סיכום עונה: ליגה ג' - גליל תחתון

מי היא קבוצת העונה...? מי הקבוצה המאכזבת של העונה...? מיהו מלך השערים...? ולמי כדאי להתחיל לשים לב...? כל זאת ועוד בסיכום העונה של אתר גולר לליגה ג' - גליל תחתון

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 10-06-2016
  • 09:18

477 שערים נכבשו העונה בליגה ג' - גליל תחתון. בממוצע 3.6 למשחק - 20.1 למחזור. מלך השערים של הליגה הוא מוחמד בושנאק בן ה-22  ממכבי כפר מנדא לו יש 26 שערי ליגה.

ממוצע הצהובים עמד על 3.9 למשחק ו- 21.8  צהובים למחזור, כאשר מלך המוצהבים הוא עיסאם זידאן ממכבי כפר מנדא עם 8 צהובים.

5 שחקנים הורחקו פעמיים .

 

קבוצת העונה
מכבי צעירי שפרעם - עלתה לליגה ב' כשההכרעה נמשכה עד למשחק האחרון.

הקבוצה משפרעם נרשמה/חזרה לפעילות רק בשנה שעברה ומתחילת העונה הגדירה לעצמה מטרה אחת - המקום הראשון שממנו עולים לליגה ב'. החיזוק לא היה נוצץ והמאבקים נשארו עד למשחק האחרון בו שפרעם ניצחה את יריבתה אחווה עראבה ועלתה לליגה ב'.

 

אכזבת העונה
את התואר הזה אפשר לתת לאחווה עראבה שנכשלה ברגע האמת והפסידה ליריבתה מכבי שפרעם אך יש לציין שעראבה נאבקה עד הסוף. במקביל קבוצת מ.כ. צעירי טמרה שבתחילת העונה הגדירה את המטרה שלה – עליית ליגה בטוחה לליגה ב'. צעירי טמרה שהתחזקה בשמות נוצצים ובשחקנים מנוסים וניצחה במשחקי ההכנה קבוצות מליגה א' הפסידה במחזור הראשון לאחווה עראבה 3-2 אחרי שהובילה במחצית הראשונה 2-0.

במשחק השני צעירי טמרה הפסידה בבית לצעירי שפרעם 2-0 שהייתה בתהליך בניה. ומהמשחק הזה בעצם החלה ההתפרקות של הקבוצה מטמרה שנבנתה בקול תרועה.

 

מלך השערים
מוחמד בושנאק בן ה-22, שחקנה של מכבי כפר מנדא.

אומנם כפר מנדא לא הייתה חלק מהתחרות על כרטיס העלייה אך החלוץ הצעיר שלה זכה בתואר מלך שערי הליגה, עונה השנייה ברציפות. כשבעונה שעברה כבש 20 שערים, העונה בושנאק שיפר את המאזן ל-26 שערים ומוכיח שגודל בצפון חלוץ צעיר ומוכשר.

 

מוחמד בושנאק - מלך שערי הליגה (עלאא בדארנה)

 

הפתעת העונה

עירוני בני שעב - תחת הנהגתו של השחקן הוותיק אחמד חואלד שמשחק כבלם והעונה שיחק גם כקשר אחורי, הקפטן הוותיק בן ה-32 הוביל את קבוצתו למקום השלישי ולמאבקים על כרטיס העלייה עד למשחקים האחרונים.

 

אחמד חואלד - מנהיג אמיתי בחלק האחורי של בני שעב

 

תגלית העונה

מוחמד בשתאוי - מכבי צעירי שפרעם

השחקן בן ה-23 שגדל במחלקת הנוער של אחי נצרת והספיק לעשות חיל בליגות הנמוכות במדי הפועל כפר כנא בליגה א' כבר בגיל 18, ומכבי עין מאהל מליגה ב', בנוסף למכבי סולם ובני נוגידות והוביל את הקבוצות לפלייאוף העליון בליגה ב', בשתאוי רצה לרשום עלייה ועבר לצעירי שפרעם שם שיחק כקשר אחורי וכמגן בשני הצדדים, כבש 4 שערי ליגה, והשער החשוב ביותר היה שער העלייה במשחק האחרון נגד אחווה עראבה. כנראה שהילד כבר בשל בשביל לחזור לאחי נצרת ולשחק בליגה הלאומית .עלייה על השם שלו הוא כבר רשם.

 

עליית ליגה שרשומה על השחקן הצעיר

 

שווה מעקב

עלי דיאב שוערה של מכבי טמרה  בן ה-20.

שוערה הצעיר של מכבי עירוני טמרה מציג יכולת נהדרת בין הקורות, ומראה ניצוצות שגודל שוער עם עתיד גדול בליגה.

 

עלי דיאב - השוער הצעיר בשערה של מכבי טמרה שווה מעקב

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעויות (משה שחר 17-04-2017, 10:40)
    צעירי שפרעם לא היו חלק מהמחוז. במקום הראשון נמצאת מכבי אחמד נוג'ידאת בפער של 4 נקודות ומשחק עודף על טמרה שמשחקה נגד ביר אל מכסור הופסק.