אילן סויסה פורש ממשחק פעיל

אילן סויסה, מי שעבר מתוך המגרש אל הקווים של כרמיאל צפת, יערוך מחר את הופעתו האחרונה כשחקן פעיל במדי כרמיאל צפת. כזכור לפני שלושה חודשים הפך סויסה למאמנה של כרמיאל.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-04-2016
  • 09:09

ביום רביעי (מחר) ייערך משחק הפרישה של אילן סויסה, עד לפני שלושה חודשים קפטן מועדון ספורט כרמיאל צפת ומי שמשמש מאז כמאמן הקבוצה, אילן סויסה יפרוש ביום רביעי הקרוב ממשחק פעיל באופן רשמי וייטול חלק בפעם האחרונה כשחקן כשכרמיאל צפת תארח את אסי גלבוע בשעה 16:30 באצטדיון בכרמיאל.

 

סויסה משחק בקבוצה כבר 9 שנים, כשהצטרף לקבוצת בית"ר צפת עוד טרם האיחוד ומאז רשם מעל ל-200 הופעות והפך לסמל הקבוצה. כמו כן כבש 33 שערים במדי הקבוצה, מספר גבוה ביחס לעמדתו כבלם. ״קשה לי לחשוב על כך שזה יהיה משחקי האחרון אבל העובדה שאני נישאר במועדון מקלה עלי. אני גאה בקרירה ובשנים הרבות שלי במועדון ומקווה להישאר פה לעוד שנים רבות.״

 

אילן שיחק בין היתר בנצרת עלית, ביר אל מכסור, מכבי עכו, הכח רמת גן, הפועל עכו, הפועל עפולה ובית"ר צפת טרם האיחוד עם כרמיאל, אגב בכרמיאל צפת החליטו כי לא יתאפשר ללבוש את חולצתו של סויסה עם הספרה 3 שתישמר רק לילדיו של אילן.

 

בשעה 16:00 תתקיים מסיבת עיתונאים במהלכה יהיה ניתן לראיין את אילן טרם משחק הפרישה ולצלם אותו לובש לאחרונה את חולצת המשחק של כרמיאל צפת עם הספרה 3, בואו לתת כבוד ולהודות לאילן על קריירה ענפה ותרומתו למועדון

 

צילום: שאקר מואסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה בדרך החדשה (אמיר 26-04-2016, 13:39)