כפר קאסם, מרמורק וכפר שלם הביסו, ניצחונות לרובי שפירא והרצליה

סיכום מחזור ליגות א': ראש חץ בליגה א' דרום כאשר כל המועמדות העיקריות לעלייה הביסו את יריבותיהן. רובי שפירא ובית שאן המשיכו את הפתיחה הנהדרת שלהן, קריית אתא הפסידה במפתיע להפועל חדרה בבית

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 23-09-2016
  • 18:22

המחזור השני בליגות א' נערך היום (שישי) כאשר בליגה א' דרום נערכו שישה משחקים בלבד בעוד בליגה א' צפון שוחקו כל משחקי המחזור - ואיזה הפתעות אדירות היו לנו היום.

 

נפתח בליגה א' דרום כאשר הלהיט של הליגה, מ.ס כפר קאסם, הביסה ללא עוררין את מ.ס דימונה עם 1:4 מוחץ. זה דווקא התחיל טוב עבור דימונה, כאשר חגי יצחק העלה את האורחת ל-1:0 בדקה השנייה, אך עומר הלוי איזן בתוך דקה. רועי הררי, רן בן שמעון עם השני שלו העונה ואמיר בדיר, השלימו מהפך מרשים וניצחון ענק לחיים סירוטקין.

 

חוד החנית של צמרת הליגה ככל הנראה תלך עד הסוף. כפר שלם המשיכה להתעלל ביריבותיה ופירקה 0:4 את הפועל אזור בקלילות. תימור אביטן היה איש המשחק עם שלושער מרשים, שי מזור הוסיף על סף הירידה להפסקה. הפועל אזור? בשורה הסטטיסטית שלה היה כתוב רק כרטיס אדום ליוסי זאנה בדקה ה-72. 

 

מרמורק חוגגת. ניצחון ביתי ראשון צילום: יוסי סוריק

 

גם הפועל מרמורק השיגה ניצחון קליל בדמות 0:4 ענק על הכח עמידר רמת גן. הכוכב של המשחק היה עידן חג'ג', שנמצא בעונה מצוינת, וקינח עם צמד מרשים. איציק אבושדיד וסהר שבתאי בפנדל כבשו במהלך המחצית הראשונה והכח יצטרכו לחפש את הנקודות במקום אחר.

 

מכבי קביליו יפו בצרות. קבוצתו של אורי קרגולה נכנעה היום 2:1 מול מ.ס בני יפו אורתודוכסים בדרבי של העיר. העולה החדשה עלתה ליתרון משער של עומרי רון בדקה ה-11, גיא רוזנבלום הצליח לאזן 10 דקות לסיום המשחק אך סלמה מניע כבש את שער הניצחון לזכות אורתודוכסים 6 דקות לסיום. קביליו כבר עם שני הפסדים רצופים מתחילת העונה.

 

תימור אביטן חוגג עם אמו. שלושער נפלא

 

הפועל הוד השרון התאוששה מהפתיחה שלה כשגברה בחוץ 0:2 על עירוני קריית גת. עידן סרור הנפלא, שכבש גם במהלך השבוע במשחק הגביע, כבש צמד מאוחר בדקות ה-80 וה-85 כדי להעניק לאורחת את הניצחון הראשון שלה העונה.

 

במשחק נוסף, בית"ר כפ"ס ומכבי יבנה נפרדו ב-0:0 חלש. 

 

אורתודוכסים חוגגים ניצחון על קביליו יפו

 

בצפון, מלבד התקרית החמורה שהאיבה על המשחק, היה גם כדורגל במפגש בין מ.ס טירה לבין עירוני טבריה, כאשר ידה של הראשונה הייתה על העליונה עם 0:2 מרשים. עאמר מנסור כבש ראשון על סף הירידה להפסקה, מוחמד גינדיה חתם בדקה ה-90 כאשר בתווך עידן וייצמן הורחק בשורות האורחת.

 

הפועל רובי שפירא המשיכה את המומנטום החיובי שלה כאשר גברה 0:1 על הפועל מגדל העמק. שלומי בן עשור כבש את השער היחיד במשחק בדקה הראשונה והעניק לרובי שפירא את הניצחון החשוב, שהעמיד את מאזנה על שש נקודות. מגדל העמק, שפתחה את העונה עם ניצחון, חזרה מהר מאוד למציאות עם הפסד.

 

זה לקח לה שבוע, אבל הפועל הרצליה הצליחה להשיג גם את ניצחון הליגה הראשון שלה. פאדי זיאדה, תומר סדן ומיכאל קירטיבה הנפלא העניקו את הניצחון לזכותה של הרצליה כשזו גברה 1:3 על מ.ס צעירי כפר קנא, קבוצה שאם לא תתעשת תמצא את עצמה מהר מאוד בליגה ב' בחזרה.

 

הפועל חדרה הפתיעה את המיליונים של עירוני קריית אתא כשגברה עליה 0:1. אסי גומה הנפלא היה האיש שכבש את שער הניצחון בדקה ה-25 ולמרות לחץ בלתי פוסק של קריית אתא, החבורה מחדרה הצליחה לשמור על היתרון וגם על הניצחון היוקרתי.

 

שחקני חדרה חוגגים על קריית אתא

 

מכבי דליית אל כרמל כבר הייתה עם הניצחון ביד לאחר שהוליכה 0:2 על הפועל איכסל משערים של חטיב אבו רוקון ואבו סלאח שכבש בדקה ה-52, אך שני שערים מאוחרים של האורחת קבעו 2:2 משוגע וחלוקת נקודות בין השתיים.

 

הפועל בית שאן המשיכה במומנטום החיובי ועלתה לשש נקודות מתוך שש מפתיחת העונה. אלמוג אוחיון העניקה לבית שאנים ניצחון עם 0:1 על הפועל כפר קנא, כשכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-12. כפר קנא מנגד, שהציגה משחק חלש, כבר עם שני הפסדים וללא שער זכות.

 

במשחק נוסף, מ.ס כרמיאל ואסי גלבוע סימו ב-1:1. לידור כהן העלה את אסי ליתרון בדקה ה-17, אור חזן קבע את תוצאת המשחק עם השוויון בדקה ה-81. גם באקה אל גרבייה ומכבי צור שלום סיימו בחלוקת נקודות לאחר שנפרדו ב-2:2 נהדר. 

אוהדי מרמורק חוגגים. צילום יוסי סוריק

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי יפו (יפואי 23-09-2016, 18:27)
    כל שנה מתחילים יותר גרוע, העמדת השחקנים לא מתאימה לתפקיד המקורי שלהם, אורי טעה כששחרר שחקנים חיוניים
  2. שלום תחתים את טרס של קובסקי (חיים 23-09-2016, 20:04)
    צריח מגן במקום בן סימון שלום תחזיר אתפיליפ
  3. לחיים (אולטרס 23-09-2016, 22:09)
    בן סימון מגן מצויין היום עשה פורפרה מרובי שפירא מגן של ליגת על פיליפ אולי כן הבלמים חלשים . יאלה מיגדל