גיא אבן: מקווה שביום שלישי נעשה את העבודה

קשרה של כפר קאסם אופטימי למרות ההפסד של קבוצתו להפועל ירושלים: "שמח שזה כרגע עומד רק על 1-0 ובטדי בתוצאה כזאת, הכל יכול להיות". קשרה של הפועל ירושלים, אסף לוי: "בשלישי נרצה לשמוח כמו היום"

  • על ידי: מערכת אתר גולר 1
  • 27-05-2016
  • 19:40

החלק הראשון בצמד המפגשים בין מ.ס כפר קאסם להפועל ירושלים הסתיים היום (שישי) בהפסד 1-0 כאשר כובש שער הניצחון היה איתמר כהן בדקה ה-36. למרות התוצאה, בכפר קאסם רחוקים מלהרים ידיים. קשרה של כפר קאסם, גיא אבן, הגיב בסיום המשחק: ב-20 דקות הראשונות היינו יותר מסוכנים ושלטנו במשחק. פתחנו טוב ולחצנו, אך מדקה 20 הם השתלטו עלינו, שלטו במשחק והיו יותר מסוכנים מבחינת המצבים, אבל אסף היה ביום גדול. שמח שזה כרגע עומד רק על 1-0 ובטדי בתוצאה כזאת הכל יכול להיות, מקווה שביום שלישי נעשה את העבודה". 

 

שוערה של מ.ס כפר קאסם , אסף רז, הוסיף: "אני מעודד מהמחצית השנייה ואני מקווה שנביא את היכולת הטובה למשחק בטדי. אני מאמין שאפשר לעשות את זה. ספגנו גול אז מה? בסוף ההתמודדות נדע אם זה היה בעוכרינו או שזה יביא אותנו מוכנים יותר למשחק הבא שיהיה 90 דקות על הכל או כלום. יש להם שחקנים מהירים בהתקפה, אבל אני חושב שהשתוונו אליהם במשחק".

 

אסף רז היה מצויין בשער, אך לא הצליח לשמור על שער נקי. (רמי גרידיש)

 

חלוצה של מ.ס כפר קאסם, אלעד כהן, אמר בסיום: "ירושלים קבוצה מצוינת, אבל לא חשבנו שהשד כזה נורא מלכתחילה. היה קצת קשה להיכנס למשחק, לירושלים יש שחקנים זרים ומהירים וראו את זה על המגרש. אסף רז נתן משחק גדול ואני מקווה שזה יעזור לנו כדי לבוא ולטדי ולעשות הכל כדי להפוך את התוצאה".  

 

אלעד כהן, נתן את כולו על המגרש. (רמי גרידיש)

 

קשרה של הפועל ירושלים, אסף לוי, סיכם: "יכולנו לכבוש יותר שערים, אבל עדיין הכל פתוח ואנחנו צריכים לעשות את העבודה ביום שלישי בטדי. אני הרבה זמן בליגה א', אני מכיר את השיטה של חיים וידעתי שיהיה קשה, אך עמדנו נכון על המגרש ובקלות זה יכול היה להסתיים ב-3-0. אחרי יום שלישי נרצה לשמוח כמו היום".  

 

אסף לוי במרדף אחר טל ארז. (רמי גרידיש)

 

שחקני כפר קאסם מאוכזבים בסיום. (רמי גרידיש)

(רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צפיתי בטלוויזיה והתלהבתי מברונו השחקן של ירושלים.הוא חייב לשחק בליגת העל (הילד ענק 27-05-2016, 22:06)
    בנוי טוב,זריז,שליטה מדהימה בכדור.מה הוא עושה בכלל בלאומית,מה הוא עושה בארץ
  2. לאסף לוי (אבי 28-05-2016, 09:15)
    תחזור הבייתה ליפו אתמול היית מצוין איך ויתרו עליך שחקן ביית של יפו כל הכבוד
  3. אני חושב גיא אכי חלש (גיא אבן 28-05-2016, 10:35)
    גיא אבן היה חלש מאוד במשחק זה לא המשחק שלו שאני מכיר אני חושב ביום שלישי צריך לתת מאתיים אחוז
  4. גיא אבן ואלעד כהן (אחד שהיה במשחק 28-05-2016, 10:37)
    הם היו אכי חלשים במשחק אלעד כהן הוא יודע רק לחזור אחורה אחד בגיל שלו אף פעם לא אתקדם במשחק שלו חוזר
  5. לא צריך לצטט כל שטות שנאמרת על ידי שחקן כדורגל (שמעון כהן-רמת השרון 28-05-2016, 11:15)
    קורה לעיתים שאתה צופה במשחק ומייד בסוף המשחק אצים רצים הכתבים לראיין שחקנים משתי הקבוצות. אתה קורא את הפרשנויות שלהם ותוהה האם הם הוזים או שרק מתוך פירגון ליריב הם משבחים אותו וקושרים לו כתרים. הנה הפועל ירושלים קבוצת תחתית שניצלה בנס מהירידה ונגזר עליה להתמודד במבחנים. ומה אומר אלעד כהן מכפר קאסם , הפועל ירושלים קבוצה מצויינת. באמת אלעד ? מצויינת ?
  6. משחק מיותר (אחד שהיה במשחק 28-05-2016, 12:27)
    אין סיכוי לקבוצה מליגה א לעבור את הלאומית זה לא כוחות להגיע אחרי שלושה משחקים אם שני ארכות למשחק חמישי ביום שלישי כפר קסם יפלו מהרגלים במחצית כי אין להם עומק בספסל בהתאחדות צרכים להוריד שלוש קבוצות מהלאומית והמנצחת בין המחוזות בגמר של ליגה א תעלה ללאומית !
  7. אני (אני 28-05-2016, 21:23)
    למי שאומר אלעד כהן וגיא אבן חלשים .. כן הם חלשים היו במשחק .. בגלל שהם משחקים מול קבוצה מהלאומית , הטופ של היכולת שלהם ליגה א לא יותר , כדורי העומק שעוברים בליגה א לא עוברים על שחקן מהלאומית ( לא משנה גם קבוצות חתית ) חוץ מאסף רז שיהיה טוב .. בלטו מוחמד בדיר ״ מוחה״ שחקן שעוד יתקדם.. גם הבלם עומרי שבלי רעש לאט לאט הופך לאחד הבלמים הטובים בלגיה א . אם לא הטוב . גם הוא עוד יתקדם ( עם או בלי הקבוצה )
  8. אתה צודק (שמעון כהן 28-05-2016, 22:41)
    שמעון אתה צודק מאה אחוז אלעד כהן מה יודע חוץ מה לפרקן לקבוצה אחרת היה חלש במשחק מה הוא אמר מה נתן