אריק שמואלי: "לא היה לנו לרגע חשש בנוגע לטל בומשטיין"

מאמן השוערים של עירוני נשר אריק שמואלי מסכם עונת עלייה ומדבר על השוערים שלו. בין היתר על השוער טל בומשטיין ששמר העונה ב-14 משחקים שונים בליגה על שער נקי, על הנהלת הקבוצה אמיל ושלומי שלא החסירו דבר וכמובן על מאמנו אלדד שביט שעשה עונה ענקית! שווה לראות...

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 03-05-2016
  • 11:15

"ברגע שגד עמוס חתם במכבי אחי נצרת והיינו צריכים להחליט מי יעמוד בשער דיברנו אני והמאמן אלדד שביט על האופציות ותוך זמן קצר החלטנו לתת לטל בומשטיין לעמוד בשער הקבוצה, לא חששנו לרגע לגביו, הגיל לא משחק תפקיד בעיניי." כך אמר מאמן השוערים של עירוני נשר אריק שמואלי על השוער טל בומשטיין והוסיף: "ניר דבידוביץ' איתו דיברתי המליץ לי על טל כיוון שהוא מכיר אותו מהנוער של מכבי חיפה. בעיניי שוער שהיה בנוער של מכבי חיפה הוא שוער מוכן הוא קיבל את התנאים להצליח ולא סתם מגיעים עד לנוער של מכבי חיפה, שוער שמשחק בנוער של מכבי חיפה זה אומר שיש בו משהו, כאן באמת יש לציין את שני הבעלים שלנו - אמיל יוסיפוב ושלומי פרץ שנתנו לנו את כל הכלים להצליח ולא החסירו מאיתנו שום דבר, נתנו לנו שקט תעשייתי, מוסר תשלומים מסודר, כל בקשה שלנו נענתה בחיוב וזה הבסיס להצלחה. וכמובן את המאמן הצעיר והמוכשר אלדד שביט, שבנה קבוצה כישרונית וחזקה וכל שחקן נלקח תחת מחשבה."

 

עוד הוסיף מאמן השוערים על השוער שמושאל ממכבי חיפה: "השילוב שלו בנשר היה יוצא מהכלל טוב, הבנתי ששני הצדדים יצאו מרוצים מזה שטל שיחק בנשר העונה."

 

על שני השוערים האחרים: "ההצלחה של השוער הראשון תלויה הרבה גם בשוערים שעובדים יחד איתו, יש לדניאל וליניב חלק גדול בהצלחתו של טל בומשטיין העונה מעבר למה שקורה במשחקים חשוב גם מה שקורה באימונים ושניהם התאמנו בשיא הרצינות, הבחירה להשאיר את יניב נחמני בסגל הייתה מושלמת כי הוא אדם משכמו ומעלה שדאג גם לחדר ההלבשה וגם נתן הרבה מאוד מהניסיון שלו, ובכלל בעירוני נשר הביאו השנה שחקנים שלא רק שהם שחקנים טובים אלא לפני כן הם גם אנשים טובים, זה יצר אווירה טובה וכיפית וכולם יכולים לראות בסוף העונה שהאווירה בנשר היא אוירה של כיף. כבר בתחילת העונה עוד במחנה אימונים בקיסריה אפשר היה להרגיש באוירה טובה ובימי גיבוש שהשחקנים ארגנו גם כן הייתה אוירה של כיף ושל ביחד."

 

ועל השוערים בארץ: "אני חושב שאם יתנו לשוערים צעירים יותר צ'אנסים הקבוצות יכולות אולי להרוויח מזה אולי נבחרת ישראל גם תרוויח מזה, אני לא רואה כל כך הרבה את השוערים הזרים בכדורגל הישראלי עושים הבדל גדול, אני חושב שבליגה הלאומית אין צורך וסיבה לחשוב על שוער לא ישראלי."

ועל העונה הבאה: "לא יודע איפה אהיה, נסיים עונה השבוע ואח"כ נראה."

אריק שמואלי, מאמן השוערים המצויין של נשר. צילום- אלעד ירקוני

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד אריק שמואלי ונצ'ו (נשרקה 03-05-2016, 12:22)
  2. יאללה נשר בהצלחה בלאומית ב"ה (ירון מרמות יצחק 03-05-2016, 14:52)
  3. הוא מעבר למאמן שוערים האיש תותח כדורגל (מכיר אותו 03-05-2016, 16:11)
  4. צוות אימון (איציק 03-05-2016, 16:36)
    הייתי במספר לא מבוטל של אימונים וברוב המשחקים הכימיה בין אלדד,אריק ובובליל לשחקנים מדהימה,כל הכבוד לאריק ולבובליל על התמיכה והעידוד לנאצ'ו ולשאר השחקנים ולא נשכח את אלדד וצוות הניהול-תודה
  5. אני מרגיש בחלום איזה הישג עונה הבא נשר בין האריות בישראל (שימי מבן דור 03-05-2016, 17:16)
  6. למה עדיין לא מתחילים לשפץ את האיצטדיון? (אוהד נשר 03-05-2016, 19:40)