • 17:23

לירון ג'רבי, הוא אחת מנקודות האור היחידות שיצאו העונה ממורשה רמת השרון היורדת הראשונה לליגה ב'. ג'רבי המוכשר פרץ העונה בקבוצת התחתית וכבש תשעה שערים לקבוצות השונות בליגה א' אשר ללא ספק סימנו את השם לקראת הרכש בעונה הבאה כמו גם מספר קבוצות בליגה הלאומית שישמחו שיצטרף. "בתחילת העונה היו לי התלבטויות קשות מאוד לגבי העונה הקרובה כי ראיתי שהמצב הוא גרוע", סיפר לירון ג'רבי והוסיף: "אני מאוד קשור למורשה. ליאור סילוק ומאיר הדדי הגיעו אליי עוד שהייתי ברמת השרון בעונה בה עלינו ליגה והחלטתי שאני מגיע למורשה. העונה הייתה לנו קבוצה צעירה מאוד עם פוטנציאל גדול, יש כאן ילדים מוכשרים, אבל הם לא יודעים מה זה ליגה א'- בום טראח למעלה ולעשות את העבודה השחורה. זו אכזבה עבורי כי יכולנו להוציא עוד הרבה דברים, אנחנו פשוט פראיירים. גם שהיינו תלויים בעצמו, עשינו במכנסיים ולא הגענו למשחק. אני מקווה שמורשה תחזור בעונה הבאה לליגה א'". 

 

איך ההרגשה לרדת ליגה דווקא בעונת הפריצה שלך?

"מגיל קטן ידעתי הפסדים, אך בעיקר ניצחונות כי גדלתי במחלקת הנוער במכבי ת"א. בחיים לא ירדתי ליגה וזה מאוד קשה, מתסכל ומבאס. כל משחק מסתכלים עלייך בצורה שחצנית, אני יכול להגיד לך שאחרי המשחק נגד הוד השרון שם ידעתי שירדתי ליגה. כל כך רציתי לנצח את המשחק יחד עם החברים שלי, אך שם מורשה רמת השרון ירדה ליגה. בכיתי שם ואני לא מתבייש להגיד, זו הרגשה כואבת ולא נעימה וחבל שזה דווקא בא בעונת הפריצה שלי. אני מרגיש שאני שחקן יותר טוב, הרבה דברים הולכים לי בקלות וחבל שזה קרה דווקא העונה. הייתה לי מטרה בתחילת העונה לכבוש עשרה שערים, אני כרגע עומד על תשעה כך שאני קרוב. אני מאושר מעצמי וכל משחק אני מקבל פידבקים חיוביים מהקבוצות היריבות". 

 

לירון ג'רבי, נקודת האור של מורשה. 

 

אווירת סוף עונה במורשה, אך המפגש מול הכפר הינו חשוב מאוד עבור כל קבוצות הצמרת. מורשה באה להילחם?

"אני יכול להגיד לך באופן אישי שכל משחק באנו ונתנו 100%. כל היריבות מולנו יגידו לך שהיה להם קשה. כפר שלם צריכים את הנקודות, אנחנו נלחמים על הכבוד כי זה מה שנשאר לנו. אזור השפילו אותנו עם שביעיית שערים וזה הרגשה מסריחה, לכן נבוא להילחם על הכבוד שלנו". 

 

איפה נראה את ג'רבי בתחילת העונה הבאה?

"יש לי חלום לשחק ברמות הגבוהות,יש מספר הצעות מהליגה הלאומית וכמובן ליגה א'. אני אסיים את העונה שלי, מקווה שאגשים את המטרה לכבוש את השער העשירי העונה. אני אבחן את האופציה הכי טובה עבורי כדי שאהיה מאושר ושם אני אצליח. יש לי מלא הצעות לעונה הבאה ולא רק מליגה א', אבל קצת כואב לי שאני הצלחתי השנה והקבוצה לא". 

 

 

  

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה חושב לכבוש נגד כפר שלם? 200 שקל עלי (לגרבי 27-04-2016, 18:10)
  2. ביחד נעלה ליגה יא מלך מכפר קאסם (שחקן מעל הליגה 27-04-2016, 18:17)
    אני מכפר קאסם שנה הבא אתה בקבוצה ביחד נעלה ליגה
  3. לירון שחקן מצויין יכול לשחק בליגה הלאומית שהיה בהצלחה (יהודה המכבי 27-04-2016, 19:06)
  4. לירון שחקן מצויין יכול לשחק בליגה הלאומית שהיה בהצלחה (יהודה המכבי 27-04-2016, 19:06)
  5. לירון שחקן מצויןן (יהודה המכבי 27-04-2016, 19:07)
    אני מכיר אותו יכול להישתלב בליגה הלאומית שהיה בהצלחה
  6. אם יש לכם כבוד (אחד שיודע 27-04-2016, 19:27)
    אם יש לכם כבוד לפחות תלחמו מחר ותעשו את המקסימום. השביעייה של אזור טרפה את כל הקלפים בצמרת וזה לא ספורטיבי ולא צריך לקרות!! יש סיכוי שהכל יוכרע על הפרש שעריים ואז מורשה תקבע את זהות העולה. אם אתם רוצים עתיד בכדורגל ולא כתם תלחמו מחר ותוציאו תוצאה טובה, בהצלחה לספורט ולעתיד שלכם.
  7. ג׳רבי האיכותי (חובב ליגה א 27-04-2016, 19:30)
  8. ג'רבי האיכותי (חובב ליגה א 27-04-2016, 19:30)
    שחקן מיוחד יש לו הכל מקווה בשבילו לראות אותו בליגה גבוהה יותר
  9. ג׳רבי שנה הבאה בנתניה הכל סגור (ירדן בן ישעיהו 27-04-2016, 19:55)
    שנה הבאה הוא הולך לנתניה שאבו מאמן הכל סגור
  10. תהיו הוגנים!! (אוהד 27-04-2016, 23:37)
    השבעייה של אזור לא היתה במקום! העיקר שלא תפסידו! לא מגיע לכפר פלייאוף , תראו את שי מאור, נתן לאזור ולכפר את המשחק ופתאום היום מנצח, אם יש צדק מורשה עושה תיקו, תיקו בכפר קאסם ותיקו בשכונה- מגיע למרמורק ויפו להיות בפליאוף!!!
  11. מורשה שלי (מורשה שלי 28-04-2016, 00:18)
    חח שחקן חלש יש לו מזל שהשנה היה למורשה ילדים בקבוצה רק ככה לירון היה יכול לשחק איפה שנה שעברה לירון היה ?? לא יכול לשחק בקבוצה נורמלית שיש שחקנים קצת טובים כל החיים שלו זה פוזה בן אדם שלא יודע לתת כבוד לצעירים ....
  12. קבוצה מיותרת (אוהד מהיציע 28-04-2016, 07:25)
    קבוצה מיותרת בליגה שכל השנה מכרה משחקים .יו"רמגעיל שכל העונה מכר משחקים.בושה לליגה א .גם בליגה ב אין לכם מקום.