לקראת הישארות: 1-0 להפועל י-ם מול כפר קאסם

משחקי המבחן בליגה הלאומית: שער בודד של איתמר כהן קירב מאוד את אלי מחפוד והפועל ירושלים לעונה נוספת בליגה הלאומית. מ.ס. כפר קאסם שחסרה כמה שחקנים מרכזיים נתקלה ביריבה לא פשוטה בכלל, חיים סירוטקין וחניכיו יצטרכו להתעלות על עצמם במשחק הגומלין על מנת לעשות את הבלתי יאומן ולמחוק את הפיגור. למרות ההפסד, אסף רז הצטיין

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 28-05-2016
  • 13:21

לצפייה בגלרייה המשחק:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1597757330516216.1073741965.1411267922498492&type=3

 

קהלה של כפר קאסם היה אחראי לתפאורה נפלאה בוינטר (רמי גרידיש)

 

אווירה נהדרת הייתה אמש באצטדיון וינטר, האחראים - קהלה של מ.ס. כפר קאסם שהיווה תפאורה יפה מאוד ביציעים כשגם קהלה של הפועל ירושלים לא הפסיק לדחוף את קבוצתו לעבר ההישארות בליגה הלאומית. 

 

שחקני כפר קאסם מודים לקהל על התמיכה הנפלאה (רמי גרידיש)

 

מ.ס. כפר קאסם עלתה למשחק בהרכב חסר כשגל פורת, ואחמד עאמר נעדרו עקב פציעות, בעוד רוביל סרסור עלה לשחק כשניתן היה לראשות שרגלו השמאלית חבושה כולה. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (רמי גרידיש)

 

גלילי הנייר בעקבותם נעצר המשחק (רמי גרידיש)

 

עם שריקת הפתיחה החל קהלה של כפר קאסם לזרוק גלילי נייר לעבר המגרש אשר להם הצטרפו מספר רימוני עשן, לאלי חכמון שופט המשחק לא נותרה ברירה אלא לעצור את המשחק. 

 

 

המשחק נפתח בגישושים רבי של שתי הקבוצות, אך דווקא כפר קאסם הצליחה להיכנס טוב יותר למשחק כשהיא מניעה את הכדור בצורה שאפיינה אותה לאורך כל העונה, למרות שליטתם לא הצליחו שחקני כפר קאסם לסכן את שערה של הפועל ירושלים. 

 

גיא סלם שוערה של הפועל ירושלים (רמי גרידיש)

 

כ-20 דקות מפתיחת המשחק הפועל ירושלים הצליחה להראות מי הקבוצה החזקה יותר במגרש ופערי הליגות החלו להיראות על כר הדשא, ברונו שחקנה הזר של הפועל ירושלים התחיל לדהור באגף שמאל ויצר מצבים קורצים לירושלמים. כדור עומק של ברונו הגיע עד לאיתמר כהן שבועט שטוח אך לא מוצא את המסגרת.

 

חליל פריג' מנסה לעצור את ברונו (רמי גרידיש)

 

שש דקות עוברות ואסף רז החל בהצגה ענקית אשר מנעה שערים בטוחים של הפועל ירושלים, איתמר כהן מקבל כדור לבדו מול רז שביציאה הירואית מציל שער בטוח, הכדור החוזר מוגבה לרחבה, ברונו מגיע ראשון ונוגח לשער אך שוב רז במקום ומציל שוב שער בטוח. 

 

למרות ההפסד אסף רז הצטיין במשחק! (רמי גרידיש)

 

עוד דקה עוברת ושוב ברונו מנסה לסכן את שערו של רז כשהוא בועט מהפינה השמאלית של הרחבה, אך רגל ארוכה של עומרי עאמר בולמת את הבעיטה שהולכת סמוך מאוד לקורה ויוצאת לקרן. 

 

חליל פריג' מנסה להעביר כדור בין שלושה שחקני ירושלים (רמי גרידיש)

 

דקה 36 - הפועל ירושלים עולה ליתרון מוצדק! שוב היה זה הצמד המסוכן של ירושלים, ברונו משתלט על כדור ומגביה נהדר לעבר הרחבה, איתמר כהן נוגח אך שוב רז עם זינוק נהדר הודף לקורה ומציל שער בטוח, אך לרוע מזלו הכדור חוזר שוב לכהן שהפעם אינו יכול להחמיץ וקובע, 1-0 מוצדק לאורחים. 

 

איתמר כהן חוגג שער יקר מאוד (רמי גרידיש)

 

שתי דקות לסיום המחצית כפר קאסם כמעט והצליחה להשוות, חילופי מסירות נהדרים בין גיא אבן לרוביל סרסור כשלבסוף האחרון משחרר בעיטה אדירה ממרחק של 20 מטרים, גיא סלם כבר נכנע אך משקוף השער מציל את ירושלים מספיגה. והמחצית מסתיימת עם יתרון לאורחים. 

