קובי סוויסה: "אפשר לקחת אליפות, יש לנו שחקנים, מאמנים וצוות ניהול מהטובים בחופים"

קובי סוויסה, האיש שכל כך מזוהה עם מכבי 'קביליו' יפו, הצטרף בקיץ לקבוצת החופים של בני יהודה ניצן ומוביל את קבוצתו לחצי הגמר אליפות החופים. האם הם ייקחו את האליפות בחופים? מה קובי חושב על מכבי יפו? ומה הוא מרגיש לאחר שפרצו לחדר הלבשה של המועדון שהוא כל כך אוהב...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 28-07-2016
  • 14:04

 קובי סוויסה, האיש שכל כך מזוהה עם מכבי 'קביליו' יפו הצטרף לקבוצת החופים של בני יהודה ניצן כספונסר בקבוצה. סוויסה, שתורם כספית  ותומך בקבוצה מרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה העונה של בני יהודה. שאלנו את הספונסר הראשי מספר שאלות.. 

 

קובי, הגעתם לחצי גמר. השיג ענק ללא ספק, איך אתה מסכם את התקופה שלך בחופים עד עכשיו?

"תקופה נפלאה בחופים. כיף לעבוד עם אנשים מדהימים כמו אשר עזרן ונמרוד קוסטיקה. יחד העמדנו קבוצה של גברים ושחקנים מצויינים, ואני רוצה להודות לשינו זוארץ שתמך ועזר כספית לקבוצה וכמובן לשחקנים הנפלאים שלנו".

 

צוות מנצח...אשר עזרן, קובי סוויסה ונמרוד קוסטיקה. האם יקחו אליפות? (צילום: פזית ענתר)

 

ציפיתם שתגיעו לחצי גמר?

"כן ציפיתי להגיע לשלבים הגבוהים של האליפות. הבאנו שני זרים ברמה גבוהה מברזיל. וכשיש לך שוער כמצויין כמו גל אנגלשטיין וחלוצים כמו אדיר חליפה אלירן מגול והחלוץ הכי טוב בחופים שרון גורמזנו, ברור שהציפיות שלך יהיו גבוהות, אני קורא לקהל של בני יהודה להגיע מחר, יום שישי שעה 13:00 באיצטדיון פולג בנתניה ולעודד את הקבוצה של בני יהודה בחצי הגמר מול ראש העין ובע"ה נגיע גם לגמר שיתקיים גם הוא מחר אחר הצהריים, ומי יודע אולי ניקח אליפות השנה".

 

תהיה אליפות לדעתך?

"אני מאוד מקווה שניקח את האליפות אבל אני חושב שעד היום עשינו הישג גדול וכל השאר בונוס. כמובן שרוצים לקחת את האליפות אבל יש עוד מספר קבוצות מצויינות כמו נתניה וכפר קאסם, שאם נעלה לגמר נצטרך להתמודד איתן שהן קבוצות ממש חזקות בחופים. הדרך עוד ארוכה".

 

זה היה בחופים, בוא נעבור לקבוצתך האהובה מכבי יפו שביום ראשון פותחת את האימונים, מה דעתך?

"אני מאמין וסומך שהמאמן אורי קרגולה יעמיד קבוצה מצויינת למרות הצער על שיחרורם של יחיאל צגאי ואיציק בן סלומון  שהם הקשרים הכי טובים בליגה ואף הצטיינו שנה שעברה, ולמרות זאת הם שוחררו. לי ולרבים אחרים קשה להבין מדוע שוחררו, אבל זאת החלטת המאמן ואני סומך ומאמין שהוא יודע מה הוא עושה ויוכיח לנו שהקבוצה תצליח יותר משנה שעברה".

 

קובי סוויסה ונמרוד קוסטיקה. המאמן הכי טוב בליגת החופים...? (צילום פזית ענתר)

 

אפשר לעלות ליגה לפי הסגל והקבוצות היריבות שהתחזקו מאוד העונה?

"לדעתי אנחנו חייבים לתהתחזק בחלוץ וקשר ברמה גבוהה ואולי גם מגן, ואז נוכל להתמודד על העליה לליגה הלאומית. לדעתי כפר קאסם, מרמורק, כפר שלם ויפו תתמודדנה על העליה, מפה אני רוצה לברך את אשר עזרן שנבחר להיות מנכ"ל הפועל כפר שלם, אשר הוא חבר טוב שלי ואני מאחל לו כל טוב והצלחה רבה. חבל שהוא לא ביפו מפני שיש אנשים שלא פירגנו לו כמו שמגיע. אשר איש מקצוע מעולה ומכיר כל דבר בליגה והוא יכול היה לעזור מאוד ליפו השנה שהוא כל כך אוהד...".

 

מילה על הפריצה למועדון של יפו? לפני מספר ימים נפרץ המועדון? מה דעתך?

"כואב לי ומצער מאוד שנפרץ חדר הלבשה של המועדון. האנשים שמעורבים בזה צריכים להתבייש. אבל אני שתרמתי מזגן שנה שעברה אני מוכן לתרום גם העונה חלק מהעלות, אני קורא לכל אוהדי יפו לתרום, כי זו קבוצת אוהדים ולא ראוי שרק אחד יישא בעלות הדבר הזה. ואני בטוח שהבולגרים יודעים גם לתרום כשצריך". 

 

יום ראשון אימון פתיחה?

"אני קורא לכל אוהדי יפו להגיע ביום ראשון לאימון הפתיחה. מאמין שיהיה שמח באימון הפתיחה ואני מברך בהצלחה את המאמן אורי קרגולה שיצליח כי הצלחה שלו היא ההצלחה של כולנו".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה סויסה (אבי 28-07-2016, 14:44)
    אוהבים אותך משפחת שירזי
  2. קובי אתה איש יקר (אלי בן. סלמון 28-07-2016, 15:00)
    אני מאחל. לך קובי ה צלחה בבני יהודה וגם במכבי קביליו יפו מי כול הלב
  3. קובי (אבי יקר 28-07-2016, 15:26)
    צא לנו מהוריד שאשר איקח אותך לכפר שלם איתו 2 ציפורים במכה
  4. הגיע הזמן קח את יפו (שלום לוי 28-07-2016, 16:56)
    עושה רושם שקובי סויסה אדם רציני קח את מכבי קביליו יפו עלייך קובי
  5. בוא תקנה אותנו. (טבריה 28-07-2016, 17:32)
  6. אנחנו בטבריה צריכים טייקון כמוך (לקובי 28-07-2016, 17:32)
  7. מזגן שלם (קטמוניסט בדם 28-07-2016, 19:59)
    שנה שעברה מזגן שלם השנה חצי מזגן איזה גבר
  8. אליפות עושים לא מדברים (א 29-07-2016, 20:33)
    כל קבוצה שקצת משקיעה רוצה לעלות ליגה ? קודם תשנו את הדרך הלקויה שלכם מאמנים חלשים שחקנים עצלנים הכל רקוב האופי שלנו גרוע רמה תחת