בגלל אופק מלול: מתיחות בין מגדל העמק לאסי גלבוע?

חשיפה: הקשר המוכשר ממגדל העמק שחווה עונה בינונית וחתם לאחרונה באסי גלבוע, קיבל "ברקס" מהפועל מגדל העמק, שמערימה קשיים על שחרורו ודורשת כסף, וזאת בניסיון להשאירו בקבוצה. האם אסי גלבוע תיכנע? האם לשחקן עצמו יש עמוד שדרה ויעמוד על שלו? והאם זה יצית שוב בין המועדונים?

  • על ידי: אורי דוד
  • 17-07-2016
  • 20:13

עוד הפתעה לא צפויה לאסי גלבוע? הקשר אופק מלול, שנחשב לאחד מהכישרונות הבולטים שצמחו במגדל העמק בשנים האחרונות, חתם לפני כחודש במדי אסי גלבוע, מהלך שלווה ברעש גדול וגרם לא מעט אנשים להרים גבה. באסי גלבוע בנו על הקשר וציפו שהוא יהיה אחד משחקני המפתח בעונה הקרובה במיוחד נוכח עזיבתו של יניב דרעי, אלא שכעת מתברר לאנשי אסי גלבוע כי השחקן עשוי שלא להצטרף לקבוצה, וזאת למרות שהוא סיכם את תנאיו בקבוצה מהתענכים בעל פה מול היו"ר אוהד אפרים.

ל'גולר' נודע כי הפועל מגדל העמק מערימה קשיים על העברתו של הקשר לאסי גלבוע, וככל הנראה תדרוש סכום כסף לא מבוטל תמורת שחרורו, וזאת בניסון להשאירו בקבוצה. כעת, יהיה מעניין לראות באיזו סכום ינקבו במגדל העמק, האם באסי גלבוע יהיו מוכנים לשלם (סיכוי קלוש) וחהיכנע לתכתיבים שלהם? והאם לשחקן עצמו יש מספיק כוח ועמוד שדרה בכדי לעמוד על שלו ולשחק בקבוצה שמתאימה לו מקצועית? ימים יגידו.

מלול אומנם נחשב לכישרון גדול, אבל הוא מגיע אחרי עונה לא מזהירה בלשון המעטה. הוא פתח את העונה שעברה בעפולה מהלאומית, אך לאחר מספר מחזורים בודדים נכנע וחזר לכור מחצבתו במגדל העמק, איתה הסתבך במאבקי התחתית (כבש שני שערים בלבד).

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברוך הבא אופק מגדל זה הבית שלך (אוהד 17-07-2016, 20:46)
    אסי גילבוע קבוצה איך הלכת לשם קבוצת תחתית ומטה מגדל העמק מועדון הכי גדול בצפון
  2. תוספת כוח משמעותית להפועל מגדל העמק (משה 17-07-2016, 20:53)
    אופק ברוך הבא כאן זה הבית שלך אסי חחחחח
  3. החתמה מצוינת תוספת כוח לקבוצה (כרמל 17-07-2016, 21:09)
    הנרי מקסים מה אם פיליפ תישתדלו להחתים אותו שחקן נשמה
  4. שטויות (מיקי 17-07-2016, 22:07)
    ריזה מתיחות אופק שיקן מגדל העמק באיזה זכות פנוהאליו צריך לפנות למגדל העמק........
  5. גלבוע (אפי 18-07-2016, 10:28)
    אופק שחקן אגודה באיזה זכות גלבוע מנהלים איתו מו״מ צריכים לפנות למגדל העמק היא בעלת הכרטיס .........אופק מזוהה עם מגדל העמק זה הבית שלו בהצלחה!!!!!!!??