"רוצים לעלות ליגה עוד השנה ובתוך עד 5 שנים להגיע לליגה א'"

קובי אלפסי יו"ר הפועל עירוני גדרה רוצה לעלות סוף סוף לליגה ב' לאחר שהיה כבר במאבקי הצמרת בליגה ג', והוסיף: "בין המטרות גם שיהיה לנו מגרש מתאים לפחות לליגה א', להגדיל את מחלקת הנוער ולטפח אותה, ולהמשיך בפעילות החברתית שעשינו בעונה האחרונה".

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 17-07-2016
  • 09:29

"אנחנו קבוצה שהיא כבר 5 שנים בליגה ג' אבל אני בקבוצה בשנתיים האחרונות בהן אנחנו מתברגים בחלק העליון של הטבלה אפילו אפשר לומר צמרת, בשנתיים האחרונות ניצחנו את בית"ר נורדיה ואת יניב חולון וכנראה אנחנו היחידים שהצליחו לנצח אותם בעונת העלייה שלהן, לא היה קל לאף אחד לשחק נגדנו והיינו קבוצה מאוד דומיננטית וחזקה, לפני שנתיים פתחנו את העונה חלש ואחרי זה חזרנו לעצמנו ובסופו של דבר סיימנו מקום חמישי, אני מאמין שאם היינו פותחים את העונה יותר טוב היינו יכולים להגיע לאחד משני המקומות הראשונים. בעונה החולפת פתחנו חזק כשבסיבוב הראשון הובלנו את הטבלה, בסיבוב השני קצת פקששנו, היינו היחידים שהצליחו לנצח את נורדיה, שבאה עם תקציב גדול משלנו בהרבה ואנחנו מהפריפריה עם התקציב שהיה לנו הצלחנו לנצח אותם, גם במשחק השני בטדי היה חוויה לשחק נגדם עם שלושת אלפים צופים ביציע, זה היה איזשהו רגע גדול לליגה ג' לשחק בטדי עם שלושת אלפים צופים". אמר קובי אלפסי יו"ר הפועל עירוני גדרה.

 

על המטרות והחזון: "הצבתי לעצמי מספר מטרות, קודם כל שיהיה מגרש ביתי לגדרה אחרי שעשרים שנה לא היה מגרש ביתי לגדרה, ולהקים מחלקת נוער שתתחבר לבית הספר לכדורגל שיש לנו כיום, 2 הדברים האלה בתהליכים מתקדמים, גם לגבי מחלקת הנוער, וגם לגבי מגרש שעבורו כבר אושרו תקציבים וזה בתהליכים מתקדמים יחסית וכל מה שנשאר לנו כרגע זה לעשות עונה של עליית ליגה".

 

עוד הוסיף היו"ר: "אני רוצה תוך 5 שנים להגיע לליגה א', המגרש שבונים מתוכנן להיות לפחות מספיק לליגה א', וכשנגיע לליגה א' נסתכל גבוה יותר אבל כרגע אנחנו צנועים, ושמים יעדים ריאליים, וכל יעד כזה יש לו משמעות כלכלית צריך לזכור את זה".

 

על התקציב: "כרגע אנחנו נתמכים על ידי המועצה המקומית, על ידי המחלקה לקידום הספורט בגדרה, קשה להשיג ספונסרים כשאתה בישוב שהוא יחסית קטן גדרה זו מושבה וגם אנחנו עד עכשיו לא שיחקנו במגרש ביתי, אני מאמין שאם נמשיך לשחק כדורגל יפה והתקפי ואמיץ כמו ששיחקנו עד עכשיו ואם יהיו הצלחות אז כל אחד רוצה להתחבר להצלחות ואני מקווה שנצליח לגייס ספונסר שיעזור לנו למנף את היעדים שהצבנו לעצמנו, רוב התקציב בעונה שעברה הלך לשכירות של מגרשים שמי שיש לו מגרש ביתי אין לו הוצאה כזו והסעות ודברים כאלה ועדיין היינו עם ההגנה שספגה הכי מעט בליגה, את כל מה שעשינו עשינו עם תקציבים נמוכים".

 

ובהצהרה חד משמעית לגבי העונה הבאה: "אנחנו יכולים לצאת בהצהרות שאנחנו מחפשים להשתדרג  מליגה ג' לליגה ב', המטרה בעונה הקרובה היא לא רק להתמודד על העלייה היו לנו מספיק קרבות צמרת, המטרה חד משמעית היא לעלות ליגה ובהחלט יש לנו את היכולת לעשות את זה, אף על פי שיהיה קשה כי יש כמה קבוצות שרוצות להתחזק אבל היתרון שלנו הוא שהסגל והמאמן ברובם נשארו, נקווה שזה ילך כמו שאנחנו מתכננים".

 

ועוד הוסיף: "בעונה שעברה היו שחקנים שקיבלו הצעות מפתות ועזבו וזה פגע בקבוצה והשנה אני לא רוצה שזה יקרה אני רוצה שהשחקנים שלנו יישארו אצלנו ואני מקווה שנצליח לארגן תקציבים כדי גם לשמר את השחקנים שלנו וגם לחזק את הקבוצה בעוד שחקנים".

 

ועל הפעילות החברתית: "אנחנו מאוד פעילים חברתית באיזור הזה ואנחנו קבוצת הכדורגל בוגרים היחידה באיזור של הישובים פה, יש לנו דף פייסבוק שצובר תאוצה ואנחנו בהחלט יכולים להיות קבוצה שתדבר חזק העונה, אנחנו עושים גם דברים למען הקהילה אם זה בקהילות מסוימות בתי ספר חוגים ועוד".

התמונה באדיבות היו"ר הקבוצה

הוסף תגובה
תגובות
  1. תושב גדרה (ישר כוח אבל 17-07-2016, 13:28)
    לא רואה ספונסר או משהו שישקיע בקבוצה ויביא כסף במיוחד לא המועצה מקסימום ליגה ב
  2. אחלה קובי (יוסי 17-07-2016, 19:01)