פאני בוזגלו: להיות חלק ממשפחת בוזגלו זאת חוויה מדהימה שקשה להסביר אותה

האישה שלצידו: אשתו של אוהד בוזגלו, מלווה את בעלה כבר 10 שנים כמאמן במגרשי הכדורגל ומאמינה בו באמונה שלמה שהוא יגיע לרמות הגבוהות: "הוא מספיק טוב לאמן את השחקנים הכי טובים בליגות הבכירות". המעורבות בהחלטות: "אוהד מתייעץ איתי תמיד ואני שותפה מלאה בהחלטה איזו קבוצה הוא יאמן". הייחוס המשפחתי: "אצלנו בארץ האנשים מאוד סטיגמתיים וקשה מאוד לצאת מתדמית שמדביקים לך". ועל נס ציונה: "אחרי עונה אדירה כזאת ורצופת הצלחות וניצחונות, חשבתי שזה יספיק לסיים במקום הראשון"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 25-05-2016
  • 16:26

כאשר אוהד בוזגלו היה בן 24, הוא הכיר את פאני בגיל 19 אי שם במסעדה בחיפה, היה זה מיד לאחר הפרישה הכואבת מחיי הכדורגל. 3 חודשים בלבד הספיקו לו להציע לה נישואים. תקראו לזה מזל או צירוף מקרים, אך לאחר מכן הוא קיבל את קבוצתו הראשונה לאמן ועד היום הוא טוען שהיא הביאה לו את הברכה. פאני בוזגלו ואוהד נשואים כבר 9 וחצי שנים ולהם לא פחות מארבעה ילדים שהצטרפו למשפחה המפורסמת: ליון וסאן- תאומים בני 7, רוי בן שנתיים וחצי ותאי הקטן בן שנה וחצי. "כשהכרתי את אוהד הוא כבר פרש ממשחק פעיל כשחקן, אבל אנשים שראו אותו משחק אומרים שהיה מוכשר יותר אפילו ממאור", הדגישה.

 

איך זה להיות במשפחת בוזגלו, ידעת לאן את נכנסת?
"האמת שלא היה לי מושג לאן אני נכנסת בהתחלה כי לא הגעתי ממשפחה של ספורט, אבל להיות חלק ממשפחת בוזגלו זאת חוויה מדהימה שקשה להסביר אותה. התאהבתי במשפחה הזאת מהרגע הראשון. במשפחה הזאת הכל סובב סביב הכדורגל, משפחה מאוחדת וכולם אנשים טובים".

 

מרגישה קצת אכזבה או החמצה העונה, בכל זאת נס ציונה הייתה במקום השני כמעט לאורך כל העונה והודחה במשחקי הפלייאוף?  

"כן, מאוד התאכזבתי והרגשתי תחושת פספוס אדירה. לאחר עונה אדירה כזאת ורצופת הצלחות וניצחונות חשבתי שזה יספיק לסיים במקום הראשון".

 

איך זה להיות אשת של מאמן בכיר בליגה א', הוא מתייעץ איתך לפני שלוקח קבוצה? עד כמה את מעורבת בהחלטה?
"אוהד מתייעץ איתי תמיד ואני שותפה מלאה בהחלטה על איזו קבוצה הוא יאמן. הוא אבא נהדר לארבעה ילדים למרות גילו הצעיר ולכן צריך לקחת הכל בחשבון, אך יש בנינו סינרגיה מצוינת. אני לא מרבה להגיע למשחקים, אבל כשאני מגיעה למגרשים אני מוצפת בגאווה באיש שלי שמנהיג מקצועית מערכת שלמה".

 

פאני בוזגלו, האישה שלאחר 3 חודשים- אוהד הציע לה נישואים. (יח"צ)

 

מה דעתך על הדרך שאוהד עשה השנה?
"אוהד עשה עונה כמעט מושלמת", הסבירה. "אני מכירה את יכולותיו וחושבת שהוא חייב לאמן ברמות הגבוהות ביותר ולכן זה לא הפתיע אותי. אני שומעת מה ששחקנים שלו אומרים עליו בכל מקום, מה חברי ההנהלה שהעסיקו אותו חושבים עליו ואיך מערכת שלמה סביבו מתנהלת בדיוק איך שהוא רוצה. הקבוצות שלו תמיד נראות כיחידה אחת מגובשת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. לדעתי, לאוהד יש את כל החבילה הדרושה למאמן בצמרת של הכדורגל הישראלי".

