מור דהן חתם בכפר קרע, חבר הנהלה בקבוצה: "נהיה קבוצה דורסנית"

לאחר שעלה ליגה פעמיים ברצף בתוך שנתיים עם עירוני באקה ולאחר מכן עם הפועל רובי שפירא חיפה, חתם הבלם מור דהן באיחוד בני כפר קרע ויחזק את הגנת הקבוצה שרוצה לעלות לליגה א'

  • על ידי: אלעד שומינוב ואביב עובדיה
  • 20-06-2016
  • 09:04

חבר הנהלת הקבוצה עוביידה איסמעיל: "אנחנו רוצים להיות קבוצה ווינרית ודורסנית שכבר אחרי הסיבוב הראשון תהיה קרובה להבטיח את המקום הראשון".

 

סמיר יחיא יו"ר הקבוצה הצהיר לדברי גורמים במועדון שהמטרה של המועדון היא אך ורק לעלות ליגה ושהקבוצה מתכוונת להחתים כמה שיותר שחקנים שכבר עלו ליגה בעבר.

 

מור דהן, יעלה שוב ליגה? (צילום: ירון כהן)

 

תגובתו של מור דהן: "שמח ונרגש להגיע לבית חם כמו כפר קרע, יש שם את סמיר יחיא, עאיד מסארווה ועוביידה שהם אנשי כדורגל ואנשים חמים מאוד, מודה לאיתן טייב על האמון בי ואני מקווה להוכיח את עצמי ולהביא את הכישורים והניסיון שלי על מנת לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה שהם להעפיל בתום העונה לליגה א', אומנם גדלתי במכבי חיפה ושיחקתי בליגת העל מספר שנים אבל היום אני בן 27 ויודע לעשות את הסוויץ' ולהוביל את הקבוצה להישגים. אני פותח עונה שלישית בליגה ב' לפני שנתיים שיחקתי בבאקה אל גרבייה ועלינו ליגה, בעונה שעברה שיחקתי ברובי שפירא ועלינו ליגה ואין שום סיבה שלא נעשה זאת גם העונה!!! 

אני רוצה להודות להפועל רובי שפירא על עונה נפלאה להנהלה שלהם ובעיקר לקהל המדהים שלהם אני מאחל לנו עונה טובה והמון בריאות ושהכדורגל הטוב ינצח! "

(צילום: באדיבות הנהלת איחוד בני כפר קרע)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לליגה ב' באמת קבוצה קטלנית (קרייתי 20-06-2016, 10:32)
    בהצלחה מור