תחזית ליגה א' צפון + דרום- מחזור סיום העונה הסדירה. אוהד רון מארח את עידו קרן

השבוע לכבוד מחזור הסיום, החלטתי לארח את "סוכן העל" הלא הוא עידו קרן, האיש שידו בכל וכל דבר טוב או עסקה טובה עוברת דרכו... מי ינצח? אני או עידו? האם הוא מכיר את ליגה א' דרום? ומה אני חושב על כל קבוצה בליגה א' צפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-04-2016
  • 14:01

תחזית מחזור 30-מסיבת סיום!!!

אחרי מחזור 29 ,ישנן מספר מסקנות:

1.הקבוצות כבר גמורות. נגמר הדלק לשחקנים, למאמנים ולהנהלות. מרגישים עייפות גדולה.

2.בצפון הקרב על הפלייאוף יתנקז למשחק אחד, לדעתי בין באקה לקריית אתא. קשה לי לראות את כפר כנא (שעשתה עבודה מצויינת) מנצחים בהרצליה שבעצמה חייבת ניצחון לביתיות. בעוד בדרום הקרבות קצת יותר מסובכים כששני משחקי המפתח הם - כפר קאסם-אזור ויפו-מרמורק.

3.מעלות ואילת ירדו סופית .

4.הפועל חדרה ונס ציונה ממשיכות בשלה. אין ספק שהקבוצות מגיעות לפלייאוף במומנטום הטוב ביותר.

5.כל היתר כבר עולים לשחק עם נערים א'...

6. בשבוע שעבר סיים עידו בתיקו 25 עם שרון מימר בתחזית אבל בסך הכל, יש לו למעלה מ-80 אחוזי הצלחה בתחזיות מול הקולגות שאירח. בהחלט נתון מרשים.

7.העיניים כבר לפלייאוף. אל תצפו למשחקים גדולים כי לא תקבלו.. מתח נקווה שיהיה.

 

ולכבוד מחזור 30 ואחרון לליגה ,החלטנו  על תחזית אחת לשני המחוזות.

בואו נראה מי באמת שולט בליגה א' ומי מבין קצת יותר...מזכיר: ניחוש נכון שווה 5 נקודות. בינגו שווה 10 נקודות.

 

אוהד רון מארח את"סוכן העל" עידו קרן...תחזית סיום עונה בליגה א צפון ודרום...

 

מחזור 30 בצפון ובדרום: יום ה', שעה ראשית 15:00

כרמיאל צפת - אסי גלבוע, (כרמיאל) יום ד, 16:30

עידו - המשחק מעניין רק מכיוון שייערך טקס פרידה לאילן סויסה האגדי. קריירה יפה וארוכה עבר אילן ואין מילים לתאר את אילן. מקצוען אמיתי ואישיות נערצת. תודה אילן על הכל. תתחיל להתרכז בחופים...שם עוד מצפה לך עבודה קשה במדי הירוקים. אה נכון, יש גם משחק..3-2 כרמיאל

רון - יצא לי לשחק עם אילן סויסה, שחקן ענק וקפטן אמיתי במלוא מובן המילה. קריירה יפה וארוכה הוא עבר. מגיע לו כל הכבוד שבעולם. המשחק עצמו לא מעניין. משחק בין 2 קבוצות חסרות קהל, שאלמלא השולטים באסי גלבוע, אוהד אפרים ומשפחת סבח הענפה, לא בטוח שהיינו שומעים על הקבוצה הזאת בכלל. משחק חלש כשהמטרה שלו תסתיים עוד לפני המשחק - והיא הפרידה מאילן הגדול! הימור שלי: תיקו משעמם ומיותר.

