המגן עמראן בריק חתם במכבי דלית אל כרמל/יוקנעם

במכבי דלית אל כרמל/יוקנעם ממשיכים בהכנות, הקבוצה חיזקה את ההגנה עם החתמתו של עמראן בריק ששיחק בעונה החולפת בבית"ר נהריה וגדל במחלקת הנוער של הפועל עכו ואף רשם שתי הופעות בבוגרים של הקבוצה בגביע הטוטו

  • על ידי: אלעד שומינוב ואורי דוד
  • 21-07-2016
  • 08:57

עמרן בריק מגנה הימני המצוין של נהריה ב-3 שנים האחרונות חתם במכבי דליה את דרכו החל בהפועל עכו ואף שותף בבוגרים, משם נדד ללוד בלאומית אך בגלל פציעה לא צלח.. בריק עלה ליגה עם נהריה ומאז שלוש שנים ואף שימש כקפטן הקבוצה.

 

יו"ר מכבי דלית אל כרמל/יוקנעם- סלאח נאסראלדין אמר לאחר ההחתמה: "היום השלמנו את כל העמדות בהגנה, היה חשוב לנו מאוד להתחזק בעמדת המגינים, ועכשיו יש לנו הגנה חזקה מאוד שתעזור לקבוצה, חסר לנו עוד שחקן כנף בהתקפה, עם חזרתו של המאמן אלי מזרחי מחופשה בחו"ל תתקבל ההחלטה את מי לצרף מבין המועמדים הרבים שמוצעים לקבוצה. אנחנו מוכנים לפתיחת האימונים בשבוע הבא. אנחנו מתכננים ב-31 ליולי וב-1 באוגוסט הקרובים יומיים של מבחנים ונשמח לקלוט שחקנים נוספים לקבוצה".

 

היו"ר הוסיף: "בקבוצה יהיו השנה לפחות 11 שחקנים מקומיים מדלית אל כרמל ומיוקנעם, שהם יהיו הבסיס של הקבוצה, אך לצערי חלק מהשחקנים המקומיים באים אלינו בדרישות מוגזמות והזויות ואני מצליח להביא שחקנים מבחוץ ברמה יותר גבוהה מקצועית ובמשכורות נמוכות בהרבה ולכן לא אמתין יותר לתשובות מאותם שחקנים. כואב מאוד שאתה לוקח שחקנים מקומיים שאף אחד לא הכיר קודם לכן ונותן להם במה וכשמתחילים לעשות משהו בליגה כבר באים בדרישות של כוכבים גדולים לצערי אין ערך לסמל היום הערך היחיד זה לשקל".

עמראן בריק. התמונה באדיבות הנהלת מכבי דלית אל כרמל/יוקנעם.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה למכבי דליה יקנעם (אוהדים 21-07-2016, 10:25)
    סומכים עליכם אחד אחד סאלח רושדי תעבדו יחד ותצליחו ברוך הבא בריק כולנו איתכם
  2. כל הכבוד אבו ראווי (אוהד דליה 21-07-2016, 10:39)
    רואים את ההשקעה הגדולה של סאלח בקבוצה, הוא בונה את הקבוצה ביחד עם הצוות המקצועי בונים קבוצה לצמרת, עלו והצליחו.
  3. תגובה 1ו-2 זה סלאח הליצן שקוף מפרגן לעצמו (חחחחחחחחחחח 21-07-2016, 11:29)