עודד קוטר: "הגרלה סבירה"

מאמן הפועל רובי שפירא התייחס להגרלת המשחקים שזימנה לו משחק נגד מכבי דלית אל כרמל בגביע ומשחק נגד מ.ס. טירה בליגה. על ההנהלה: "נפגשו עם כל מי שביקשתי להביא ועשו את המקסימום שהם יכולים כדי להביא אותו".

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 29-08-2016
  • 10:02

"בסופו של דבר אתה משחק נגד כל הקבוצות בליגה וההגרלה היא סבירה מאוד, כל משחק הוא קשה בליגה הזאת ומה שאני שמח זה שאנחנו מתחילים במשחק בית" אמר עודד קוטר מאמן הפועל רובי שפירא על הגרלת משחקי ליגה א'.

 

המאמן הוסיף על משחקי הגביע: "מכבי דלית אל כרמל היא קבוצה טובה, וזה הגרלה של קבוצות מאותה ליגה אז הכל יכול להיות".

 

על הסגל והמטרות: "אני מרוצה מהשחקנים אני חושב שיש לנו קבוצה טובה, עובדים קשה ואני נהנה לעבוד פה, אני חושב שזה לא יהיה נכון עבורנו לצאת בהצהרות אבל אנחנו בהחלט שואפים להגיע לפלייאוף, שואפים כמה שיותר גבוה".

 

על ההנהלה אמר: "הם נפגשו לפחות עם כל מי שביקשתי, עשו את המקסימום בעניין הזה והביאו את מי שהסתדר לקבוצה כלכלית, יש שם אנשים שעושים הרבה בשביל המועדון כמו למשל שגיא אוחיון וגיא רימון וגל רשף שהם 3 אנשים שנמצאים בועד המנהל של הקבוצה והם קרובים אלינו, ויש עוד,, יש גם את כפיר לייבוביץ' וליאור כהן שהם המאמן כושר והעוזר מאמן, יש סגל מקצועי טוב, אם היה תקציב להביא עוד שחקן אחד או שניים משמעותיים זה היה מצוין אבל אני מאוד מרוצה מהשחקנים שההנהלה החתימה בסופו של דבר".

 

על הקהל: "קהל מדהים וחיובי שאני בטוח שהשחקנים יעשו כל מה שהם יכולים בשבילו".

 

על ההכנות לליגה: "אנחנו קבוצה טובה ונהיה מוכנים לפתיחת הליגה, לא יודע להגיד אם אנחנו בין ה-5 קבוצות הכי טובות בליגה אבל אנחנו טובים".

 

על השמועות שאחד משחקניה של קבוצה אחרת בליגה מנסה לשכנע שחקנים לעבור לקבוצה בה הוא משחק אמר המאמן:  "אם יש שחקנים וקבוצות שלא מכבדים קבוצות אחרות ושחקנים אחרים זה לא מכובד, ואם אכן קרה דבר כזה אז זה מאוד לא מכובד".

 

 

עודד קוטר. בנו קבוצה חזקה ברובי חיפה (צילום: חיים אברהם).

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה ללאומית מה זה משנה הגרלה צריך לנצח כל קבוצה יאללהההההההה (רובי אימפריה 29-08-2016, 10:24)
  2. שקרן (רובי 29-08-2016, 10:39)
    סיסו בנה את הקבוצה לא אתה שקרן