"מתכוננים לכל שלוש הקבוצות ולא רק לנתניה"

מאמון עאמר מאמנה של כפר קאסם בכדורגל חופים מדבר על חצי הגמר נגד נתניה, על ליגת כדורגל החופים, המאמן: "למרות שהחצי גמר שלנו ושל נתניה הוא בין 2 הקבוצות היחידות שזכו באליפות הליגה הזו ב-4 השנים האחרונות, הגמר הוא ממש לא בחצי גמר".

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 28-07-2016
  • 10:27

לדעתך הגמר הוא כבר בחצי הגמר?

"אני לא חושב ככה, אם שמים לב ארבע הקבוצות שהגיעו לפיינל פור הם ראשי הבתים, הולך להיות קשה לכולם, זה שאנחנו ונתניה מגיעים לשלבים האחרונים זה מסורת אבל זה ממש לא הגמר, אי אפשר לבטל את הקבוצות האחרות".

מי שתנצח בינכם לבין נתניה תהיה גם זו שתזכה?

"הייתי רוצה כי אני רוצה מאוד לקחת את האליפות אבל כל משחק יש לו חוקים משלו, מי שתגיע לגמר יהיה לה קשה מאוד לקחת, כי בגמר אף אחד לא יוותר בקלות".

הזרים שהגיעו השנה טובים יותר מבשנים קודמות?

"כן זו עובדה שהקבוצות עם הזרים הם אלו שהגיעו לגמר, יש כאלה שכבר כמה שנים בליגה הזאת והספרדים של נתניה טובים, הם משדרגים את הקבוצות שלהם ומעלים את הרמה של הליגה".

מאז תחילת ליגת החופים שלושה שוערים שודרגו מליגה א' לליגת העל בכדורגל, מקרי?

"שום דבר לא מקרי, השחקנים שמשחקים בדשא קבוצות רואות אותם, אבל בחופים יש עוד יותר חשיפה, זו ליגה קצרה אבל היא מסוקרת מאוד, כנראה יש לזה אפקט מאמנים מליגת העל מתעניינים בשחקנים שמשחקים בליגת כדורגל החופים, ושואלים לגביהם, אותי שאלו לפני שנתיים לגבי דניאל אחת מקבוצות ליגת העל הבכירות אם הוא יוכל להגיע למבחנים ואמרתי שרק אם עושים את זה מסודר עם אישורים, אם יקרה לו משהו?".

מה אתם צריכים לעשות כדי לקחת את אליפות החופים ביום שישי?

"כשאנחנו מתכוננים אנחנו מדברים על שלוש הקבוצות ולא רק על נתניה, אני מתכונן גם לשתי הקבוצות האחרות, אנחנו מדברים על הנקודות היותר חלשות והיותר חזקות אצלם, אמנם הדגש הוא על המשחק הראשון, על החצי גמר מול נתניה אבל אם נעבור אותו יש לנו כמה שעות להתכונן לגמר, צריכים לבוא נחושים ואני חושב שאנחנו נחושים מספיק, ועם נסיון במעמדים כאלה, למרות שאנחנו לא היחידים מארבע הקבוצות עם ניסיון במעמדים האלה, אבל אני חושב שמי שתיקח את האליפות היא מי שתתכונן הכי טוב מכל הבחינות, לא תמיד אתה מגיע בשיא המוכנות, מי שתגיע יותר מוכנה תזכה".

אם תהיו בגמר נגד ראש העין אפשר להגיד שזה יהיה גמר בין 2 הקהלים הטובים בליגה הזאת?

"אני יכול להגיד שהקהל של כפר קאסם קהל תרבותי, טוב וממושמע שדוחף את הקבוצה, גם לראש העין יש קהל טוב וגם לנתניה יש קהל טוב, לבני יהודה אולי יבואו אוהדים של הקבוצת כדורגל אני לא יודע, אבל מה שבטוח זה שתהיה שם חגיגה".

מאמון עאמר על הספסל עם החבר'ה מכפר קאסם (צילום:אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל חופים חצי גמר (קובי סוויסה 23-07-2019, 14:53)
    הפועל אשקלון תזכה בגמר כדורגל חופים 2019