"הוכחתי לכל אלה שפקפקו בי שמקומי הוא לפחות בליגה הלאומית"

אבי צבאג הבלם ששיחק בחצי העונה האחרונה בהפועל חדרה/אולגה שהודחה מהפלייאוף רק בפנדלים מסכם עונה, מדבר על ההחלטה לא להמשיך בחדרה כדי לשחק בליגה גבוהה יותר, ועל החתונה המתקרבת...

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 25-06-2016
  • 13:20

איך אתה מסכם את העונה האחרונה מבחינתך?

"עונה שהתחילה כסיוט ונגמרה כחלום, ההתחלה הייתה פחות טובה כי לא שיחקתי יותר מדי בהתחלה בנס ציונה ולא מטעמי יכולת, כנראה מטעמי טיימינג של ההגעה לקבוצה, והמעבר לחדרה והסיום של העונה היה הרבה יותר טוב, אני משוכנע שאם הייתי מתחיל את העונה הקודמת בחדרה היינו מסיימים מקום אחד גבוה יותר" .

 

(צילום: אלעד שומינוב)

 

מה המטרות לקראת העונה הבאה?

"להתקדם, לחזור לפחות לליגה הלאומית שזו ליגה שהייתי בה 3 שנים ואני חושב שהשנה הוכחתי שמקומי הוא ברמות הללו - ליגה לאומית לפחות. הוכחתי לכל אלה שפקפקו בי וחשבו שאני צריך לשחק בליגות שהן מתחת ללאומית שהם טעו ושמקומי הוא לפחות בליגה הלאומית, לרדת זה קל לעלות בחזרה זה קשה אך אני מאמין שאעלה שוב לליגה הלאומית".

 

אז סיימת את דרכך בהפועל חדרה/אולגה?

"סיימתי את דרכי בחדרה, אני רוצה להתקדם הלאה, ואני מאחל גם לי וגם להם שנתקדם לליגה יותר גבוהה, בעונה האחרונה אני חושב שאני הרווחתי אותם והם הרוויחו אותי ומהשידוך בינינו. בעונה הקודמת לדעתי יצא רק טוב אבל אני כרגע מחפש לחזור לליגה הלאומית".

ואם כבר הזכרת שידוך, חתונה בקרוב?

"כן אני מתחתן בקרוב עם אשת הספורט שלי האישה המושלמת בעיניי, כל מה שקורה במהלך העונה, עצבים במגרש והכל, הכל מתגמד ליד זה כי זה הדבר החשוב בחיים" .

(צילום: רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד אחד שעף על עצמו (יוסקה 25-06-2016, 13:53)
    רץ במקום. שיתעסק בדוגמנות
  2. אחלה בלם (חדרה 25-06-2016, 16:28)
  3. חתיך (מירו 25-06-2016, 19:27)
  4. שחקן חלש (יוסי 26-06-2016, 00:41)
    מאדדדג