מכבי דליה פנתה ל"ויצמן יער": "יש קבוצות שקונות משחקים"

רגע לפני מבחני ההישארות בליגה א', יו"ר מכבי דליה, סאלח נסראלדין, פנה לגורמים בהתאחדות וביקש לערב את "ויצמן יער": "אני שומע שיש פניות לשחקנים שלנו. מבקשים שחוקרי ויצמן יער ילוו את המשחקים. אנחנו משקיעים מיליון שקל בקבוצה ולא רוצים לגמור עונה שלמה במשחק אחד בגלל שיש קבוצות שקונות משחקים"

  • על ידי: אורי דוד
  • 04-05-2016
  • 13:21

רגע לפני שמכבי דליה פוגשת נציגה מליגה ב' במסגרת מבחני ההישארות בליגה א' (13 במאי), ראשי המועדון מביעים חשש כבד מאפשרות שבו גורמים שונים ינסו "לפתות" את שחקני הקבוצה בניסיון להטות את תוצאת המשחק, ובכך להוריד את הקבוצה לליגה ב'.


בישיבה שנערכה אתמול (ג') בנוכחות גורמים מההתאחדות לכדורגל וכן נציגים של הקבוצות שמשחקות במשחקי הפלייאוף ובמבחני ההישארות, בעניין ארגון ומועדי המשחקים, ביקש יו"ר מכבי דליה, סלאח נסראלדין, מנציגי ההתאחדות לערב את חברת החקירות "ויצמן יער" לקראת המשחקים המכריעים. וזאת, בתקווה לשמור על טוהר הספורטיביות ולמנוע ניסיונות של "קניית" משחקים, כך לדבריו. "אנחנו לא תמימים ויודעים מה קורה בליגות האלה. לצערי הרב, יש דברים לא כשרים בכדורגל. ביקשנו שחוקרי ויצמן יער יכנסו לתמונה וימנעו הטיית משחקים", אומר יו"ר מכבי דליה סאלח נסראלדין בראיון לגולר.

 

"בסוף הישיבה העליתי את הנקודה הזו של ויצמן יער. ביקשתי שהם ילוו את המשחקים האלה ויחקרו אותם. לצערי, יש הרבה מכירות משחקים. יש קבוצות שמשקיעות כסף במיוחד בכדי לקנות משחקים. אני יודע בדיוק מה הולך במשחקים. אני שומע שיש פניות לשחקנים שלנו וזה מדאיג אותנו מאוד. אנחנו משקיעים מיליון שקל בקבוצה ובסוף במשחק אחד אנחנו עלולים לאבד עונה שלמה. אומרים שכסף יעוור עיני חכמים אז ברור שיכול גם לעוור עיני שחקני כדורגל בליגות האלה". 


עוד הוסיף ואמר סאלח נסראלדין, נשמע נחרץ וחד משמעי בדבריו: "כבר היום אני מתכוון להוציא מכתב רשמי ובו לדרוש התערבות של ויצמן יער. אבקש לחקור שחקנים והנהלות של קבוצות לקראת המשחקים האלה, כולל שחקנים שלנו". 

צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. פוליגרף (סמיר 04-05-2016, 20:03)
    יישר כוח סלאח,תשלח ארבעה שחקנים במערך ההגנתי לבדיקת פוליגרף,לצערנו גם ויצמן יער לא יכול לעשות כלום,המסחרה בליגות האלה ,זה כמו שוק רמלה בדליה ביום שבת ,אנחנו נישאר בליגה ,יישר כוח אלי וסלאח.
  2. סלאח ודליה נוכלים גדולים מומחים בקניות מישחקים (מכיר את הנוכלים מדליה 04-05-2016, 22:55)
    קודם כל אדון סלאח הנוכל והשקרן תיבדוק את עצמך ואת הקבוצה שלך שקונים מישחקים כבר שנים וכניראה אתה מכין אליבי לירידת ליגה ועל זה שהרסתה את מכבי דליה
  3. ידוע מי רשם את התגובה מס 1 ( מכיר 05-05-2016, 04:58)
    לא קשה לזהות מי רשם את התגובה הראשונה הגיע להנהלה שמנסים לפתות כמה שחקנים שימכרו את עצמם בושה
  4. מנסים לשחד את השוער ועוד שניים (יודע 05-05-2016, 05:00)
    מנסים לשחד את השוער ועוד שניים מההגנה סאלח מוכן לזה מראש לא צריך בית ספר לדעת מה ומו
  5. מס 2 יודע מי אתה (מכיר 05-05-2016, 08:48)
  6. דליה החלשים (מבאקה 05-05-2016, 17:05)
    תרדו כבר ליגה סתם קבוצה אין כסף ואין כלום מתאים לכם ליגה ג יאלה הביתה חלשים אתם תרדו ליגה בעזרת השם לליגה ב' גם ליגה ב גדולה על שחקני דליה שלקו שכונתו יא בהימות