"קיבלנו את אחת ההגרלות הכי קשות"

אלי מזרחי מאמנה של מכבי דלית אל כרמל מדבר על ההגרלה שזימנה לו בפתיחת הליגה את טבריה בחוץ, אכסאל בבית ובית שאן בחוץ. ועל מה שעבר על הקבוצה בתקופה האחרונה

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 27-08-2016
  • 10:20

"לצאת למשחק חוץ בטבריה זה תמיד משחק קשה כי הם קבוצה ביתית, עדיין מוקדם ואנחנו קבוצה חדשה שמתחברת ממשחק למשחק במשחקי האימון וגם באימונים, יהיה בסדר אנחנו שמנו לעצמנו מטרה להיות במרכז הטבלה ואני מאמין שאנחנו נעמד בזה" אמר מאמן מכבי דלית אל כרמל אלי מזרחי.

 

המאמן הוסיף: "קיבלנו הגרלה מאוד קשה, טבריה בחוץ, אחרי זה אכסאל בבית ואז בית שאן בחוץ, אני מאמין שבסיום העונה בית שאן ואכסאל יסיימו ברביעייה הראשונה וטבריה היא קבוצה עם מסורת, אפשר להגיד שקיבלנו את אחת ההגרלות הקשות אבל אני תמיד אחדיר ביטחון לשחקנים שלי ואני מאמין שאפשר לצאת מהמשחקים האלה עם נקודות".

 

חלק משחקני הקבוצה בעונה שעברה. השנה פתיחת הליגה תהיה קשה.( צילום: אלעד שומינוב)

 

על מה שקרה עם הקבוצה בימים האחרונים לפני שנרשמה בהתאחדות לעונה החדשה: "אני לרגע לא חששתי ולרגע לא היה לי ספק שסלאח יסדר את העניין הזה, לא עלה בדעתי בכלל שיש מצב שהוא לא יצליח לרשום את הקבוצה, דאגתי יותר לאיך שהוא מסתדר ואני יכול להגיד לך שבלי סלאח נאסראלדין אין מכבי דלית אל כרמל,".

 

סלאח נאסראלדין(צילום: אלעד שומינוב).

 

על יוקנעם שלקחו צעד אחורה מהאיחוד: "זה חורה לי כי אחרי 20 שנה לא תהיה ליוקנעם קבוצת בוגרים, אבל הכל בסדר לא קרה שום דבר אנחנו נסתדר למרות שכלכלית אנחנו קצת נפגעים, אבל יהיה בסדר נסתדר אני סומך על סלאח ועל שאר החברים לקבוצה".

 

לסיכום אמר המאמן: "אני מאחל לכל ליגה א' עונה ספורטיבית כיפית ומהנה".

 

ועל הקהל: "זה לא סוד שבכדורגל הקהל בה כשיש הצלחות זה בכל ליגה ואפילו בליגת העל יש קבוצות שמביאות רק 200 אוהדים למשחק אני מקווה שנצליח והקהל יבוא זו המטרה לשחק כדורגל יפה ומהנה ולהביא תוצאות ושהקהל ירצה לבוא".

 

והמאמן מתעקש: "האיחוד לא היה טעות בעיניי, אולי בעיני מי שלא רצה להמשיך זה היה טעות אבל אני חושב שהחבר'ה הצעירים ביוקנעם היה להם לאן לשאוף, וכשלתושבי יוקנעם לא יהיה משחק כדורגל לראות בשישי בצהריים זה יפגע כנראה רק בהם".

אלי מזרחי באחד ממשחקיה האחרונים של הקבוצה המאוחדת של מכבי דלית אל כרמל ויוקנעם (צילום:אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה גברים בדליה .כדורגל הוגן יש להם (בית שאני 27-08-2016, 13:10)
  2. אלי מזרחי אוהבים אותך (בהצלחה למכבי דליה ולאלי 27-08-2016, 13:26)
    יש למכבי דליה שחקנים מנוסים מאוד שעברו הכל בכדור רגל עם תוספת ענאן נסראלדין וארז יוסף להתקפה מצפים לעונה מהנה ומצליחה אפשר לנצח כל קבוצה בהצלחה
  3. הגרלה קשה (אלי 27-08-2016, 14:04)
    מי שקורא חושב שאתה משחק מול ברצלונה , ריאל מדריד, פריס סאן זרמן ,רומא, אינטר,הלו תתעורר חמש קבוצות יש באר שבע תא ירושלים וחיפה זהו כל השאר פח אחד גדול...
  4. בזכות אבו ראוי איש יקר (אוהד מכבי 27-08-2016, 14:08)
    בזכות אבו ראוי הקבוצה קיימת ..רושדי בושה לך השארת קבוצה עם חובות וברחת בזמן אמת אתה שפן אמיתי..
  5. רק סאלח יכול להצעיד את מכבי דליה להצלחות (אוהד 27-08-2016, 15:53)