 

ניר מנצור מוביל את הכדור (רמי גרידיש)

 

המחצית השנייה נפתחה כתעתיק מדויק של המחצית הראשונה כששוב קצת איטי אפיין את המשחק. בדקה ה-67 עומר הלוי נכנס למרכז לאחר פריצה אדירה מאגף שמאל, הלוי מוצא את אלעד כהן שבועט לעבר השער אך נבלם. 

 

אלעד כהן לא הצליח לתת את חותמו במשחק (רמי גרידיש)

 

5 דקות עוברות והפועל ירושלים מקבלת הזדמנות להכפיל את היתרון, איתמר כהן בבעיטה אדירה לעבר השער נתקל (שוב) ביום גדול של אסף רז.

 

 

אסף רז שוב במקום (רמי גרידיש)

 

11 דקות לסיום המשחק מגיעה כפר קאסם שוב להזדמנות לקבוע שוויון, גיא אבן עם כדור עומק גאוני לעברו של מוחמד סרסור המחליף, האחרון בועט נהדר אך גיא סאלם היה עירני ומנע שער שוויון. 

 

הזדמנות ענקית למוחמד סרסור (רמי גרידיש)

 

4 דקות עוברות וכדור רוחב של התקפת ירושלים עובר את כל הגנת כפר קאסם, עומר הלוי מגיע ראשון אך במקום להרחיק כמעט ומכניע את שוער כפר קאסם אסף רז שמונע שער עצמי. 

 

 

2 דקות לסיום אלעד כהן באחת ההזדמנויות האחרונות של כפר קאסם משתלט על כדור בצורה נהדרת, כהן בועט לשער אך אינו מוצא את המסגרת.

 

מעוז ההגנה של הפועל ירושלים (רמי גרידיש)

 

המשחק מסתיים ונראה שההרכב החסר פגע מאוד בכפר קאסם שנכנעה לפערי הליגות. הפועל ירושלים ומאמנה אלי מחפוד, מסיימים את המשחק עם יתרון משמעותי מאוד וינסו להשלים את העבודה בגומלין (יום שלישי) ולהישאר עונה נוספת בליגה הלאומית. 

 

אלי מחפוד עם יתרון חשוב לקראת הגומלין (רמי גרידיש)

 

מנגד, חיים סירוטקין יצטרך להכניס את האמונה בשחקניו שאפשר לעשות זה ובאמת לעשות את הבלתי יאומן ולעלות ליגה. בכל אופן עונתה של כפר קאסם נרשמת כבר עכשיו כעונה גדולה. ההכרעה - בגומלין. 

 

חיים סירוטקין יצטרך להרים את שחקניו לקראת הגומלין (רמי גרידיש)

צילום: רמי גרידיש

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים סירוטקין מאמן גדול (אחד שהיה במשחק 28-05-2016, 13:29)
    כפר קסם יעלו בסוף מגיה לחיים מאמן גדול
  2. חיים סירוטקין מאמן גדול (אחד שהיה במשחק 28-05-2016, 13:29)
    כפר קסם יעלו בסוף מגיה לחיים מאמן גדול
  3. חיים סירוטקין מאמן גדול (אחד שהיה במשחק 28-05-2016, 13:29)
    כפר קסם יעלו בסוף מגיה לחיים מאמן גדול
  4. השד לא כזה נורא כפי שראינו במשחק הבא ירושלים תקבל צמד או שלישיה (יאללה כפר קאסם 28-05-2016, 15:06)
    למדנו אותם ואת נקודות התורפה שלהם
  5. גיא אבן (אם אנחנו רוצים לנצח 28-05-2016, 22:49)
    אם רוצים לנצח צריך גיא אבן לשחק את המשחק הרגיל ולתת פסים מודיקים ואלעד לשחק עם הפנים קדימה לא שיחזור
  6. לשחק בלי שלושה בלמים (חיים סורטקין 28-05-2016, 22:53)
    צריכה כפר קסם לשחק עם שני בלמים וארבע קשרים ושני חלוצים רגלים אפילו בלי אלעד כהן שיפתח על הספסל אזמה
  7. מאמן נמדד בסוף בתוצאות (אוהד 29-05-2016, 19:51)
    את זה כנראה שכחתם. מה קוסם מי קוסם ? הוביל את הליגה. תקציב כמיליון שקל הקבוצה שיחקה טוב אז למה לא עלו ? מי אשם ? הקהל ? מועד ? יש אחראי אחד וזה המאמן אבל המאמן יודע לסובב יפה מאד את הראש של ההנהלה אז הוא ימשיך ייזרק ועוד שנתיים שוב יחזירו אותו לעוד כשלון. היידה קאסם