מרמורק ניצחה במשחק טוב את חדרה 2-4

הפועל מרמורק והפועל חדרה נפגשו למשחק אימון שהיה ברמה גבוהה. רואים שתי קבוצות שרוצות לשחק כדורגל חיובי שבסיומו ניצחה מרמורק 2-4 משערים של עומר שרעבי, גיא עובדיה וצמד של יוסי אסייג. ראוי לציין לטובה את האירוח המכובד של אנשי הפועל מרמורק ויו"ר הקבוצה, אילן סגל.

  • על ידי: אוהד רון ושי צימרמן
  • 26-08-2016
  • 15:24

הפועל מרמורק והפועל חדרה נפגשו אמש (יום חמישי) למשחק אימון באיצטוני. המשחק היה מסקרן מאד, שכן מדובר בשתי קבוצות שמצהירות על כוונותיהן לצמרת למן פתיחת העונה. שתי הקבוצות עם סגלים מרשימים ושתי הקבוצות יהיו בצמרת המחוזות שלהן, חדרה מהצפון ומרמורק בדרום.

 

חזינו בשתי קבוצות טכניות מאוד שניסו לשחק מרגל לרגל, לא הנעת כדור מקרית. ראינו במרמורק את יוסי אסייג שהרשים עם צמד שערים, נראה שארז בנודיס החזיר לאסייג את הביטחון ואם הוא יפגין את מה שהוא יכול, מרמורק ללא ספק הרוויחה ובגדול. מרמורק הציגה אומנם קבוצה חדשה כשרוב הסגל לא שיחק אשתקד בקבוצה, אולם ארז בנודיס גיבש חבורה מגובשת, לצופה מהצד לא מורגש שמדובר בקבוצה חדשה שמתחזקת עם הזמן.
חדרה הציגה קבוצה מגובשת מאד, לאחר שרוב הסגל המשיך מהעונה שעברה. אשתקד בסיבוב השני, חדרה היתה הקבוצה הטובה ביותר במחוז הצפוני וכנראה שגם השנה הקבוצה תדבר חזק בצמרת. רואים שהקבוצה מבצעת את הוראותיו של מאמנה, מומו ניסטרל ומשחקת פשוט מרגל לרגל. 

 

יש לציין את הכנסת האורחים והיחס החם של אנשי מרמורק ויו"ר הקבוצה, אילן סגל.

 

מומו ניסטל, לא מרוצה ממשחק ההגנה של קבוצתו (צילום: אלעד שומינוב)

 

מומו ניסטל, מאמנה של הפועל חדרה: "משחק חלש מאוד בהגנה, כל התקפה חטפנו גול. מחצית שנייה היתה יותר טובה, יהיה לנו קשה מאוד בליגה מול כל קבוצה, אין לי תירוצים, מחכה לי עוד עבודה רבה. נתכונן כראוי וננסה לייצב את הקבוצה מבחינה הגנתית".

 

אסי גומה, חלוצה של חדרה אמר בתום המשחק: "מרמורק קבוצה טובה וחזקה, אני מאמין שהם ילכו עד הסוף בצמרת. היה משחק אימון מצוין שהתחיל גרוע מבחינתנו, אבל בחצי השני היה קצת טוב יותר מבחינתנו והשתלטנו על המשחק, שיחקנו נגד קבוצה מצויינת ומושקעת. המטרה שלנו היא לפתוח טוב את העונה, קיבלנו הגרלה קשה מאוד וזה מעולה, ממשחק למשחק נראה איך מתקדמים אבל ברור שנרצה להיות בפלייאוף העליון".

 

ארז בנודיס מאמנה של מרמורק: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, היה משחק טוב, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק והדרך עוד ארוכה".

 

ארז בנודיס, מרוצה מההשתפרות המתמדת של קבוצתו לקראת פתיחת העונה (צילום: ספיר צימרמן)

 

יוסי אסייג, כובש הצמד אמר בסיום: "סיימו את סדרת המשחקי אימון בצורה טובה עם ניצחון 4-2 על  חדרה, קבוצה טובה שהפסידה רק בגמר פלייאוף שנה שעברה, זה מראה על החוזק שלנו. אני מאמין בקבוצה, משקיעים כאן הרבה, יש אנשים חמים שנותנים את כל הכלים להצליח ואנחנו בתור השחקנים רוצים להחזיר להם על המגרש. אני באופן אישית מרוצה מההכנה של המשחקים. מקווה לתת עוד גולים בליגה שזה הכי חשוב ולשמח את הקהל המדהים"

 

גיא עובדיה, שחקן הכנף של מרמורק שמפגין יכולת לטובה במשחקי האימון האחרונים של קבוצתו אמר בתגובה: "משחק נגד קבוצה טובה מאוד, שמח שהצלחנו לנצח אבל יותר שמח מהדרך.  אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ומתחילים ליישם את מה שארז עובד איתנו באימונים" 

(צילום: יוסי סוריק, הפועל מרמורק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדוק נותנים למרמורק 3 (מחנה יהודה 26-08-2016, 18:20)
    אין להם התקפה ולא קישור הכל רעש
  2. איזה ליגה אתם? (למרמורק 26-08-2016, 19:34)
  3. עבודה בעיניים (הבורר 26-08-2016, 19:39)
    חברים יקרים אל תכנסו לאופוריה . חדרה של השנה זאת קבוצה פחות טובה משנה שעברה . עד כה הבסנו קבוצות כ״כ חלשות ולא מוכנות . נגד כפר שלם הפסדנו ונגד נס ציונה סיימנו 2:2. יש כאלה 5-6 קבוצות ועדיין לא ניצחנו . ז״א שנגד הצמרת נאבד הרבה נקודות וכנראה ננצח את החלשות . זה לא מספיק . בנודיס לא בנה קבוצה שתדרוס את החזקות ותהיה שובר שיויון . לא להשתגע יש לנו קבוצה טובה אבל לא מצוינת . לא להתלהב מלהביס את אזור החלשה , בני יפו ושאר החלשות . חומר למחשבה מר בנודיס ארז
  4. מומו ניסטל חלש שותה במועדונים עם שחקניו שכונה (גל 26-08-2016, 23:44)
    הוא חי על האדים של שנה שעברה נותן לו עד מחזור עשר לטווס הזה,גאוותן ושחצן
  5. פחות מ3 מרמורק לא חוזרים הביתה בדוק אלף אחוז (ל מחנאוי מוגבל 1 27-08-2016, 17:01)
    חבורה של מושב זקנים כולל שחקני ראש קטן דוגמת אלברמן
  6. לא רציני (הונה געות 27-08-2016, 22:15)
    קבוצה שרוצה לעלות ליגה. צריכה לקיים משחקי אימון מול קבוצות מליגות גבוהות יותר ולא נגד קבוצות שממילא יפגשו בליגה