"הגרלה קשה אבל לא הכי קשה, הם שחקני כדורגל ולא באים מהירח"

מוחמד סאמרה מאמנה של מ.ס. טירה מגיב על ההגרלה שזימנה לו משחק חוץ בגביע נגד הפועל הרצליה ומשחק חוץ במחזור הפתיחה של הליגה בחיפה נגד הפועל רובי שפירא

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 28-08-2016
  • 15:22

"הגרלה קשה אבל אני לא מפחד מקבוצות, 2 משחקי חוץ בגביע ובליגה נגד הפועל הרצליה והפועל רובי שפירא זה לא קל אבל אנחנו כבר אחרי 4 משחקי אימון וננסה  לנצח ולהוציא נקודות, זה לא משנה מי בא ומי הלך זה תלוי איך החיבור של השחקנים, בליגה אם לא נצליח להוציא נקודות בחיפה תמיד יש המחזור הבא אחריו" אמר מוחמד סאמרה מאמן מ.ס. טירה לאחר ההגרלה.

 

המאמן הוסיף: "צריך לזכור שסמיר עבד אל חי שבניתי עליו פצוע ויעדר זמן מה והשוער ששיחק איתנו בעונה שעברה אודי לא חתם בסוף אז הבאנו את יקיר קארטה שהוא חדש אצלנו"

 

המאמן דיבר גם על יחסי הכוחות: "אין לי בעיה שיראו אותנו כאנדרדוג, אנחנו לא פייבוריטים, אבל מה שמאפיין אותנו עוד מהשנה שעברה זה שאנחנו קבוצה שלא מוותרת בקלות ונלחמת על כל כדור וממש לא יהיה קל נגדנו".

 

סאמרה חזר והדגיש: "ההגרלה קשה אבל לא הכי קשה, הם שחקני כדורגל והם לא באים מהירח, הם גם עשו הרבה שינויים והחיבור הוא מה שיעשה את ההבדל, התחלנו להתאמן לפני קצת יותר משבועיים והסגל כבר בנוי חודש אז אני מקווה שזה יהיה פקטור חיובי בשבילנו".

 

על הקהל: "אם למשחקי אימון מגיעים 300 אוהדים אז בטח ובטח שלמשחק הליגה בחיפה יגיעו לפחות כמות כזאת של אוהדים, וגם להפועל רובי שפירא יש את הקהל שלהם אז יהיה מעניין ותהיה אוירה טובה".

 

אוהדי טירה(צילום: איתן ידגר).

 

לסיום אמר סאמרה: "מאחל לכולם בהצלחה, מאחל לאתר שלכם בהצלחה, מאחל לכל המאמנים הצעירים בליגה הצלחה ולכל המאמנים בכלל גם כן, מקווה שגם לנו בטירה תהיה עונה מפתיעה ונעימה באופן החיובי ושתהיה עונה יפה לכולם".

התמונה באדיבות אתר אלטירה (צילום: סאמר מנסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מברוק אחלה אוהדים וקבוצה נמרצת רק תקחו לאוהדים מחיר שפוי על המינוי השנתי (שישקו 28-08-2016, 16:02)
    באמת קבוצה טובה היתה בשנה שעברה מקווה בשבילהם שימשיכו כך גם השנה ושהאוהדים יבואו בהמוניהם.
  2. מוחמד (ULTRAS TIRA 28-08-2016, 22:34)
    אני אדום בנשמה יללה טירה מלחמה...את השיר הזה תמיד נשיר למען הקבוצה והשחקנים..אנחנו נהיה יחד איתכם לנצח ...מאמין שחקנים והמאמן התותח שלנו..ולא נשכח גם את ההנהלה המצויינת..טירה פשוט דוגמה לביית חם מחובר ומאוחד
  3. מאמן צעיר ומוכשר, ניצח אותנו בעונה שעברה 3 פעמים (קרית אונו 29-08-2016, 00:21)
  4. טירה קבוצה טוב, עם מאמן מוכשר שהוכיח זאת בעונה שעברה, בהצלחה (נתניה 29-08-2016, 08:14)
  5. סופרים את השטרות במדרגות .המגרש הוא המציאות (מאהר 29-08-2016, 22:29)
    טירה קבוצה עם לב ונשמה .אם אשתקד כמעט כל העונה היו מקום שני ובסוף עלו וזה לא מפתיע והמבחן האמיתי משחקי הבליאוף הקשים .והשנה אנשללה התסריט יחזור בלי שום הכרזות ילללה טירררה