מוחמד חטיב: "תמיד רציתי לשחק בנבחרת ישראל"

מלך שערי מכבי אחי נצרת בעונה החולפת פותח את הלב, מדבר על הצ'אנס שנתן לו רפעאת טורק, על נבחרת ישראל האולימפית שכבר הספיק ללבוש את מדי האימון שלה, וזומן למשחקים שלה בטורניר באוקראינה, על השאיפות והאוירה המשפחתית במכבי אחי נצרת.

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 25-05-2016
  • 09:27
"בתחילת העונה לא חלמתי שאני אסיים את העונה כמו שסיימתי. האמינו בי מתחילת העונה. הרגשתי שאני צריך להחזיר להם על המגרש אז עבדתי קשה כדי לעשות את זה." אמר החלוץ שבעונתו הראשונה בבוגרים סיים את העונה כמלך שערי הקבוצה.  

 

על הנבחרת אמר: "זומנתי להתאמן עם הנבחרת האולימפית של ישראל, מאוד רציתי להגיע לזה ולהיות חלק מסגל של נבחרת ישראל, כל אחד חולם להיות שחקן נבחרת, זומנתי לאימונים שהם לקראת סדרת משחקים, אני מקווה שיזמנו אותי גם למשחקים עצמם." אמר השחקן ויומיים לאחר מכן אכן זומן לצמד המשחקים שיהיו בקרוב לנבחרת האולימפית, כחלק מסגל המונה כ-24 שחקנים.

 

חטיב על שאיפותיו: "אני מקווה בעוד כמה שנים לשחק בליגת העל, אבל כרגע אני חושב שהכי נכון זה להמשיך לעוד עונה במכבי אחי נצרת, הארכתי את החוזה של באחי נצרת לעוד שנתיים, אני רוצה לקבל דקות משחק כמה שיותר ולהמשיך להתקדם, יש לי הצעות מליגת העל אבל אני חושב שהכי נכון כרגע זה להמשיך לעוד עונה בליגה הלאומית, לשחק כמה שיותר ולא לשבת על הספסל, בעיניי מכבי אחי נצרת זו הקבוצה שהכי טוב לי לשחק בה מבחינת דקות משחק, מחזיקים ממני אחרי העונה הזאת, גם מההנהלה, גם מהאוהדים, אני מקווה שבעונה הבאה אהיה מלך השערים של הליגה ולא רק של אחי נצרת."

 

עוד הוסיף חטיב: "השנה היינו קבוצה עם הרבה צעירים, אני מקווה ששנה הבאה ניהיה בעלי ניסיון יותר וזה יקל עליי להבקיע יותר שערים."

 

חטיב דיבר גם על הנהלת אחי נצרת: "מה שביקשתי קיבלתי, כשאתה נותן להם הם מחזירים לך בטוב, אני שמח באחי נצרת מהאווירה מההרגשה של כמו משפחה מהעיר." והוסיף על העיר: "אני מסתובב בעיר ואוהדים של אחי נצרת מזהים אותי ברחוב, היה גם מי שביקש להצטלם איתי, חלמתי להגיע לימים כאלה, מפרגנים לי, גם אמרו עליי אנשים שאני ה'מונס דאבור הבא', אני השחקן היחיד מנצרת שמשחק כרגע בנבחרת ישראל וזה כבוד גדול ואוהבים אותי פה ומפרגנים לי."

(צילום: אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצת החופים של קאסם (שלום לכה אוהד רון 25-05-2016, 10:54)
    אוהד למה אין כתבות עלה קבוצת החופים של קאסם באטאליה