אבי דנן חתם בגלבוע: דרעי, סימנטוב, גוזלן, דיין וכל שחקני הבית ממשיכים

המאמן אבי דנן שהשאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב זעום (420 אלף שכר שחקנים), קיבל אמש הודעה רשמית שהוא ממשיך עונה נוספת ובצדק. במקביל, היו"ר אוהד אפרים סיכם עם יניב דרעי (11 שערים), בני סימנטוב, אדיר דיין, רן גוזלן ומאור אושרי. כמו כן, כל שחקני הבית ממשיכים במועדון

  • על ידי: אורי דוד
  • 28-04-2016
  • 13:27

חושבים קדימה: בזמן שמרבית אנשי הכדורגל בליגות הנמוכות חיכו בקוצר רוח לפגרה בכדי לנשום קצת אוויר ולצאת לחופשה מעבר לים, יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים מקדים את המאוחר ופועל במרץ לקראת העונה הבאה.

אתמול, מיד לאחר המחזור האחרון של העונה, היו"ר אפרים הודיע למאמן אבי דנן כי הוא ממשיך עונה נוספת במועדון, וזאת לאחר שהמאמן הצעיר הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב שהוא אולי הכי נמוך בליגה א' (420 אלף שכר שחקנים).   

היו"ר אוהד אפרים, שהצליח להרים את הקבוצה מהקרשים ולייצב אותה מבחינה פיננסית, הסביר מדוע הוא החליט להמשיך עם אבי דנן ואמר: "אבי דנן, בעונה הראשונה שלו כמאמן ראשי על הקווים, עשה פה עבודה נהדרת. הוא השאיר את הקבוצה בליגה עם תקציב שהוא פחות מחצי לעומת העונה הקודמת. מעבר לכך, הוא מאוד מתאים למערכת ולרוח המועדון. ברגעים הקשים הוא גילה אכפתיות אדירה כלפי המועדון והתחשב בנסיבות הלא פשוטות. אני מאוד מעריך אותו, הן כאיש מקצוע והן כאדם. ושמח מאוד שהוא ממשיך איתנו עונה נוספת. אין לי ספק שהוא האיש הנכון והראוי להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה".

 

אוהד אפרים ולירן דניאל. העניקו את הקרדיט לאבי דנן

 

המאמן, עצמו, אמר: "אני מודה לאוהד אפרים על ההזדמנות שהעניק לי. יש בינינו מערכת יחסים טובה ומכבדת. אסי גלבוע זה מקום מיוחד ויקר לליבי. אני מחובר למועדון הזה ולאנשים שבו. אעשה כל שביכולתי כדי להצעיד את הקבוצה קדימה".    

במקביל, היו"ר אוהד אפרים בתיאום עם המאמן החליט לסכם עם חלק ניכר מהשחקנים לקראת העונה הבאה: יניב דרעי, אדיר דיין, רן גוזלן, בני סימנטוב, מאור אושרי ואיתי שאול. כמו כן, שחקני הבית גיא צרפתי, קייס זועבי, שי יעקב, כהן שמר וראמי זועבי.   

אבי דנן. עושה עבודה שקטה וטובה

הוסף תגובה
תגובות
  1. צעד חכם!!! (אוהד 28-04-2016, 14:08)
    מגיע לכל הצוות להמשיך בראשות אבי דנן שהנהיג את הקבוצה להישארות בליגה עם תקציב של ליגה ב'!! שאפו להנהלה....
  2. איש הגון ויקר (משה 28-04-2016, 17:51)
  3. זוהר (אוהד 28-04-2016, 19:47)
    זוהר תלמד מהגלבוע ,קח לך שני תסריטים,אחד אופטימי והשני פסימי,לכן תתחיל לעבוד על העונה הבאה,לא לחכות לאוגוסט
  4. לאוהד אפריים אין מושג בכדורגל (שחקן בקבוצה 28-04-2016, 22:08)
    אוהד אפריים אין לך מושג בכדורגל כי אם היה לך מושג בחיים אבי דנן לא היה מוחתם בקבוצה