ישראל ספיר: "ההורים מרוצים שמועדון גדול הגיע לעיר בת ים"

לאחר שבוע המבחנים לפרויקט החדש אותו פותחת הפועל ת"א בעיר בת-ים, תפסנו את מנכ"ל הפרויקט ישראל ספיר לשמוע על השבוע הראשון של הפרויקט. "ישנה היענות רבה", "פרויקט עם השקעה גדולה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 23-07-2016
  • 14:02

ישראל עברנו את השבוע הראשון, איך מתקדם הפרויקט האדיר שנפתח בעיר בת ים?

"הפרויקט מתקדם לשביעות רצוננו, יש היענות גדולה מההורים וכמובן מהילדים בבת ים ובאיזור כולו. אנחנו מופתעים מאוד לטובה מהאהדה הגדולה למועדון באיזור ואנחנו שמחים על כך".

 

מקורות בעיר מספרים שהורים רבים מתלהבים מהרעיון של הפועל תל אביב לפתוח מחלקת נוער בעיר בת ים. האם זה נכון שחלק מהם אפילו יצר איתך קשר והביע התעניינות בפרויקט? 

"ההורים מאוד מרוצים שהגיע מועדון גדול לאיזור ושלילדים יהיו את כל התנאים לגדול ולצמוח כחלק מקבוצה גדולה ומפוארת כהפועל תל אביב".

 

סט התלבושות אותו יקבלו הילדים

 

הפועל תל אביב לוקחים את העניין הזה ברצינות רבה. לפי מקורות שהגיע אלינו נציגים של הקבוצה הגיעו לאצטדיון ובדקו את המגרש וכל שאר התנאים שיש לבת ים להציע, והם בהחלט יצאו מרוצים.

"אנשי הפועל הגיעו למתחם האצטדיון בבת ים והיו שבעי רצון מהמתקן המפואר וממגרשי האימונים, אין לנו ספק שהפרויקט הזה רק ילך ויצמח לאור ההיענות הגדולה. זהו פרויקט עם הרבה השקעה מצידינו. אנחנו ממשיכים לעבוד במרץ על מנת לפתח מחלקת נוער טובה וגדולה בעיר בת ים".

 

על החיבור והדמיון לקבוצה הבוגרת מוסיף ספיר: "הפועל תל אביב תלבש מדים של חברת הספורט נייק מהבוגרים ועד הילדים, כל הציוד למחלקת הנוער כבר הוזמן וחלקו כבר הגיע".

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד להפועל (ינקו 23-07-2016, 17:06)
    רעיון גאוני מיקום גאוגרפי קרוב מאוד יש מצב להצלחה מסחררת מברוק
  2. היידה הפועל (אבי מבת ים 23-07-2016, 17:42)
  3. רק הפועל תל אביב (אבי מבת ים 23-07-2016, 17:42)
  4. אדום עולה (לבת ים 23-07-2016, 18:37)