גלבוע: לפני החתימה עם דנן יישבו עם פאיד חסון ואיימן חלאיילה

אומנם היו"ר אוהד אפרים נותן עדיפות למאמן אבי דנן שהשאיר את הקבוצה בליגה, אבל שאר חברי ההנהלה הציעו לבדוק אופציות נוספות לפני קבלת החלטה סופית. מסתמן: בימים הקרובים יישבו עם מאמן כפר כנא פאיד חסון ומאמן א.א.פאחם איימן חלאיילה

  • על ידי: אורי דוד
  • 01-05-2016
  • 11:45

מי יהיה המאמן הבא של אסי גלבוע? ימים ספורים אחרי סיום העונה, באסי גלבוע מאיצים את הליך בחירת המאמן לקראת העונה הבאה. נכון לעכשיו ישנם שלושה מועמדים עיקריים על הפרק והם: אבי דנן, איימן חלאיילה ופאיד חסון.

המועמד המוביל לתפקיד הוא אבי דנן, שאימן את הקבוצה בעונה האחרונה וזוכה להערכה גדולה אצל היו" אוהד אפרים שמצוי ביחסים טובים איתו גם מעבר לכדורגל. אלא שישנם חברי הנהלה אחרים במועדון שמעדיפים כנראה לראות שינוי בעמדת המאמן, דבר שהוביל ליו"ר אוהד אפרים לבחון אופציות נוספות.

אחד המועמדים הוא איימן חלאיילה, שפתח את העונה הנוכחית באיכסל ולאחרונה עבר להפועל א.א.פאחם מליגה ב' שמתמודדת במבחנים על העלייה לליגה א'. חלאיילה שחתום על שתי עליות רצופות מליגה ב' לליגה א' עם איכסל ומג'דל כרום נשחב לכוח עולה. בנוסף, שני חברי הנהלה הציעו גם את מאמן כפר כנא פאיד חסון לתפקיד.

 

איימן חלאיילה. ייאמן את גלבוע בעונה הבאה? צילום: אורי דוד

 

כך או כך, בימים הקרובים כנראה תסתיים סאגת המאמן באסי גלבוע, כאשר הכוונה היא לשבת בקרוב עם המאמנים איימן חלאיילה ופאיד חסון לפני שמקבלים החלטה סופית לגבי המאמן אבי דנן.

סיכויו של חסון לקבל את התפקיד, לפי מה שנראה כרגע, נמוכים לעומת שני המועמדים הנוספים. במקביל, הגעתו של חלאיילה תלויה בין השאר בדרישות הכספיות שלו, שצפויות להיות גבוהות בהרבה לעומת המאמן הנוכחי, אבי דנן, שהשתכר העונה עם שכר צנוע מאוד.   

פאיד חסון. מועמד לאמן את גלבוע צילום: יניב ליכט

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד תשאיר את אבי (צופה מהצד 01-05-2016, 12:32)
    3