ראש עיריית בית שאן: "המטרה? להגיע ללאומית תוך שנתיים"

אחרי עונה קשה ומטלטלת בתחתית, לקראת העונה הבאה שואפים בבית-שאן להגדיל את התקציב לכיוון ה-1.2 מיליון בניסיון להיאבק על כרטיס העלייה ללאומית. המאמן המוערך מוריס אוזן צפוי להמשיך. ראש העיר, רפאל בן שטרית, שולח מסר אופטימי: "השאיפה היא להגדיל את התקציב, וזאת על-ידי גיוס ספונסרים, תורמים וגם אפשרות של איחוד כזה או אחר עם קבוצה נוספת מהאזור"

  • על ידי: אורי דוד
  • 27-04-2016
  • 11:13

קולות אופטימיים בבית שאן: אחרי עונה סוערת ומטלטלת שבה הקבוצה סבלה מאינספור בעיות במגרש ומחוצה לו-בעיות כלכליות, פרידה ממאמן, חילופי שחקנים בסיטונות ועוד כהנה וכהנה, לקראת העונה הבאה מנסים בהפועל בית שאן לשנות, בכל דרך אפשרית, את המציאות העגומה בכדי שהקבוצה תחזור להיות גורם דומיננטי בצמרת הליגה.

יש להודות, קבוצה בסדר גודל של הפועל בית שאן, שיש לה קהל אוהדים אדיר ומסורת בליגות הבכירות, לא יכולה להסתפק בבנוניות בליגה א', כפי שקרה בשנתיים האחרונות. כל חובב כדורגל שהזדמן לו להגיע, ולו פעם אחת, לבית שאן ביום של משחק כבר יכול להעיד שזו עיר שבה חיים, נושמים, אוכלים ופולטים...כדורגל. אי לכך, הפועל בית שאן, לא משנה איך וכמה, צריכה להיות בליגה הלאומית או לפחות לשאוף לשם. בטח לא להיות קבוצה מקרטעת שנלחמת על חייה בליגה א', כפי שקרה בעונה האחרונה. זו גם הנחת הבסיס של ראש העירייה, רפאל בן שטרית, שפועל בימים אלה במרץ רב וללא לאות על מנת להגדיל את התקציב בעונה הבאה בניסיון להחזיר את הקבוצה העירונית למקומה הטבעי.

"המקום הטבעי של הפועל בית שאן זה הליגה הלאומית", כך טוען ראש העיר רפאל בן שטרית, שמלווה את הקבוצה מקרוב ומבין את החשיבות שלה עבור העיר בית שאן. "מאחר והקבוצה נשענת ברובה הגדול על תקציב הרשות אז העירייה צריכה לעשות מאמץ נוסף בכדי לגייס או מהמקורות שלה או ממקורות חיצוניים תקציב נוסף כדי להעמיד הרכב כזה שיוכל לעזור לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית. את המטרה כבר סימנו, והיא עליית ליגה עוד בקדנציה שלי. כלומר, או בעונת 2016/17 או 2017/18. אנחנו מנסים ליצור את ההזדמנות הזו ל-ידי גיוס משקיעים, ספונסרים, תורמים וגם בוחנים אפשרות של איחוד כזה או אחר עם קבוצה נוספת מהאזור. מיד אחרי פסח נתחיל לפעול במרץ לגבי ההכנות לקראת העונה הבאה. השאיפה שלנו היא להגיע לפתיחת העונה הבאה עם תקציב גדול יותר, שהוא מאושר ומשוריין. וזאת כאמור, בשאיפה להחזיר את קבוצת הכדורגל של בית שאן, שהיא מאוד יקרה לליבי, למקומה הטבעי".

 

הקהל של הפועל בית שאן. מגיע לו קבוצה בלאומית (צילום: אביב עובדיה)

 

אגב, בעונה הנוכחית העירייה העמידה תקציב של כ-835 אלף שקלים, ולקראת העונה הבאה ישנה כוונה להגדיל את התקציב לכיוון ה-1.2 מיליון שקלים. תקציב של 1.2 מיליון שקלים, יש להדגיש, זה תקציב מכובד וראוי בכדי לבנות קבוצה לצמרת ליגה א', אבל לא בהכרח עבור עלייה ללאומית. מי שמכיר את ליגה א' יודע שמרבית הקבוצות שעלו בשנים האחרונות ללאומית העמידו תקציבים שנעים סביב ה-2 מיליון שקלים ואף מעבר לכך. פרט אולי לעונה החלומית של עירוני טבריה שלפני שנתיים עשתה עלייה ללאומית עם המאמן מוריס אוזן דרך המבחנים עם תקציב צנוע של 900 אלף שקלים. אבל זה היה מקרה חריג ולא שגרתי שבו פשוט הכל התחבר בעיר הכנרת. 

 

ואם במאמן מוריס אוזן עסקינן, אז  האחרון צפוי להמשיך עונה נוספת בהפועל בית שאן. אוזן, שנקרא במהלך העונה לדגל והשאיר את הקבוצה בליגה, נחשב לדמות מוערכת בקרב כל הגורמים בבית שאן. המאמן צפוי להיפגש בקרוב עם ראשי הקבוצה ונציגים מהעירייה בכדי לדון בהארכת חוזהו וכן בתכניות לקראת העונה הבאה. 

 

מוריס אוזן, צפוי להמשיך גם בעונה הבאה (אביב עובדיה)

 

 

רפאל בן שטרית. מעוניין להוביל את הקבוצה ללאומית (אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חי בסרט! חיים שם בסרט! (דייג טברייני 27-04-2016, 11:44)
    יאללה טבריה!
  2. למס"1 (רונן מאילת 27-04-2016, 13:47)
    לא חיים בסרט.תהייה שם עלייה בקרוב.
  3. איחוד לא על הפרק (אולטראס 27-04-2016, 15:07)
    ראש העיר עם אתה מעוניין שבעונת העלייה שלך יגיעו כל משחק 200 אוהדים אל תתאחד עם אף קבוצה מהאיזור ולתגובה מס 1 אנחנו נעלה ליגה ואנחנו נבוא לטבריה לתת לכם בראש טבריה בלאומית 200 צופים כל משחק בושה וחרפה בית שאן בלאומית 3-4 אלף כל משחק
  4. רואש העיר חיי בסרט (אוהד בית שאן 27-04-2016, 18:31)
    את השקרים של רפי בן שיטרית אנחנו מכירים מקרוב אין לו כסף לנקות העיר הוא רוצה להשקיע מליון שקרים ועוד שקרים רפי בן שיטרית את בדיחה שקרן והגלגל מסתובב עוד נחזיר אותך לימים של אופניים וטלפון טוקמן כול עוד אתה רואש עיר אנחנו נשאר בליגה א