 

הדבר היחיד שמעניין במשחק, הפרישה של אילן סויסה (שאקר מואסי)

 

הפועל בית שאן – עירוני נשר, (בית שאן)

עידו - עוד פרישות מרגשות לא פחות צפויות בחמישי הקרוב. כאשר אמיל יוסיפוב הקשר האימתני ושלומי פרץ שמזכיר את האווירון אלון מזרחי בתנועות הגוף שלו, וביכולת כיבוש השערים יפרשו סופית ממשחק פעיל במדי נשר על מנת שיוכלו להתרכז בהכנת הקבוצה לליגה הלאומית. חוץ מהנתון הזה שמוסיף פיקנטריה רבה, המשחק לא מעניין אף אחד וייגמר בתיקו 2.

רון - ברכות לשתי הקבוצות. שתי הקבוצות עמדו ביעד שלהם ובגדול. נשר עלתה ליגה בצורה מרשימה. בית שאן נשארה בליגה בצורה מאד מרשימה. מעבר לזה מדובר במשחק פתוח ששתי הקבוצות ינסו לשחק כדורגל, הרבה תלוי בצמד החלוצים החדש של נשר, שלומי פרף את אמיל יוסיפוב, שצפויים לקחת חלק במשחק, אני צופה שכמו במשחק הראווה, שעשינו 'גולר VS נשר' שניהם לא יעשו כלום ובית שאן תנצח. 3-1.

 

הקהל של בית שאן יהנה מניצחון אחרון העונה? (אביב עובדיה)

 

מכבי צור שלום – עירוני טבריה, (צור שלום)

עידו - טבריה חייבים נקודה ואולי 3 כדי לא להסתבך במיקום בפלייאוף. הבעיה היא שלא נראה לי שהיא כבר מסוגלת לנצח את אפרוחי בת ים... יריבו בשביל תיקו מול מכבי ״מתי כבר פגרה״ צור שלום...1-1

רון - עירוני "שכונה" טבריה מגיעה למשחק סיום עונה. טבריה עם התקציב הענק שלה במונחי ליגה א', לא הצליחה לעמוד מול נשר. הניהול בטבריה חלש מאוד, ואני לא מתכוון לאבי דהן שר האוצר ולירון דוד החזק, האחרים פשוט לא מתאימים לסטנדרטים של ליגה א' ויוצרים, לדעתי, שכונה. אם טבריה רוצה לעלות בשנה הבאה היא חייבת ריענון בהנהלה. אם הייתה הנהלה נכונה בינואר היו מביאים מאמן שהיה מעלה אותם ליגה. וזה ההבדל בין נשר וטבריה-המאמן. הימור שלי: צור שלום ינצחו. 1-0

 

הפועל הרצליה – הפועל כפר כנא, (הרצליה)

עידו - הרצליה יותר טובים וינצחו 3-0. כפר קנא מותשים אבל עשו את שלהם. הרצליה חייבים ניצחון ושטבריה תפסיד, או ינצחו בהפרש של שלושה שערים ושטבריה יעשו תיקו כדי לסיים במקום השלישי.

רון - בהרצליה יש את כל התנאים לאימפריה!! הנהלה בראשות ניר שטרית ואלי ג'מיל שמבינים כדורגל וממש נותנים הכל לקבוצה, מאמן מהטובים בליגה.. וסגל אולי הכי טוב בצפון. אבל משהו לא התחבר, ראיתי את הרצליה מול נשר ואולי הם התחילו להתחבר כי הם נראים טוב לאחרונה. כפר כנא עם פאהד חסון המצוין רוצים פלייאוף אבל אני לא מאמין שיגיעו. הימור שלי: הרצליה ינצחו. 2-1. 

 

תומר קשטן, אחד המאמנים הטובים בליגה (מאור אלקסלסי)

 

מגדל העמק – דלית אל כרמל (מגדל העמק)

עידו - דליה במבחנים והכי קשה זה לשמור על מסגרת, כושר ומנטליות טובה עד המבחנים. זה כמו נצח. עד אז-ערוץ לולי מרדים פחות מהמשחק. 2-0 מגדל העמק.

רון - חבל על מכבי דליה שהגיעו למבחנים, זה מקום עם פוטנציאל גדול. מגדל העמק זה המקסימום שהיא יכולה -ליגה א', ועומדת בזה בכבוד רב. הימור שלי: 2-0 מגדל.