 

אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו, זוגיות שהביאה ארבעה ילדים והמון אושר. (Orly fhotografh)

 

כיצד את מתמודדת עם הביקורות המופנות כלפי בעליך במהלך תפקידו כמאמן קבוצה?
"ביקורות הן לגיטימיות בכדורגל ותמיד יש ביקורות, מי שלא יודע להתמודד איתם לא צריך לעסוק בזה. לפעמים יש ביקורות שהן לא ענייניות וזה מרגיז ומקומם, אבל לאט לאט למדתי שבכדורגל יש לא מעט דברים מופרכים שמונעים לצערי משנאת חינם וצריך לקחת אותם בפרופורציה הנכונה. לקחת ללב יותר מידי זה לא עוזר אף פעם".

 

לדעתך, נראה את אוהד בוזגלו בשנים הבאות מאמן בכיר בליגות הגבוהות?
"לי אין ספק ומבחינתי זאת רק שאלה של זמן. אוהד מוכשר בצורה יוצאת דופן וגם עשה את הדרך מלמטה בעבודה קשה ויסודית והיום הוא מספיק טוב לאמן את השחקנים הכי טובים בליגות הבכירות. הוא צריך לקבל את המפתחות ואני בטוחה שהוא יביא תוצאות טובות והם יהנו ממנו".

 

את חושבת שהייחוס המשפחתי של אוהד מעכב אותו בדרך למעלה?
"אצלנו בארץ האנשים מאוד סטיגמתיים וקשה מאוד לצאת מתדמית שמדביקים לך. אוהד בחור נוח וקל להסתדר איתו, אינטליגנטי ושנון. יש אנשים שלא מכירים אותו וכאשר שומעים שהוא בוזגלו, הבן של יעקב ואח של מאור- ישר מתייגים אותו כאחד פרובלמט או מתלהם מה שסותר לגמרי את האישיות שלו וגם את ההתנהלות שלו. יש גם אנשים שבטוחים שיעקב חמי האהוב, מעורב בקריירה של אוהד כמו בשל מאור וזה ממש לא נכון. חוץ מלהיות גאה בבן שלו ולבוא לעיתים לצפות במשחקים של הקבוצות שאותן אוהד מאמן, הוא לגמרי לא מעורב ואת הכל אוהד מנהל בשביל עצמו".

 

משפט על האליפות של באר שבע, איך חוגגים במשפחה את האליפות?
"מגיע לבאר שבע- עיר שלמה בעננים. הם עשו עונה מדהימה ואצלנו במשפחה חגיגה אחת גדולה. הלוואי ונזכה להרבה עונות מוצלחות כמו העונה של כל האחים לבית המשפחה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אישה מושלמת ואוהד מאמן נפלא (חבר קרוב 25-05-2016, 17:55)
  2. אשה תומכת ומדהימה (מאיר אברגיל 25-05-2016, 18:56)
    פאני היא בדיוק מה שמאמן צריך בזוגיות תמיד מפרגנת תמיד לצידו ומבינה שזה המקצוע שאוהד בחר ולכן תמיד תומכת בכל צעד שאוהד עושה ! וכמו שהיא אומרת בסוף הוא יגיע לליגת העל כי שם המקום שלו. עלו והצליחו !!!!
  3. כתבה יפה (לבוזגלו 25-05-2016, 19:40)
  4. כתבה מהממת. (אביב 25-05-2016, 21:13)
  5. שאפו על הכתבה היפה צריך לאמץ את העניין של לראיין נשות אנשי ספורט (אורית 25-05-2016, 21:23)
  6. חייב להתקדם בוזגלו (שחקן 25-05-2016, 21:24)
  7. מאחורי כל גבר מצליח חייבת להיות אשה חזקה (מפרגן 25-05-2016, 21:55)
  8. אין אל שרה נתנהו של המגזר וי אישת סירוטקין (בדיר 26-05-2016, 09:38)
  9. תגובה לדברים (ליון בוזגלו 19-06-2017, 07:48)
    אני הבת של אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו הם היביאו לנו המון אושר אנחנו כבר בני 9 ו רוי בן 4 ותאי בן שלוש
  10. תגובה לדברים (ליון בוזגלו 19-06-2017, 07:48)
    אני הבת של אוהד בוזגלו ופאני בוזגלו הם היביאו לנו המון אושר אנחנו כבר בני 9 ו רוי בן 4 ותאי בן שלוש
  11. מישפחת בוזגלו (ירושלמית 07-12-2017, 10:57)
    אקצר ואגיד ....לאחר הצפיה במישפחה ...נשים מיסכנות שחייבות להיסתרך אחר הבעלים .אפס עצמאות ואפס ערכי בלהקשיב ולכבד דעה של האישה .....כמה עצוב ופאני ????אין מילים הקופסא ריקה מתוכן שמעניין אותה רק תיראו אותי .אני פה
  12. כתבה יפה . (רומאנו 13-12-2017, 14:46)
    כתבה קצת תלושה מהמציאות .
  13. פאני ואוהד (אנונימי 13-07-2018, 00:36)