הפועל נצרת עילית שילמה קנס 300 יורו בנתב"ג

בשל משקל עודף. את הקנס שילם השוער שגיא מלול, שהיה האחרון בצ'ק אין. השחקנים התבקשו לשלם כל 20 יורו, כדי לממן את הקנס. הקבוצה המריאה למחנה האימונים בבולגריה, במהלכו תקיים שני משחקי אימון

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 25-07-2016
  • 09:26

כדורגלני הפועל נצרת עילית הגיעו לפנות בוקר לנמל התעופה בן גוריון, בדרכם למחנה אימונים בעיירה פראבץ בבולגריה, המרוחקת כ- 40 דקות מעיר הבירה סופיה.

בעמדת הצ'ק אין התברר כי הקבוצה נושאת עודף משקל גבוה ונאלצה לשלם קנס של 300 יורו. את הקנס שילם השוער שגיא מלול, שהיה האחרון בצ'ק אין. השחקנים התבקשו על ידי ההנהלה לשלם כל 20 יורו, כדי לממן את הקנס.

שחקני נצרת עילית ישהו ברומניה 8 ימים. בסוף השבוע יצטרפו למחנה היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם. השוער מאיר כהן, שחוזר לקבוצה אמר לפני הטיסה: "יש אווירה טובה בקבוצה, אנחנו נוסעים לבולגריה כדי לעבוד קשה, להתגבש ולחזור מוכנים לליגה". מאיר כהן כמו גם המאמן רפי בוסקילה, התייצבו לטיסה עם מלאי גדול של... אוכל כשר.

במהלך המחנה תקיים נצרת עילית שני משחקי אימון. כבר מחר נגד קבוצת לוקומוטיב מזדרה מהליגה השנייה בבולגריה וביום שישי נגד בוטוברצה מהליגה השלישית.

כדורגלן המריבה ירדן כהן, שביקש לעבור להפועל עפולה, לא הצטרף למחנה ונשאר בבית. "זה הפסד שלו, הוא נשאר קירח מכאן ומכאן", אמרו בקבוצה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (נצרתי 25-07-2016, 11:25)
  2. נצרת אתם הקבוצה הכי חלשה בליגה (נצרתי 31-07-2016, 21:43)
    מאמנים בןסקילה את קריספל חחחח שכונה אתם שיחזרו למגדל העמק צוות מאמנים חחחח