 

הפועל חדרה – מג׳דל כרום, (גבעת אולגה)

עידו - חדרה רוצים לכבוש הרבה ובעיקר אסי גומא כדי להוביל בטבלת הכיבושים האישית והקבוצתית.  5-0 חדרה

רון - חדרה לדעתי, מנוהלת כמו שוק. אם חשבתי שהשנה הכל שונה ופירגנתי להם, אז איך אומרים, כשהשורש רקוב העץ לא יחזיק מעמד.. מומו ניסטל על הקווים או ביציע, הוא בנה קבוצה ומגיע לו כל הכבוד. בעיני חסר לו הרבה יסודות אבל עם תוצאות אי אפשר להתווכח. חדרה יפרקו את מג'דל כרום למרות שאם מג'דל כרום יזכרו מי הביא אותם למצב הזה הם ינסו להילחם על הכבוד שלהם... האם הם יכולים? לדעתי לא... 4-0 קליל לחדרה.

 

מומו ניסטל, עם תוצאות אי אפשר להתווכח (ארז נעמן)

 

הפועל איכסל – מעלות תרשיחא, (איכסל)

עידו - מעלות ירדו אז כבר אין עניין. 3-1 איכסל

רון- איכסל זה מקום ששיחקתי בו. נהנתי מאוד לשחק שם, זו עיר של כדורגל. יש הרבה קהל שתומך בקבוצה. מעלות ירדו ולא ברור לי איך קבוצה עם תקציב כל כך גדול יורד ליגה בכל שנה שלו בליגה א'...הימור שלי: איכסל ינצחו 3-1.

 

באקה אל גרבייה – עירוני קריית אתא, (באקה)

עידו - המשחק של המחזור ואולי של העונה כולה. הרגליים יהיו במגרש והאוזניים בהרצליה. מלחמת עולם אמיתית. קרית אתא ינצחו 2-1 בזכות האקס פאקטור-שגיא גידיץ...

רון - שאפו ענק לצחי אילוז ובאקה שלקח קבוצה עם תקציב נמוך, והביא אותה צעד לפני הפלייאוף. אם לא נשר ואלדד שביט, צחי היה מקבל מאמן העונה בקלות. צחי חייב לקבל קבוצה גדולה בליגה, ואני מאמין שזה יקרה. לקריית אתא יש סגל מפחיד שעולה על של אילוז ב-3 דרגות אבל הבית והנשמה יהיו אצל אילוז./מי שרוצה יותר מנצח...2-1 באקה... 

 

שאפו ענק לצחי אילוז על עונה גדולה (שאקר מואסי)

 

בית"ר כפ"ס-הפועל הוד השרון, יום ד' 19:00 (לויטה)

עידו - כפר סבא ירצו לסיים את העונה בצורה יפה. יש לכפ"ס את ויטלי גנון שיכול לעשות את ההבדל וגם יבקיע גול. הימור שלי: 2-1 כפ"ס.

רון - משחק ללא מטרות. למרות ששי מאור תמיד רוצה לנצח ולא ברור לי איך הוא מכין את הקבוצה שלו לפני משחק לא חשוב כמו זה. גם כפ"ס וגם הוד השרון עשו את שלהן בזה שנשארו בליגה...הימור: כפ"ס תנצח 2-0.

 

שי מאור, איך הוא מכין את הקבוצה לפני משחק לא חשוב כמו זה (רמי גרידיש)

 

עמישב פ"ת – הפועל מחנה יהודה (סירקין)

עידו - עמישב חייבים את הניצחון כדי לנסות להישאר בליגה וכמובן לרוץ ולהאזין מה קורה בשיכון המזרח. 2-0 לעמישב. 

רון - הדרבי הגדול של פ"ת... עמישב חייבים את הנקודות אבל מחנה יהודה זה מועדון מכובד בליגה א', והוא ירצה לסיים את העונה בטעם טוב ושלא יגידו שהוא לא התאמץ בגלל הקירבה הגיאוגרפית. למרות הקירבה הגאוגרפית, מדובר בשני מועדונים שונים מאוד. מחנה קבוצה מהמסודרות בליגה, עם יו"ר כמו ירון גרייה, שהוא איש עבודה שרואים שהוא נהנה מהמועדון אותו הוא מחזיק ויש לו תוכניות רבות, הוא לא ייתן ששחקניו לא ישחקו כדי שלא יידבק להם שום תווית בסיום עונה מוצלחת מבחינתם.. הימור שלי: מחנה יהודה תנצח 1-0.

 

סקציה נס ציונה – מ.ס. שיכון המזרח, (נס ציונה)

עידו - משחק קריטי לשיכון המזרח. שחייבים נקודה כדי להישאר. מצד שני יש את אוהד בוזגלו, שלא מכיר שום דבר אחר חוץ מלנצח את היריב. אני רואה פה הסתבכות של השיכון. 2-1 נס ציונה.

רון - שיכון המזרח חייבים את הנקודות. נס ציונה ובעיקר בוזגלו לא מכיר את המושג לא לנצח בכל משחק נגד כל יריב. פליקר חוזר לנס ציונה לקבוצה שלא התאקלם בלשון המעטה בתחילת העונה וירצה להוכיח שהם טעו. יצליח? והשיכון תישאר בליגה. אני מתקשה להאמין שזה יקרה. 2-0 לנס ציונה.

 

אוהד בוזגלו, לא מכיר דבר אחר מלבד ניצחון (רמי גרידיש)

 

מ.ס. כפר קאסם – הפועל אזור, (וינטר)

עידו - שלא תטעו, כפר קאסם בעונה גדולה. עם סגל שחקנים מצומצם וקצר מצליח ה"קוסם" חיים סירוטקין, למתג את הקבוצה תוך כדי כדורגל שלא שייך לליגה א'. עם שמות הרבה פחות נוצצים משעריים וגבר עליה פעמיים. מצד שני, אזור יודעים שניצחון שלהם והם בפלייאוף. לדעתי זה לא יקרה כי כפר קאסם ינצחו 2-1. אלעד כהן יכבוש ויחזק את מעמדו כחלוץ הטוב בליגה א'.

רון - אולי הקבוצה שהכי נהניתי לראות העונה. משחקים כדורגל בכל מגרש ונגד כל יריבה. הלוואי עלינו עוד קבוצות כמו כפר קאסם. אזור רוצה פלייאוף אבל תצטרך לנצח את הכפר. לא יקרה. וכפר קאסם ינצחו 2-0.

 

אלעד כהן, יקלקל לאזור את הכרטיס לפלייאוף? (מני בן-ארי)

 

מורשה רמת השרון – הפועל כפר שלם, (גרונדמן)

עידו - מורשה מפורקים. ומתים שהסיוט הזה בליגה א' יסתיים. בכפר שלם מאמנים שאפשר להגיע לפלייאוף. וינצחו 5-0. 

רון - מורשה חטפו 7 חתיכות שבוע שעבר מאזור. בושה גדולה. הם עשו עונה יפה ולא ירצו לסיים אותה בטעם מר כל כך. לדעתי אם כפר שלם מנצחים הם בפלייאוף ולא משנה התוצאה. יש לי תחושה לתיקו ללא שערים אבל הראש אומר לי 3-0 לכפר שלם.

 

מכבי יפו – הפועל מרמורק, (שכונת התקווה)

עידו - משחק המחזור. משחק על עונה שלמה. שתי קבוצות שראויות לפלייאוף ושצריכות להיות בפלייאוף. הבעיה שתיקו כנראה לא יספיק ליפו כדי להגיע לפלייאוף ואני חושב שיפו ינצחו 2-1. 

רון - משחק הפלייאוף הראשון מתחיל !!! מרמורק ויפו. שתי קבוצות שאני אוהב לראות. קרגולה עושה דבר בלתי יאמן. לקחת קבוצה מהתחתית להוסיף לה את הזריקה של הווינריות, (כי הוא לא יכול היה להחליף שחקנים) והופ, הפך אותה לקבוצה ווינרית שכיף לראות. יפו חשובה לליגה וגם לפלייאוף. מנגד מרמורק בעונה אדירה. כמה לב ונשמה הקהל הגדול והססגוני שלה מכניס לשחקנים שלו. אני פונה להתאחדות ומבקש ששתי הקבוצות יהיו בפלייאוף. למרות שאני מאמין שתיקו ואחת מהן בחוץ. יפו תנצח ומרמורק תישאר עם המחמאות. הימור יפו ינצחו 2-0.

 

אורי קרגולה עושה דבר שלא ייאמן ביפו (אביחי חיים)

 

מילה לסיום: הייתה ליגה ארוכה. אשר הגיעה לסיומה. גם אנחנו נתכונן טוב לפלייאוף בתקווה, שיהיו בשורות טובות לכולם ובהצלחה לכל הקבוצות. חג שמח

תחזית סיום עונה-מי יגבור על מי? אוהד רון VS עידו קרן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נשבע לכם אני בא לספור אחד אחד את הקהל "הגדול של מרמורק (אוהד ניטראלי 27-04-2016, 15:17)
  2. הקהל הגדול של מרמורק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (רון בלון 27-04-2016, 15:18)
    אם יבואו 150 זה יהיה שיא
  3. רון עזוב אותנו איזה קהל גדול- חלאס אשליות (מרמורקי שרוף 27-04-2016, 15:21)
  4. כואב לי על מרמורק אבל לנו מגיע יותר (יפואי 27-04-2016, 23:32)
  5. אזור לא יגיעו לפלייאוף (יפואי 27-04-2016, 23:32)
  6. חחחחח (קרייתי 28-04-2016, 07:49)
    "סוכן העל"...אהבתי...חחחח
  7. ישר והגון.הכי חזק אבל רק בליגה א (באמת תותח 28-04-2016, 08:32)
    עדיין לא שייך לליגת העל עודכנה שנים אולי
  8. מרמורק מנצחים 0-3 (יפו התעוררו מאוחר 28-04-2016, 10:49)
  9. אמיתי (רון 28-04-2016, 11:00)
    אתה השכונה הכי גדולה שיכולה להיות כואב לך שחדרה מצליחים הלוואי לכול קבוצה היה ניהול כזה יחושך
  10. אין שום סיבה שאזור לא תנצח 0:1 (מאיר 28-04-2016, 11:41)
  11. מרמודרקים (יוסוף 28-04-2016, 12:58)
    לא כדאי למרמודרק להגיע....
  12. בחייך אוהד תהיה אמיתי , (מרמורקי 28-04-2016, 13:43)
    אוהד חוץ מהדרבי ששם אני מודה מזמינים את כל המשפחות והילדים כדיי ליצור קהל של 800 בלחץ אנחנו לא קהל גדול...אוליי ססגוני אבל גדול?? הגדול זה ליריבתינו הגדולה מכבי שעריים .
  13. לעידו קרן (אביעד 28-04-2016, 15:58)
    עזוב אותך מדיבורים.בוא ותקנה את עירוני קרית אתא ותתחיל להזיז עיניינים בקבוצה.
  14. מה עם נס ציונה מוכרים משחקים בושה בושה (אשכרה ספרתי היו פחות מ150 מרמורקים - קהל אדיר וגדול 28-04-2016, 17:59)
  15. אוהד רון תחזית של התחת שלי לא פגעת חחחח (שערוקי 28-04-2016, 18:29)
  16. נגמר לך(אוהד) המזל מרמורק ז"ל (שערוקי עם שיניי זהב. 28-04-2016, 22:11)
    עכשיו לך תתאבל...חחחח תפסיק לכתוב שקרים על מרמורק אתה רק פוגע באמינות שלהם אפילו הם מתפדחים ממך.
  17. קהל גדול של מרמורק????? (יפואי בדם 28-04-2016, 22:13)
    יש מבצע באופטיקנה לך מהר לפני שיגמר.. אתה ממש מכור לאשליות שלך.